Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?

Vierailija
08.10.2020 |

.

Kommentit (497)

Vierailija
201/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Kekkonen oli yksi seksikkäimmistä miehistä 70-luvun Suomessa naisten mielestä. Miksiköhän?

Vierailija
202/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, kuinka monen unelmakomistukset on jotain mediatähtiä. Toivottavasti tutustutte komeisiin miehiin myös tosielämässä.

Useimmat eivät joko voi tai halua linkata tietämiään tosielämän komistuksia, toivottavasti ymmärrät itsekin miksi. Minua ei ainakaan olisi kiinnostanut lukea ketjua jossa vain kommentoidaan oman miehen/naapurin/serkun/lähikaupan kassa/työaverin/kuka ikinä olevan kaikista komein, kuvalinkit tai julkkisstatus eli löytyy helposti nimellä hakemalla ja muiden kommentit näihin on huomattavasti mielenkiintoisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, kuinka monen unelmakomistukset on jotain mediatähtiä. Toivottavasti tutustutte komeisiin miehiin myös tosielämässä.

Älä viitsii vinkua. Tässä nimenomaan kyseltiin sitä täysin epärealistisen komeaa unelmamiestä. Kuka tahansa ymmärtää että tosielämässä vallitsevat toisenlaiset lainalaisuudet. Surullista on vain oma leikkimielisyyden täydellinen puutteesi.

Henry Cavill ooohhh munasarjat räjähtävät. Katsoin sitä paskaa sarjaa kokonaisen tuotantokauden vain hänen takiaan.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole Henry Cavill mutta kelpaa silti minulle mainiosti. Totta kai hän on "oikeassa elämässä" mielestäni ihanin ja paras.

Lisättäköön vielä että tosielämässä en ikimaailmassa haluaisi olla miehen kanssa, jonka valveillaoloajasta menee valtava osa oman kropan trimmailemiseen yms parturointeihin ja vahauksiin ja ties mihin muuhun millä nuo julkimomiehet itseään ylläpitävät.

Vierailija
204/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul Newman oli täydellinen

Tämä.

Ei ole ketään komeampaa, ihan uskomattoman täydellinen.

https://static.stacker.com/s3fs-public/styles/properly_sized_image/s3/2…

https://www.independent.com/wp-content/uploads/2008/09/30/paul_newman.j…

Tästä alimmasta kuvasta tulee mieleen heti seksi.

Vierailija
205/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä täytyy sanoa, että päivittäin törmää tämän tason miehiin Keravalla.

Vierailija
206/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öäh, olisinpa edes yhden naisen silmissä komein mies 😩 (äitiä ei lasketa)

No tuota, jos vilkaiset tämän ketjun miehet läpi, niin makuja on niin moninaisia, että todennäköisesti oletkin.

Vierailija
207/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari tuttua ulkomailta, jotka kyllä ovat kuin jotain malleja. Heidän ulkonäköään on vaan vähän vaikeaa kuvailla tänne. 

Vierailija
208/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikolaj Coster-Waldau.

Vierailija
209/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi James Nortonin fani! Ääni kruunaa paketin. *kuolaa*

Joaquin Phoenix oli nuorempana upea ilmestys, nyt ehkä ikä on tehnyt tehtävänsä.

Suomessa suht. tuntematon suuruus on Neiti Fisherin etsivätoimistossa näytellyt Nathan Page on unelma, siis voisin kuunnella ja katsella häntä tunteja kyllästymättä. Aivan mielettömän upea, matala ääni ja persoonalliset kasvot. https://www.imdb.com/name/nm0656289/

Oikeassa elämässä komein tapaamani mies on raamikas, varmaan lähemmäs 190 cm pitkä psykologi, jolla on persoonalliset kasvot, lämmin hymy, myöskin matala ääni ja sinisimmät näkemäni silmät.

Vierailija
210/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öäh, olisinpa edes yhden naisen silmissä komein mies 😩 (äitiä ei lasketa)

No tuota, jos vilkaiset tämän ketjun miehet läpi, niin makuja on niin moninaisia, että todennäköisesti oletkin.

Tämä on niin totta. Aika laidasta laitaan on vastaukset. Monen kohdalla kohottelen kulmakarvojani. Ihanaa, kun on niin erilaisia makuja.

Vierailija
211/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joaquin Phoenix, Travis Fimmel, Benicio Del Toro, Javier Bardem, Gustaf Skarsgård.

Benicio Del Toro sytyttää aina vaan, vaikka sehän on itse asiassa aika hemmetin ruma mies.

https://media.gettyimages.com/photos/benicio-del-toro-attends-the-escap…

No sanopa muuta.

Vierailija
212/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jude Law noin kolmikymppisenä ja kauniskasvoisena.

Harmi, että hän oli vaimoaan pettävä liero.

Vierailija
213/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Craig and Alexander Skarsgard (kaksi anteeksi)

Vierailija
214/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joaquin Phoenix, Travis Fimmel, Benicio Del Toro, Javier Bardem, Gustaf Skarsgård.

Skarsgårdeista Alexander on kylläkin perinteisesti 'komein'. Aika lutunenkin tosin kun sille päälle sattuu. Kasvot ei täydelliset, mutta oudosti sielukas.

Vierailija
215/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ainakin huomaa kyllä kuinka paljon vastaukset eroavat. Jotenkin selkeytyy paremmin se mistä itse pitää. 

Vierailija
216/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni hyvä ystävä. Meni pitkään, ennen kuin pystyin juttelemaan hänelle normaalisti, ja näkemään sen mukavan miehen komean ulkokuoren alla. Nykyisin ollaan hyvät kaverit, käydään joskus kahvilla yhdessä ja huvittaa miten naiset toljottaa häntä ja sen jälkeen minua epäuskoisesti. Olen vähän vanhempi kuin tämä mies.

Vierailija
217/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris Hemsworth

No nyt! Sentään yksi hyvännäköinen mies mainittu tässä ketjussa.

Vierailija
218/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andre Agassi nuorena ja Giulio Berruti

Vierailija
219/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris Hemsworth

No nyt! Sentään yksi hyvännäköinen mies mainittu tässä ketjussa.

Kyllä Hemsworthin veljeksistä Liam on se komein.

Vierailija
220/497 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.

No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ2ODU2MTMzOF5BMl5BanBnXkFtZTg…

Mulla on ihan tämän näköinen kaveri 😳. On kyllä (valitettavasti?) homo, mutta ihan kuin kaksoset. Hämmentävää.

No niinpä tietysti on homo. Höh. Ei taida olla mitään saumaa ikinä saada tuon näköistä miestä...

Jostain Texasista lähtisin etsimään. Näyttää sellaiselta, että ajaa rekkaa, kaataa pubiruusuja ja kuuntelee nykykantria.

No just. Toi oli oiva esimerkki siitä, miten veemäisiä naiset voi toisilleen näiden miesmausta olla. Saitko edes hyvän mielen tuosta kommentista?

My bad.

Sen piti olla hauska heitto, mutta tajusin jälkikäteen itsekin, että tuli törppöiltyä. Ihan ekaks alkup. kuvan laittaja häpesi sitä jo etukäteen ja laittoi silti, ja tokaks, olisiko ollut kiva kommentti tuona miehenä kuulla. Tuskinpa. Ihan tulin tänne pyytämään anteeksi.

Yritän olla fiksumpi jatkossa. Tarkoitus oli olla hauska, ei ilkeä, mutta sille puolellehan toi heilahti.