Pysyykö synnyttäneillä tamponi sisällä?
Vai pitääkö käyttää isoja ja rumia siteitä tai 5cm halkaisijaltaan olevaa kuukuppia?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:38"]Kuinka pian synnytyksen jälkeen?
[/quote]
Eikö kukaan osaa kertoa edes suunnilleen?
[/quote]
Mitä sillä on väliä kuinka kauan synnytyksen jälkeen on paikat palautunut?
Eihän niitä kuukautisiakaan oo heti tulossa?
Mitä sä tällä tiedolla teet??
[/quote]
Jotta saisin jonkinlaisen käsityksen tulevaa varten.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:38"]Kuinka pian synnytyksen jälkeen?
[/quote]
[/quote]
No mulla tämän viimeisimmän jälkeen palautui paikat parissa kuukaudessa. Kyllähän emättimestä näkee onko synnyttänyt vai ei, mutta kyllä sitä tiukkuutta saa halutessaan takaisin ja treenamalla tosiaan vaikka enemmänkin (jos ei aiemmin ollut treenaillut).
t. oikeasti kuuden äiti
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:34"]
mutta kyllä se alapää palautuu ihan ennalleen, jopa parempaan kuntoon jos vaan älyää treenata paikat kuntoon. ;)
[/quote]
HAHHAHAaaaaaaaha Päivän ellei jopa koko viikon paras vitsi...kiitos nauroin makeasti ja pitkään.
[/quote]
4 alatiesynnytystä ja käytän OB miniä. Miehen mielestä niin tiukka että sattuu välillä kun puristan:)
Revi siitä!
Jos oikeasti haluat tietää niin kahden lapsen jälkeen käytän ihan tavallisia tamponeja niitä mitä ennen synnytyksiäkin enkä ole pahemmin treenannut vaan ihan se värkki palautuu normaaliksi.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:33"]
4 alatiesynnytystä ja käytän OB miniä. Miehen mielestä niin tiukka että sattuu välillä kun puristan:)
Revi siitä!
[/quote]
HAHAAAAAAAAaahaH Lopettakaa jo tässä mennee kahvit väärään kurkkuun...ja en minä viitsi repiä siitä johan se repesi synnytyksessä...hahhahaa
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:43"]
Mä joudun laittamaan kolme yhtäaikaa että pysyy.
t. kuuden äiti
[/quote]
hyi mikä messuhalli sulla :x
Nyt kehiin jumppaa, pidätys ja rentoutus, ihan missä vaan ja saa paremmat orkutkin kun lihakset kondiksessa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:33"]
Revi siitä!
[/quote]
HAHAAAAAAAAaahaH Lopettakaa jo tässä mennee kahvit väärään kurkkuun...ja en minä viitsi repiä siitä johan se repesi synnytyksessä...hahhahaa
[/quote]
Otappa ne lääkkeet ja mene etsimään itsellesi naista (voi olla vaikeaa tuolla älykkyydellä)
Ehkä tuo puristuksen tuntuminen johtuu siitä että mun miehellä on niin iso;D
Tietenkin pysyy. :) Neljä alatiesynnytystä. Paikat palautuvat normaalisti.
:) Kukahan kysyy? Mies vai teini?
Kyllä pysyy.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:52"]
Tietenkin pysyy. :) Neljä alatiesynnytystä. Paikat palautuvat normaalisti.
[/quote]
uskottele vaan itsellesi mutta eiköhän meistä jokainen tiedä että ei palauduÖ:D
No pysyy pysyy. Senkin trolli. Pakkoko aina tätä samaa urbaanilegendaa levittää.
Voin myös väittää että paikat palautuivat ennalleen. T. Kolmen äiti
Voin myös väittää että paikat palautuivat ennalleen. T. Kolmen äiti
Rinnatkin varmaan palautuu ennalleen jopa paremmiksi kun ennen lapsen tekoa..
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:24"]
Rinnatkin varmaan palautuu ennalleen jopa paremmiksi kun ennen lapsen tekoa..
[/quote]
Ei valittamista, B kuppi, erittäin kiinteä ja pyöreä. Ei saa kynää piilotettua alle;) Hyvä kudostyyppi kait
Kylläpäs tässä ketjussa on tiukkarömpsäisiä mammoja liikkeellä, missähän on ne mammat, jotka täällä suureen ääneen on valittaneet paskan, kusen ja pierujen karkailusta, sekä revenneestä pillustaan :D?
Et kai ap tosissasi usko, että toosa palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen. Paras synnyttää sektiolla, niin huolta paikkojen leviämisestä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:49"]
Ehkä tuo puristuksen tuntuminen johtuu siitä että mun miehellä on niin iso;D
[/quote]
Selvä tämä asia on taputeltu..---- http://1.bp.blogspot.com/-x1FgIhq-nrc/UHdmQo9GbHI/AAAAAAAAAu0/2SIgwrEkJxk/s1600/big-cock-gif.gif
[/quote]
Tyhmään kommenttiin yhtä tyhmä vastaus...
Taidat olla yhtä tyhmä kuin minun ex joka aina jaksoi sanoa että ei varmasti tuo minulle maxi-super-hyper OB:ta kaupasta, minejä olisi kyllä voinut tuoda.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:52"]
[/quote]
[/quote]
Mitä sillä on väliä kuinka kauan synnytyksen jälkeen on paikat palautunut?
Eihän niitä kuukautisiakaan oo heti tulossa?
Mitä sä tällä tiedolla teet??