Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, kertokaa ihmeitä joita olette kokeneet

Vierailija
29.12.2013 |

Ehkäpä ne voi herättää epäilijätkin ajattelemaan asioita...

Tuli vaan mieleen kun täällä niin usein arvuutellaan onko uskovaiset tyhmiä vai hulluja. Mutta kertokaapa kuinka itse olisitte reagoineet tilanteessani, kun täysin tuntematon mies tulee kertomaan elämästäni asioita joita  kukaan ei tiedä. Osansa sai myös  henkilö, joka oli seurassani. Kyllä vähän aikaa mentiin aivan hiljasiks. Ja tämä tapahtui nuorena viinaostosreissulla.

Joskin selvinpäin oltiin siinä vaiheessa.

Niin että millaisia vaihtoehtoja tulee skeptikoille mieleen?

Mitäs muut on kokeneet? Ihmeitä tapahtuu ihmiset.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah ilmestyi minulle eräänä iltana ja kertoi, että varastelu on mukavaa ja lukutaito täysin yliarvostettua. Lisäksi kertoili neitsyistä mukavia juttuja ja lapsivaimoista.

Vierailija
2/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tapahtunut raflaavia ihmeitä enkä mä usko, että sellaiset vakuuttaa ketään muita kuin ne, joille itselleen ne tapahtuu. Kaikenhan voi aina selittää pois. Mä olen kokenut selittämättömän helpotuksen tunteen ahdistuksen keskellä, kun tietämättäni mun puolesta oli rukoiltu juuri silloin. Ja kerran pyysin Jumalalta jotain merkkiä erittäin vaikeassa tilanteessa ja pyysin että näkisin sateenkaaren. Näin tapahtuikin sitten. Toki sateenkaari saattoi olla sattumaakin, mutta siinä tilanteessa se rohkaisi tekemään oikean valinnan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikenlaista. Yks minkä muistan hyvin: rukoilin ja se tepsi. Samalla kellonlyömällä ystäväni olo parani.

Vierailija
4/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, joka arvosti naista.

Vierailija
5/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen syöttävän pientä lasta ja sitten pukevan hänet ulkovaatteisiin sekä työntävän vauinuja kun kävelivät poispäin. Lapsen äiti oli myös mukana, mutta mies teki ja toimi.

Vierailija
6/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on lääkitys epätasapainossa tai sitten puutteellista.

Vierailija
7/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse tuli, otti pappatunturin tarakalle ja käytiin kiertämässä kylää moottori ulvoen. Vähän häiritsi kun sen tukka oli suussa koko ajan eikä se tarjonnut edes kahveja. 

Vierailija
8/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta oli baarissa oluella ja miehen kanssa tuli hemaiseva nainen juttelemaan. Nainen laittoi jopa käden miehen jalalle hetkeksi. Sitten nainen lähti pois ja pariskunta jatkoi jutusteluaan kuten aiemmin iloisina ja rakastuneen näköisinä.

Vierailija
9/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeää herjata toisen uskontoa. Pelastuin pahasta kolarista, ilman mitään vammoja, ei pitäisi olla mahdollista. Uskossa lapsesta asti.

Vierailija
10/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ihmettelin sitä, kun uskikset puhuivat syvästä rauhasta sisimmässään..kaksi vuotta sitten uskoon tulleena tiedän nyt  mitä on yliymmärryksen käyvä rauha silloinkin kun elämässä on vaikeita tai ahdistavia jaksoja/asioita..johdatusta olen saanut myös elämässäni kokea. Rukoilkaa ihmiset Jeesusta elämäänne, siinä ei ole mitään hävettävää eikä outoa, elämänne tulee todellakin muuttumaan! edessämme on vaikeita aikoja ja vuosia, kun lopunajan profetiat alkavat toteutua, ja silloin on turva Jeesuksessa, Hän pitää huolen omistaan=)

Vierailija
11/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh 3:16

Vierailija
12/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kärsin sairaudesta, jonka hoidot olivat kivuliaita ja pelottavia. Rukoilin parantumista ja kävi niin, että kehitettiin hoito joka toimi eikä tarvinnut kärsiä.

Vierailija
13/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh 15:11

Vierailija
14/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin tuhat erosi kirkosta kuten eilenkin. Noin miljoonan euron tappiot kirkolle.

Vierailija
15/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti 1:10

Anttila 2:15

Citymarket 5:9

Lidl 8:1

Vierailija
16/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:43"]

Joh 15:11

[/quote] Sun pitäis varmaan kertoa niitä maallisia asioita ensin...

Vierailija
17/31 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:35"]

Joh 3:16

[/quote] Ja tätä aina joka paikkaan, voisit laittaa jonkin harvinaisemman vaihteeksi.

Vierailija
18/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:13"]

Ehkäpä ne voi herättää epäilijätkin ajattelemaan asioita...

Tuli vaan mieleen kun täällä niin usein arvuutellaan onko uskovaiset tyhmiä vai hulluja. Mutta kertokaapa kuinka itse olisitte reagoineet tilanteessani, kun täysin tuntematon mies tulee kertomaan elämästäni asioita joita  kukaan ei tiedä. Osansa sai myös  henkilö, joka oli seurassani. Kyllä vähän aikaa mentiin aivan hiljasiks. Ja tämä tapahtui nuorena viinaostosreissulla.

Joskin selvinpäin oltiin siinä vaiheessa.

Niin että millaisia vaihtoehtoja tulee skeptikoille mieleen?

Mitäs muut on kokeneet? Ihmeitä tapahtuu ihmiset.

[/quote]

Niin että mitä tulee mieleen? No tulee mieleen että monet ihmiset on aika ennalta arvattavia. Jostain angstinuoresta nyt on helppo päätellä, että vähän mättää kotona joku ja siitä sitten sopivasti juttelemalla ja ilmeitä seuraamalla pystyy kyllä kehittelemään vaikka mitä tarinaa. Tiedän kun olen itse harrastanut "ennustamista". Joitakin ihmisiä lukee kuin avointa kirjaa. Sitten on aina se mahdollisuus, että tuo henkilö oli saanut tietää asioita teistä jotain muuta kautta, ettekä te olleet hänelle tuntemattomia, vaikka sinä et häntä tuntenutkaan.

Ihminen haluaa usein uskoa että joku ihme on totta ja silloin sitä sulkee pois mielestä ne epäsopivat jutut siinä ihmeessä ja takertuu niihin oikeaan osuneisiin asioihin. Vähän niin kuin haulikolla ampuminen. Ei siinä lasketa niitä hauleja, jotka viuhuu ohi, vaan juhlitaan sitä yhtä joka osui. Ihmeiden ihme.

Vierailija
19/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin opiskeluaikana masentavassa asunnossa. Näkymä ikkunasta teollisuusalueelle. Kyllästyin lopulta niin, että rukoilin Jumalan antavan minulle isomman asunnon jossa järvinäköala ja vuokra max 1500 markkaa. Ja asunnon piti olla lähellä keskustaa.

Seuraavana päivänä tapasin miehen, joka oli tuomassa seurakunnan ilmoitustaululle ilmoituksen vuokrattavana olevasta asunnosta. Otin ilmoituksen talteen, soitin ja sain kutsun tulla katsomaan asuntoa. Edellinen asunto oli 21 neliötä, tämä 31. Asunnon parvekkeelta oli näkymä järvelle, jossa oma laituri. Vuokra osoittautui olevan 1700 markkaa, ja pohdin jo mielessäni, että tämä asunto ei sitten ollut minua varten. Vuokraisäntä pyysi vaimoaan kahdenkeskiseen neuvotteluun ja sen päätyttyä ilmoitti minulle, että laskevat vuokran 1500 markkaan, koska olen opiskelija. En siis maininnut heille mitään tästä vuokran enimmäismäärästä. Sain kaipaamani asunnon ja viihdyin siellä hyvin pari vuotta, kunnes sain opinnot päätökseen, aviouduin ja muutin maalle asumaan.

Vierailija
20/31 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen. Unohdin mainita, että matka keskustaan noin 10 minuuttia pyörällä.

Jumala on hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi