Että mä vihaan perseenvälipikkareita!
Ei ole väliä onko pikkuhousut kalliit vai halvat tai onko ne liian isot vai vähän naftit. Tietyt vaan AINA menee perseenväliin. Mä niin inhoan inhoan inhoan tällasta. Miten jotkut pikkarit voi olla tehty näin huonolla leikkauksessa. Ihan päin persettä. Mistä saa varmasti ei-perseenvälipikkareita, onko joku merkki erikoisen hyvä?
Kommentit (57)
Kannatan Sloggeja. Eivät mene persvakoon ja kuten joku muukin jo mainitsi niin ne pitävät kuukautissuojat todella hyvin paikallaan. Itse käytän tällä hetkellä eniten mustia sloggi romance midi -mallisia housuja. Näyttävät tältä: http://www.underwear-online.com/upload/products/zoom/7124-sloggi-romance-midi-slip.jpg
Yksi kaveri vannoo näiden nimeen (ei enää osta muita alkkareita)
http://www.varusteleka.fi/fi/product/mil-tec-sports-alushousut-lyhyet-kosteutta-siirtavat-mustat/6484
Ovat kuulemma äärettömän mukavat, siirtävät kosteutta eivätkä hankaa liikkuessa (kaveri on ravintola-alalla, tekee töitä baarimikkona, plokkarina ja tarjoilijana pitkiä päiviä/öitä).
Kaveri on kyllä aika pieni ja poikamaisen vartalon omaava nainen, joten en tiedä kuinka nuo sopivat kurvikkaammalle (enemmän eroa vyötärön ja lantion välillä). eli kuinka pysyvät ylhäällä. Miehille kun alunperin ovat.
Kyllä mulla stringit menee aina sinne vakoon. Mulla tosin onkin tosi pyöreä, kiinteä ja runsas takapuoli ollut aina. Miehet kuolaa sitä. Jos ei ole pakaroita, niin kai ne housut pysyy sieltä vaosta pois. Onnea vaan perseettömille tässä asiassa!
Minulla menee ainoastaan urheillessa pepunväliin ja se juhtuu ainoastaan hikoilusta. Ei ole koskaan mennyt pepunväliin ilman kovaa hikoilua. Älä syytä pikkareitas jos kysymys on sun hikoilusta.
itsellä kanssa imeytyy kaikki sinne vakoseen..ihan lakanoita myöden siksi en enään kalsareita käytäkkään..ahterini on tyypillinen suomalaisen naisen perse( noin metrin leveä ja äärettömän löysä mätäs)
käyttäisin stringejä mutta sitkeästä yrittämisestä huolimatta tarpeeksi isoja vain ei ole tarjolla..uskoisin että aika yleistä suomalaisille naisille..se perbari kun tuppaa olemaan leveä kuin laiva..ja muutenkin mammutteja kooltaan nämä 40+ vuotiaat naiset
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:46"]
Mä tykkään stringeistä mutta kankut ovatkin melko tiukat ja pyöreät. Stringit eivät siis periaatteessa mene minnekään syvyyksiin sinne väliin vaan näkyvät koko matkalta. Jos kankut on löysät niin ihan mikä vaan kalsarimalli imeytyy sinne vakoon näkymättömiin:)
[/quote]
Miten sä saat kakat puserrettua ulos, jos kankut ovat niin äärimmäisen tiukat ettei stringien narukaan mahdu persvakoon?
[/quote]
tämä kakan pusertamista kysyvä on juuri tyypillinen suomalainen kateellinen ihminen..sipsipussi kädessään..limupullo toisessa.perän ollessa 1.3metrinen laiva(samalla ihmetellen miksi mies ei syty) hyötyliikuntana raahautua sohvalta jääkaapille santsaamaan evästä ja takasin sohvalle(johon ei sitten muita mahdukkaan)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastaajat. Ostan aamulla sloggeja ja testaan.
ap.
Osta Prismasta alle 10 e kolmen kpl pakkauksessa. Mulla ainakin istuvat hyvin.
Valitse ne maxi-versiot.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:18"]
Ei, ei todellakaan ole mikään littana takapuoli vaan hyvin kiinteä ja pyöreä, ei mitkään pallot kuitenkaan. Olen kohta nelikymppinen ja miehet tulevat useinkin edelleen kertomaan että tosi hyvältä näyttää:) Moni nainenkin on kysynyt saako koskea, joskus ok mutta useimmiten ei.
Aaahhh, nyt naurattaa, siis miehet tulee sanomaan, että "sun perse näyttää hyvältä"? Ja naiset haluaa tulla koskettelemaan! Missähän tätä tapahtuu? Kaupan kassajonossa? Baarissa? Kadulla? Mahtaa olla mairittelevaa.
Ei kyllä äkkihätää tule mieleen ainuttakaan naisen persettä, jota olisin halunnut naisena koskettaa.
Lidlissä oli kerran nais myyjä joka teki jotain kontallaan maitokaapissa. Matakavyötäröiset farkut olivat valuneet ja nainen ei huomannut pakoroidensa näkyvän vajaa 10 cm. Samalla näkyi stringit. Ei mitkään pakaroiden väliin menneet pikkarit. Kyllä joku lesbo olisi arvostanut näkyä ja olisi voinut haluta koskettaakin.
En tiedä, ehkä pitsiosan tms. pitää olla ristiluun tienoilla riittävän lujaa, jotta pitää kutinsa siihen asti, kunnes kangas saa taittua vaakatasoa kohti.
Change on mun suosikki. En tosin käytä nykyään enää tringejä, kun olen sinkku. Joskus käytin trikoiden kanssa (koska alkkareiden rajaa ei saa näkyä trikoista läpi) mutta korvasin sen pelkällä pikkuhoususuojalla, jonka liimasin suoraan trikoiden saumaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä pitsiosan tms. pitää olla ristiluun tienoilla riittävän lujaa, jotta pitää kutinsa siihen asti, kunnes kangas saa taittua vaakatasoa kohti.
Change on mun suosikki. En tosin käytä nykyään enää tringejä, kun olen sinkku. Joskus käytin trikoiden kanssa (koska alkkareiden rajaa ei saa näkyä trikoista läpi) mutta korvasin sen pelkällä pikkuhoususuojalla, jonka liimasin suoraan trikoiden saumaan.
Joku mainitsi Sloggin, se on merkki jota itsekin nykyään käytän, stringeistä ei ole kokemusta tästä merkistä mutta sen haluan sanoa, että osta isompaa kokoa kuin vaatekokosi on muuten.
Tuotteita ei saa sovittaa (pakkausta ei saa avata!) eikä niillä ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.
Hyi yök stringit. Niin epähygieeniset. Anteeksi vaan mutta melkein oksennus lentää kun salilla tai uimahallissa viereiseen pukukaappiin purjehtii yleensä nuoria neitosia stringit jalassa.
Voispa miehet jollain keinolla estää tältä palstalta. Laskevat jokaisen keskustelun laatua.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei todellakaan ole mikään littana takapuoli vaan hyvin kiinteä ja pyöreä, ei mitkään pallot kuitenkaan. Olen kohta nelikymppinen ja miehet tulevat useinkin edelleen kertomaan että tosi hyvältä näyttää:) Moni nainenkin on kysynyt saako koskea, joskus ok mutta useimmiten ei.
Aaahhh, nyt naurattaa, siis miehet tulee sanomaan, että "sun perse näyttää hyvältä"? Ja naiset haluaa tulla koskettelemaan! Missähän tätä tapahtuu? Kaupan kassajonossa? Baarissa? Kadulla? Mahtaa olla mairittelevaa.
Ei kyllä äkkihätää tule mieleen ainuttakaan naisen persettä, jota olisin halunnut naisena koskettaa.
Tuo kankkujaan kuvaileva stringiänkkä on mies. Sen näki jo ekasta viestistä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:29"]
En käytä ihan naruja mutta siis ei stringien kuulu oikeasti hävitä sinne peppupuoliskojen väliin. Se tekeekö ne niin on oikeastaan riippuvainen siitä ovatko stringit oikean kokoiset. Jos ne ovat liian tiukat ympärysmitaltaan niin painavat ikävästi persluuta. Tykkään stringeistä mutta myös niistä lantiomallisista, tulee tiimalasi hyvin esiin:D
[/quote]
Mä en vieläkään ymmärrä miten niiden oikein kuuluu sitten istua. Kaikissa kuvissa mitä stringeistä näkee niin ovat kyllä siellä vaossa. Tuossa semmoinen aika perusnäkymä, vielä pari esimerkkiä
http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/9156/9156,1195274127,1/stock-photo-beauty-girl-back-in-pants-string-isolated-over-white-background-7035325.jpg
http://medias2.atlasformen.com/provea/refmedias/images/38/35/00/perle_string_hd_1.jpg
Olisko sulla esimerkkiä siitä miten niiden sitten oikeasti kuuluu istua? Siis kuvaa. Muuten en kyllä ymmärrä miten stringit voivat olla menemättä persvakoon.
[/quote]
Netistä löytyy paljonkin kuvia koska toimin alusvaatemallina toisinaan mutten niitä tähän ala linkittelemään:DDD
[/quote]
Aivan ja sä olet siis ainut ihminen, josta löytyy sellaisia kuvia joissa stringit istuvat niin kuin niiden kuuluu? Noita mun linkittämiä väärin istuvia stringikuvia varmaan on jo tarpeeksi, mutta säkö et tosiaan löydä yhtään esimerkkikuvaa jossa stringit istuisivat niin miten niiden sinun väitteidesi mukaan kuuluisi istua? (Ja usko tai älä, en ollut kiinnostunut näkemään kuvia juuri susta, ellet sä sitten tosiaan ole ainut ihminen jolla stringit istuvat niin kuin niiden kuuluu istua.)
Niin. Provoltahan sä vaikutit jo aiemminkin, saati sitten nyt...