Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainos jossa mummo hyppää taaperon kanssa uima-altaaseen!

Vierailija
29.12.2013 |

Hirveetä katsottavaa. Onko tilanne totta vai jotenkin muokattu?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen paljon parjaama vauvauinti kun "aiheuttaa" sen että ne vauvat oppivat sukeltamaan ja jopa yllättävässä tilanteessa eivät vedä vettä henkeen. 

jos ja kun kuten meillä uimassa käyntiä on jatkettu säännöllisesti ei tämä sukellustaito minnekkään katoa. Meillä myös lapset oppineet uimaan 3 ja 5v. Nyt6v. Ui 200m ilman taukoja, osaa hypätä pääedellä altaaseen jatkaen sukeltaen 10m josta jatkaa siis tämän 200m uinnin ( volttikäännöksillä).

Ainiin mutta av-mammojen muksut tekevät tuon saman jo 3 vuotiaina ensimmäisellä uintireissulla!

t.se j7nka alle 1v.t on hyppinyt altaaseen.

Vierailija
22/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:34"]

Kyllä meidän taaperot ovat osanneet sukeltaa. Hyppivät itekkin reunalta altaaseen jo enne 1v. Synttäreitä.

[/quote]

Jeps. Meillä kans muksut hyppivät jo synnärillä  suoraan jalkovälistä uimalasit päässä lavuaariin pesulle.

[/quote]

Hei miten sait ne lasit lapsille päähän ennen synnytystä? Vai laittoiko kätilö ne heti kun pää oli syntynyt? Mua huolettaa nimittäin vähäsen, että joudunko oikeasti synnyttämään alastoman lapsen, kun sehän on vähän niinkuin noloa. Outoja ihmisiä ympärillä ja kaikkea. Yritin gynelle tarjota, että jos se tässä raskausajan tarkastuksessa heittäis edes simppelin kerraston sinne niin vauva vois laittaa ne valmiiksi päälle. Mut vähän nihkeesti suhtautu. Että miten tää homma tehdään? Ekaa odotan niin ei ole vielä kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:42"]

Mä arvasin että se herättäisi pahennusta jossakin palstamammassa! :D

Huoli pois: se on mainos, siis fiktiota. Ja lapsella on kellukkeet. Ne on oranssit ja erottuu kuvassa hyvin.

Fiktioksi sen tunnistaa mm. siitä, että "lapsiystävällisen" lomahotellin uima-altaalla on tyhjää ja rauhallista. 

[/quote]

Pahvi! Mitä niillä kellukkeilla tossa on virkaa? Uimataidoton ei edes tee kyseisillä kellukkeilla mitään, ei ne estä vetämästä vettä keuhkoon.

Vierailija
24/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu hypätä kellukkeet selässä veteen, eiks se satu?

Vierailija
25/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikuinen ja osaan myös uida, mutta en hirveesti tykkäis joutua tilanteeseen, jossa chillaan altaan lähellä ja yhtäkkiä joku kaappaa syliin ja ollaankin jo ilmalennossa. 

Vierailija
26/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:56"]

Mä olen aikuinen ja osaan myös uida, mutta en hirveesti tykkäis joutua tilanteeseen, jossa chillaan altaan lähellä ja yhtäkkiä joku kaappaa syliin ja ollaankin jo ilmalennossa. 

[/quote]

just näin

Vierailija
27/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mainos! Mun tytär rakasti tollasta veteen hyppäämistä jo yksivuotiaana ahkeran vauvauinnin seurauksena. Mitä rajumpi hyppy, sitä tyytyväisempi lapsi oli!

Vierailija
28/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mainoksessa ees näy sen lapsen kasvot kun ovat hypänneet? On varmaan niin kauhistunut ilme....

Vierailija
29/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta minua ärsyttää suunnattomasti lapset (yleensä ylipainoiset pojat), jotka hyppivät pommina uima-altaiden reunalta veteen.

Vierailija
30/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta minua ärsyttää suunnattomasti lapset (yleensä ylipainoiset pojat), jotka hyppivät pommina uima-altaiden reunalta veteen. 355

Vierailija
31/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mainos näytti aika positiiviselta, ja se lapsikin näytti olevan ihan iloinen... Tunsikohan se mamma sen pikkulapsen? Kylhän kauhistuttaisi jos lomalla joku tuntematon ottaisi oman lapsen mukaan pommihyppyynsä! Omien vanhempien kanssa eri juttu

Vierailija
32/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Olen nähnyt mainoksen useita kertoja telkkarista, mutta en edes muistanut, että siinä on tuollaista kohtaa. Ei vissiin ole herättänyt minussa mitään tunteita, vaikka minulla on 10-kuinen vauva. Onkohan minussa jotain vikaa...

Vierailija
33/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:34"]

Kyllä meidän taaperot ovat osanneet sukeltaa. Hyppivät itekkin reunalta altaaseen jo enne 1v. Synttäreitä.

[/quote]

Jeps. Meillä kans muksut hyppivät jo synnärillä  suoraan jalkovälistä uimalasit päässä lavuaariin pesulle.

[/quote]

me ollaan aloitettu vauvauinti 6kk iässä, vuoden ikäisenä hyppi itse altaaseen, 3-4vuotiaana osasi uida noin 5-10m, 4-vuotiaana osasi sukeltaa 2m syvyydestä esineitä, nyt 5-vuotiaana ui suht sujuvasti ja rakastaa sukeltelua

kun aloittaa aikaisin, oppii luonnostaan, koskaan ei ole käytetty uimakäsirenkaita tms. Vauva/taaperouimakoulussa nimenomaan opetetaan sitä, että jos lapsi putoaa altaseen, se ei joudu paniikkiin ja tekee, mitä on opetettu lukemattomia kertoja: yrittää päästä altaan reunaan ja saada siitä kiinni

Vierailija
34/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala!!!  Miksi, oi miksi menin katsomaan??! En saa unta ensi yönä :OO.

Voi v*ttu. Tommosia hössöjähän ne ensimmäisen (?) lapsensa saaneet on. Aurinkorasvaa tahkotaan altaassakin ja lasta pitää pitää kellukkeista huolimatta koko ajan sylissä altaassa.

Hyvä mainos.

Vierailija
35/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av-mamma voi pahoittaa mielensä tuon mainoksen takia. :D

Vierailija
36/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi lapsen hiukset märät pulahtamisen jälkeen, niin ehkä uskoin lapsen hypänneen. Varoittamatta lasta ei veteen voi viedä. Vaikka miten tuttua, äkkiliikettä säikähtää.

Vierailija
37/37 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:57"]

Herrajumala!!!  Miksi, oi miksi menin katsomaan??! En saa unta ensi yönä :OO.

Voi v*ttu. Tommosia hössöjähän ne ensimmäisen (?) lapsensa saaneet on. Aurinkorasvaa tahkotaan altaassakin ja lasta pitää pitää kellukkeista huolimatta koko ajan sylissä altaassa.

Hyvä mainos.

[/quote]

Minussa on varmaan joku valuvika kun minäkään en ole tajunnut kauhistella koko mainosta, vaikka olenkin ensimmäisen/yhden lapsen äiti vielä.

Meillä ainakin alle vuodenikäinen sukelteli oikein näppärästi vauvauinnissa ja nautti siitä kovasti. Eli jos kuvatessa on käytetty oikeaa lasta, mitä pahoin epäilen, oletan että hän on uinut pienestä pitäen ja on oppinut pidättämään hengitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi