Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mä vihaan perseenvälipikkareita!

Vierailija
29.12.2013 |

Ei ole väliä onko pikkuhousut kalliit vai halvat tai onko ne liian isot vai vähän naftit. Tietyt vaan AINA menee perseenväliin. Mä niin inhoan inhoan inhoan tällasta. Miten jotkut pikkarit voi olla tehty näin huonolla leikkauksessa. Ihan päin persettä. Mistä saa varmasti ei-perseenvälipikkareita, onko joku merkki erikoisen hyvä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena ap:n kysymykseen, itse käytän Lindexin malleja, mustia ja valkoisia, perus nättejä pitsireunalla tai ilman :)

Vierailija
22/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin Tai-malli sopii minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä Bridget Jones-mummokalsari mammoja oikeen sikiää..? Hyh. Ei ihme että täällä mammat itkee vuorotellen kun "Mies petti, en olis ikinä uskonu.!!!!! Minä kun vaan käytän mummokalsareita, en sheivaa ja seksiäkään ei tartte raskaana ollessa antaa, saati vauva-aikana antaa, kun ei mua huvita. Eikä kyllä mieskään saa runkata, kun se on pettämistä!! Saati sitten katsella mua himoitsevasti, sehän on niin alentavaa ja loukkaavaa!!!" :D :D

Vierailija
24/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajat. Ostan aamulla sloggeja ja testaan.

ap.

Vierailija
25/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on hyvät, kun ne pysyy oikein päällä! Inhoan tavallisia pikkareita, kun menevät aina ikävästi pois paikoiltaan!

Vierailija
26/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:46"]

Mä tykkään stringeistä mutta kankut ovatkin melko tiukat ja pyöreät. Stringit eivät siis periaatteessa mene minnekään syvyyksiin sinne väliin vaan näkyvät koko matkalta. Jos kankut on löysät niin ihan mikä vaan kalsarimalli imeytyy sinne vakoon näkymättömiin:)

[/quote]

Miten sä saat kakat puserrettua ulos, jos kankut ovat niin äärimmäisen tiukat ettei stringien narukaan mahdu persvakoon?

[/quote]

Sanotaanko mieluummin niin että se vako ei ole niin syvä että sinne mitään vois inhottavasti kadota...silloin siis kun on timmit pakarat. Ja ihan hyvinhän se kakka sieltä tulee kun terveellisesti syö niin ei ole kakkavaivojakaan, eikä tarvitse kilahdella siitä että pikkuhousut häviää pepun puoliskojen väliin:D

Vierailija
27/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että stringit on kenellekään naiselle mukavat, esim. pyöräillessä tai vastaavia askareita tehdessä. Toki mukavat, kun miehen kanssa on säpinää, mutta silloin ne heitetään nopeasti pois;) Mutta kiitos vain kankkujesi kuvailusta. Painovoima tehnee tehtävänsä iän myötä. Halusit tai et.

Vierailija
28/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:22"]

Mä tykkään stringeistä mutta kankut ovatkin melko tiukat ja pyöreät. Stringit eivät siis periaatteessa mene minnekään syvyyksiin sinne väliin vaan näkyvät koko matkalta. Jos kankut on löysät niin ihan mikä vaan kalsarimalli imeytyy sinne vakoon näkymättömiin:)

[/quote]

Miten sä saat kakat puserrettua ulos, jos kankut ovat niin äärimmäisen tiukat ettei stringien narukaan mahdu persvakoon?

[/quote]

Sanotaanko mieluummin niin että se vako ei ole niin syvä että sinne mitään vois inhottavasti kadota...silloin siis kun on timmit pakarat. Ja ihan hyvinhän se kakka sieltä tulee kun terveellisesti syö niin ei ole kakkavaivojakaan, eikä tarvitse kilahdella siitä että pikkuhousut häviää pepun puoliskojen väliin:D

[/quote]

Hyvin hämmentävää yrittää hahmottaa mitä tarkoitat. Jos vako on niin "matala" ettei edes stringien naru sinne mene niin täytyy olla kyllä aikamoinen littaperse, kun mullakin on aika pieni ja vähän lättänä takapuoli ja silti se naru kyllä menee persposkien väliin.

Esim. tuossa ei mikään mega-ahteri ole mutta kyllä se naru siellä vaossa on kuitenkin http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/V-string.JPEG

Vierailija
29/57 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:42"]

Miksi stringejä yleensä tehdään? Jos halutaan suomalaisen nyky naisen "lokasuojat" piiloon, pitää hankkia niin paljon kangasta, että naisten alushousut maksavat yhtäpaljon, kun puserot:)

[/quote]

Keihin vertaat "suomalaisia nykynaisia"?

M66

[/quote]Katso joskus joku 80-luvun elokuva tai valokuvia. Iästä riippumatta, miehet ja naiset kaikki normaali painoindeksissä. Niitä on kiva verrata nykypäivän hyvinsyöntiyhteiskunnan tuloksiin.

[/quote]

Elokuvat onkin tosi hyvä esimerkki tavallisista ihmisistä! Jos mä katson tämän hetken elokuvia, näen niissä paljon hoikempia ihmisiä kuin 80-luvulla, koska kauneusihanne on hoikempi. Ja 80-valokuvissa näkyy kyllä ylipainoisia siinä missä nykyäänkin.

Vierailija
30/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:20"]

En usko että stringit on kenellekään naiselle mukavat, esim. pyöräillessä tai vastaavia askareita tehdessä. 

[/quote]

Harrastan maantiepyöräilyä (lenkit voivat kestää sen 3-10 h), ja käytän niin fillaroidessa kuin muutenkin aina stringejä. Ovat mukavat, eivät hankaa, ei näy rajoja persiissä. 

Vierailija
31/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:36"]

Miksi stringejä yleensä tehdään? Jos halutaan suomalaisen nyky naisen "lokasuojat" piiloon, pitää hankkia niin paljon kangasta, että naisten alushousut maksavat yhtäpaljon, kun puserot:)

[/quote]

M66

[/quote]Katso joskus joku 80-luvun elokuva tai valokuvia. Iästä riippumatta, miehet ja naiset kaikki normaali painoindeksissä. Niitä on kiva verrata nykypäivän hyvinsyöntiyhteiskunnan tuloksiin.

[/quote]

Elokuvat onkin tosi hyvä esimerkki tavallisista ihmisistä! Jos mä katson tämän hetken elokuvia, näen niissä paljon hoikempia ihmisiä kuin 80-luvulla, koska kauneusihanne on hoikempi. Ja 80-valokuvissa näkyy kyllä ylipainoisia siinä missä nykyäänkin.

Kehotan katsomaan esim. 30-vuotta vanhaa luokkakuvaa, eipä ole lihavia kuvissa...

Vierailija
32/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuosia käyttänyt Slogin tai -mallisia alushousuja. Ovat perammat kuin Slogin maxi-malliset eivätkä näytä niin mummomaisilta.

Suosittelen ap:llekin.

Vierailija
33/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyvin hämmentävää yrittää hahmottaa mitä tarkoitat. Jos vako on niin "matala" ettei edes stringien naru sinne mene niin täytyy olla kyllä aikamoinen littaperse, kun mullakin on aika pieni ja vähän lättänä takapuoli ja silti se naru kyllä menee persposkien väliin.

Esim. tuossa ei mikään mega-ahteri ole mutta kyllä se naru siellä vaossa on kuitenkin http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/V-string.JPEG

[/quote]

Ei, ei todellakaan ole mikään littana takapuoli vaan hyvin kiinteä ja pyöreä, ei mitkään pallot kuitenkaan. Olen kohta nelikymppinen ja miehet tulevat useinkin edelleen kertomaan että tosi hyvältä näyttää:) Moni nainenkin on kysynyt saako koskea, joskus ok mutta useimmiten ei.

En käytä ihan naruja mutta siis ei stringien kuulu oikeasti hävitä sinne peppupuoliskojen väliin. Se tekeekö ne niin on oikeastaan riippuvainen siitä ovatko stringit oikean kokoiset. Jos ne ovat liian tiukat ympärysmitaltaan niin painavat ikävästi persluuta. Tykkään stringeistä mutta myös niistä lantiomallisista, tulee tiimalasi hyvin esiin:D

Vierailija
34/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suck my cuck fucking bitses!!

Vierailija
35/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:36"]

[/quote]

M66

[/quote]

Olisko alla olevassa linkissä tarpeeksi faktaa, vai näetkö tutkimustuloksenkin eri lasien läpi?

30-vuodessa ylipaino lisääntynyt;

miehiä oli 40%, nyt 60%

naisia oli 30%, nyt 45%

http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tiedote?id=34470

Vierailija
36/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pierre Robert -merkkisiä alushousuja. Tosi hyviä. Saa ihan kaikissa eri malleissa mut hipsterit on parhaat. Niitä on kaikenvärisiä, mustia, valkoisia, pinkkejä jne. Ettei tarvi mummokalsareihin tyytyä. Ei painu pakaravakoon yön aikana vaikka kuinka pyöris ja saa menkkojenkin aikaan käyttää nättejä alkkareita :) Googleta vaikka Pierre Robert underwear niin näet millasessa paketissa ne on. Siinä paketissa on yläosaton nainen.

Vierailija
37/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
38/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:18"]

En käytä ihan naruja mutta siis ei stringien kuulu oikeasti hävitä sinne peppupuoliskojen väliin. Se tekeekö ne niin on oikeastaan riippuvainen siitä ovatko stringit oikean kokoiset. Jos ne ovat liian tiukat ympärysmitaltaan niin painavat ikävästi persluuta. Tykkään stringeistä mutta myös niistä lantiomallisista, tulee tiimalasi hyvin esiin:D

[/quote]

Mä en vieläkään ymmärrä miten niiden oikein kuuluu sitten istua. Kaikissa kuvissa mitä stringeistä näkee niin ovat kyllä siellä vaossa. Tuossa semmoinen aika perusnäkymä, vielä pari esimerkkiä
 http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/9156/9156,1195274127,1/stock-photo-beauty-girl-back-in-pants-string-isolated-over-white-background-7035325.jpg

http://medias2.atlasformen.com/provea/refmedias/images/38/35/00/perle_string_hd_1.jpg

Olisko sulla esimerkkiä siitä miten niiden sitten oikeasti kuuluu istua? Siis kuvaa. Muuten en kyllä ymmärrä miten stringit voivat olla menemättä persvakoon.

Vierailija
39/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:18"]

[/quote]

Mä en vieläkään ymmärrä miten niiden oikein kuuluu sitten istua. Kaikissa kuvissa mitä stringeistä näkee niin ovat kyllä siellä vaossa. Tuossa semmoinen aika perusnäkymä, vielä pari esimerkkiä
 http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/9156/9156,1195274127,1/stock-photo-beauty-girl-back-in-pants-string-isolated-over-white-background-7035325.jpg

http://medias2.atlasformen.com/provea/refmedias/images/38/35/00/perle_string_hd_1.jpg

Olisko sulla esimerkkiä siitä miten niiden sitten oikeasti kuuluu istua? Siis kuvaa. Muuten en kyllä ymmärrä miten stringit voivat olla menemättä persvakoon.

[/quote]

Netistä löytyy paljonkin kuvia koska toimin alusvaatemallina toisinaan mutten niitä tähän ala linkittelemään:DDD

Vierailija
40/57 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla Primark- ja Penneys-tavarataloissa on tämäntyylisiä alushousuja:

http://i.ebayimg.com/t/NEW-PRIMARK-WONDER-WOMAN-Knickers-Size-8-10-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/Yo0AAOxyoA1RUbTh/$T2eC16h,!%29sE9swmcM7dBRUbThVK2w~~60_35.JPG

Edullisia, laadukkaita, jo vuosia ollut käytössä eikä ole menneet miksikään. Löytyy eri värejä ja kuvioita.