Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläily ja siivoton koti...

Vierailija
29.12.2013 |

Mä olen varmaan erityisasemassa, koska mulla on niin hyviä ystäviä, että kylään tullessaan voidaan alkaa yhdessä viikkaamaan pyykkiä tai laitetaan astiat koneeseen ja keitetään sit kahvit... Eräs sinkkuystävä on  joskus ihan ahdistunut jos olen tulossa, että hänellä on niin sekasta. No niinpä onkin, mutta siinä juoruilun ja kahvittelun lomassa siivoillaan yhdessä, ja hetken päästä onkin ihan siistiä. Samainen kaveri osallistuu mielellään mun kotona johonkin isompaan siivoustalkooseen, kuten esim. ikkunoiden pesu.

Joskus ollaan ihan sovitustu ystäväpiirissä pidetty siivouspäivä, aloitetaan aamulla yhdeltä, mennään toiselle ja jopa kolmannelle, viimeisellä vietetään sit loppuilta ensin siivoten, sitten saunoen ja itseämme siiderillä palkiten.

Ja ei aina ole pommikoteja, kukin ystävä saa vuorollaan myös kunnon kahvitarjoilut puhtaassa kodissa.

Kommentit (399)

Vierailija
101/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällähän tuli jo aikoinaan listattua kaikki siivousniksit pimpulilla. Eka kertaa kuulen, että ne on todella otettu käyttöön. Toisaalta nyt mun tekisi mieli ryöstää lapsen unilelu, joka on siis norppa, parempaan käyttöön.

Vierailija
102/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:53"]

Mä olin niin onnellisessa asemassa, että ylimääräistä tavaraa ei nurkissani pyörinyt. Oli aina siistin näköistä. Kerran viikossa siivosin ne vähäiset pölykoirat pois. Saatoin keskittyä elämiseen, ystäviin ja viihtymiseen. Kotona jaksoin leipoa ja kokata tasokkaasti.

Sitten tuli mies ja lapsia. Lapsilla on liikaa leluja, kun muut ostavat ja miehen omatkin ovat täällä, anoppi kun säilytti ne. Pieneksi jääneitä vaatteita ei ehdi aina kierrättämään. Vaatesäilytystilat valtaa miehen kokoelmat. Mm postimerkki, levy ja kirja. Mies säästää kaikkea, jos vaikka sattuisi tarvitsemaan... Kalsari-inventaariossa, jonka järjestin, meni alkoholisteille ainakin 20 pitkät priimat kalsarit, mutta siis anopin ostamat ja vanhahtavan tyyliset!

Laitoin siis ison pyörän pyörimään, vaikka ei olekaan mun juttu. Haluan vain vallan kodissa itselleni, koska kyllästyttää toisten aikaansaama tilanne. Kullekin omat kaapit ja loput tavarat ulos! Anopin tuomat turhat tavarat takaisin hänelle! Ei ole mun juttu jaksaa myydä niitä kirpparillakaan. Onneksi mieskin alkaa ymmärtää tilanteemme vakavuuden.

[/quote]

Miksi se ei ole miehen koti? Mun veljellä oli samanlainen tilanne eli vaimo päätti, mitä kotona sai olla ja mitä ei. Aika pian lähti se mieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimellä vissiin kiillotetaan hanat? Ainakin joskus tällä oli ketju, että kiillottaako muut hanoja pimpulilla.

Vierailija
104/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos.

[/quote]

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ...

[/quote]

Ai kamala tätä mielikuvaa kun akkalauma kiiruhtaa torpasta toiseen ,muutamalla hämmentyneen näköinen norppa kainalossa ja joukon johtaja kantaa emätintä olkapäällä, lopuilla ne kahvit ja pullat.. Tien reunassa sinä seisot ystäviesi kanssa olemassa onnellisia siitä ettette kuulu tähän porukkaan :D:D:D

[/quote]

Tuli samansuuntainen mielikuva! Kaikki kävelevät eteenpäin tomerasti jotta siivoukset saadaan hoidettua ja päästään viimeiseen torppaan juomaan pulla kaffet. Ne norpat ovat koko ajan ihan hämillään että miksi niitä raahataan mukana! :D

Vierailija
105/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]

No on siinä näky!

[/quote]

TOi on selvästi joku uus perinne. Norppien ja emättimen kanssa, pitääpä kokeilla.

[/quote]

Minä kuolen nauruun!!!!! Ja nään yöllä painajaisia niistä norpista ja emättimistä!

Vierailija
106/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 300 somaa norppaa ja osa niistä raahataan mukaan siivousretkille. *niisk*

Vierailija
107/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:45"]Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

[/quote]

Onko teillä siellä Porvoossa muitakin kyseenalaisia siivoustapoja? :D

Vierailija
108/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua :D :D :D :D Mä en kestä :D :D :D Norpat ja emättimet :D Kohta herää naapuritkin tähän rätkätykseen.

Vierailija
109/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:17"]

Emättimellä vissiin kiillotetaan hanat? Ainakin joskus tällä oli ketju, että kiillottaako muut hanoja pimpulilla.

[/quote]

Joku kertoi täällä kiillottavansa vessan hanan pikkupöksyillään.

Vierailija
110/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norpat ja emätin kainaloon ni siivous sujuu kuin itsestään!

Pidättelen naurua niin et sänky hytkyy!

Vierailija
111/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhden kaverin kanssa samanlainen systeemi :) on kyllä ihana kun ei tarvi sitä stressata. Muita varten kyllä siivoan. Jos joku tulee yllätys vierailulle tyyliin "moi ootko kotona, voinko tulla kylään? no oon 5 min päästä siinä", niin silloin en kyllä ala stressaamaan. Tosi asia on se että pienet sotkut ei itseäni haittaa ja haluan elää rentoa elämää. Joten saatan pahoitella sotkua mutten muuten ole moksiskaan :) 

Vierailija
112/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:24"]

Vain 300 somaa norppaa ja osa niistä raahataan mukaan siivousretkille. *niisk*

[/quote]

Norppaparkoja käytetään varmaan lattianpesussa :((( Ei saa, julmat porvoolaisemännät!

Vierailija
113/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nyt juutuin tohon norppa ja emätin asiaan. Mä kun en osaa kuvitella miten tää asia nyt menee. Mitä niillä norpilla tehdään? Vai onko se jokin lempinimi? Posliinipimpalle? Onhan se vähän niin kuin kaks norppaa vierekkäin? 

Vierailija
114/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee yllätyskylään, tästä lähtien vetäisen heti norpat ja emättimet/pimpulit esiin. Taatusti vieraat tajuavat ryhtyä hommiin.

Vierailija
115/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee yllätyskylään, tästä lähtien vetäisen heti norpat ja emättimet/pimpulit esiin. Taatusti vieraat tajuavat ryhtyä hommiin.

Vierailija
116/399 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi sitten olla tosi läheinen ystävä että siivottaisiin yhdessä. Kiva ajatus. Siskojen kanssa voisi toimiakin... Noi norppa ym. jutut kyl jättäisin väliin ;).

Vierailija
117/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:50"]Mäkin nyt juutuin tohon norppa ja emätin asiaan. Mä kun en osaa kuvitella miten tää asia nyt menee. Mitä niillä norpilla tehdään? Vai onko se jokin lempinimi? Posliinipimpalle? Onhan se vähän niin kuin kaks norppaa vierekkäin? 

[/quote]

Koodinimi "norppa". Niin kuin: "Lähdetäänkö katsomaan norppia?" "Olipa tosi tehokas norppakierros eilen."

Vierailija
118/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä norppaan noi lattiat, niin pyyhkäse sä pöydät emättimellä!

Hei, onks missään puhdasta emätintä, tää vanha on jo ihan paskanen...?

Oho, tuli vähän kostee norppa, täytyy rutistaa siitä liiat vedet pois.

Hihihii, tulipas tästä hauska ketju :-D

Terv. ap, joka on löytänyt kaverinsa jo peruskoulusta :-)

Vierailija
120/399 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä alkoi vähä norpattaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme