Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, kertokaa ihmeitä joita olette kokeneet

Vierailija
29.12.2013 |

Ehkäpä ne voi herättää epäilijätkin ajattelemaan asioita...

Tuli vaan mieleen kun täällä niin usein arvuutellaan onko uskovaiset tyhmiä vai hulluja. Mutta kertokaapa kuinka itse olisitte reagoineet tilanteessani, kun täysin tuntematon mies tulee kertomaan elämästäni asioita joita  kukaan ei tiedä. Osansa sai myös  henkilö, joka oli seurassani. Kyllä vähän aikaa mentiin aivan hiljasiks. Ja tämä tapahtui nuorena viinaostosreissulla.

Joskin selvinpäin oltiin siinä vaiheessa.

Niin että millaisia vaihtoehtoja tulee skeptikoille mieleen?

Mitäs muut on kokeneet? Ihmeitä tapahtuu ihmiset.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on tullut paljon esiin tätä miten uskovaiset pyytää Jumalalta vähän väliä jotain tuollaista materiaa. Tarvittis autoa ja peräkärryä ja kämppää ja simbsalabim! Tätä puolta ei koskaan muisteta markkinoida missään käännytystilanteissa, että Jumala toimii vähän kuin joulupukki, jos tarttet jotain, pistä vaan listaa tontulle niin kyllä tulee. Varmaan enemmän tulis uskonveljiä ja -sisaria jos tämä puoli tuotais paremmin esiin. Ittelläki tulee heti mieleen pari juttua, mitä vois liittää iltarukoukseen.

Vierailija
22/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei ole automaatti. Asuntoasia oli niin masentava, että se vaikutti jo mielenterveyteeni siihen aikaan. Muutenkin elin juuri silloin hyvin ahdistavaa aikaa perhesyiden takia. Voin olla vain kiitollinen, että Taivaan isä löysi minulle sopivamman asunnon, jossa voin paljon paremmin.

Jeesus kehottaa meitä tyytymään vaatteisiin ja ruokaan. Kaikki muu on plussaa. Mutta aivan kuten Jumala huolehtii pikkulinnuista, niin hän on luvannut ruokkia ja vaatettaa meidätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suuri ihme, että hengitän. Meistä jokainen on suuri ihme.

Vierailija
24/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:43"]

Jumala ei ole automaatti. Asuntoasia oli niin masentava, että se vaikutti jo mielenterveyteeni siihen aikaan. Muutenkin elin juuri silloin hyvin ahdistavaa aikaa perhesyiden takia. Voin olla vain kiitollinen, että Taivaan isä löysi minulle sopivamman asunnon, jossa voin paljon paremmin.

Jeesus kehottaa meitä tyytymään vaatteisiin ja ruokaan. Kaikki muu on plussaa. Mutta aivan kuten Jumala huolehtii pikkulinnuista, niin hän on luvannut ruokkia ja vaatettaa meidätkin.

[/quote]

Vähän huonosti on pitänyt tuo lupaus. Montako sataatuhatta pikkulasta tänäkin vuonna on kuollut nälkään.

Vierailija
25/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä ikuisuuskysymyksiä - miksi pahuutta ja kärsimystä on maailmassa. En osaa vastata. Mutta oma kokemukseni on, että Jumalaan turvaten ja Hänen avullaan elämä on turvallisempaa.

Vierailija
26/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:43"]Jumala ei ole automaatti. Asuntoasia oli niin masentava, että se vaikutti jo mielenterveyteeni siihen aikaan. Muutenkin elin juuri silloin hyvin ahdistavaa aikaa perhesyiden takia. Voin olla vain kiitollinen, että Taivaan isä löysi minulle sopivamman asunnon, jossa voin paljon paremmin.

[/quote]

Eli kun minä pyysin taivaan isältä halvempaa asuntoa, etten joutuisi kadulle, Suuri Hän ei sitä antanut, vaan ajatteli minun olevan parempi prostituoituna..? Näinä aikoina on ollut usko koetuksella, etenkin tuollaisen hevonpaskan jälkeen. Millä perusteella Jumala päättää, ketä auttaa ja ketä ei??

Vierailija
27/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auttanut jumala ei, kun pienenä rukoilin ettei isä hakkasi minua ja äitiä. Sairas paskiainen elää vieläkin pilaten jokaisen elämän.

Vierailija
28/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ateistien pakko tulla pilaamaan tämä ketju? Älkää lukeko, jos ei ole muuta kommentoitavaa kuin tuota ainaista samaa jauhamista.

Vierailija
29/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpilöissä saa valvoa ja surffailla netissä näin myöhään?

Vierailija
30/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:40"]

Lapsena kärsin sairaudesta, jonka hoidot olivat kivuliaita ja pelottavia. Rukoilin parantumista ja kävi niin, että kehitettiin hoito joka toimi eikä tarvinnut kärsiä.

[/quote]

Oletko varma, että siihen ei vaikuttanut mikään muu seikka kuin että rukoilit? Esim. ... lääketiede? Olisiko hoito jäänyt kehittämättä jos ET olisi rukoillut?

Vierailija
31/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:48"]

Tänäänkin tuhat erosi kirkosta kuten eilenkin. Noin miljoonan euron tappiot kirkolle.

[/quote]

No minä entisenä ateistina palasin kirkon jäseneksi kesällä. Pitkään (n. 2.vuotta) ollut henkisesti (ehkä fyysisestikin, sillä synnytin toisen lapsemme) erittäin haastavaa. Loppua ei näytä olevan, myös vanhempieni sairaudet painavat mieltä, mutta parisuhde tuntuu olevan aina vain pahassa kriisissä... Viime kesänä kuitenkin tunsin Enkelin kahdesti, siivetkin suojelivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän