Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?

Vierailija
08.10.2020 |

.

Kommentit (497)

Vierailija
181/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tainnut tulla vanhaksi, en kertakaikkiaan muista. Siis on tullut vastaan kaikenlaista mieskauneutta, mutta jostain syystä ei nyt muistu mieleen. Ei ole enää niin tärkeää, ja suhtautuminen on muuttunut äidilliseksi niihinkin, joita vastaan nykyisin tulee.

John Simm jostain syystä tulee mieleen. Eihän hän ole maailman kaunein tai mitään sellaista, mutta menee ehkä sinne seksikkäiden puolelle. Ilmeikäs, jotenkin maaginen. Ihana hymy ja ääni.

Niin ja tämä nuorempi kaveri on kovin kaunis, James Norton näkyy olevan nimi. Oli tässä äsken esitetyssä Christine Keelerin tapauksessa niin täydellisen näköinen että teki pahaa katsoa. Silti veikkaan, että Simm saisi polvet veltoksi ihan erilailla.

James Norton on minustakin sietämättömän komea.

Toinen jonka ulkonäkö jostain syystä kolahtaa on Shaun Evans

http://www.stagereview.co.uk/theatre-news/shaun-evans-new-endeavour-chi…

Vierailija
182/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.

No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ2ODU2MTMzOF5BMl5BanBnXkFtZTg…

Mulla on ihan tämän näköinen kaveri 😳. On kyllä (valitettavasti?) homo, mutta ihan kuin kaksoset. Hämmentävää.

No niinpä tietysti on homo. Höh. Ei taida olla mitään saumaa ikinä saada tuon näköistä miestä...

Jostain Texasista lähtisin etsimään. Näyttää sellaiselta, että ajaa rekkaa, kaataa pubiruusuja ja kuuntelee nykykantria.

No just. Toi oli oiva esimerkki siitä, miten veemäisiä naiset voi toisilleen näiden miesmausta olla. Saitko edes hyvän mielen tuosta kommentista?

??? En kyllä itse tulkinnut tuota veemäisenä, vahvistat vain kuvaa itsestäsi huumorintajuttomana, sosiaalisesti kömpelönä ja/tai asperger piirteisenä. Kieltämättä itselleni tuli samat vibat kuvan miehestä, tosin luullakseni vain tyylin takia eikä piirteiden.

Etkä edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen.

t. eri ja nainen itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Kinnaman

Vierailija
184/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Lahdesta.

Vierailija
185/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joaquin Phoenix, Travis Fimmel, Benicio Del Toro, Javier Bardem, Gustaf Skarsgård.

Vierailija
186/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Henry Cavill.

Vierailija
187/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joaquin Phoenix, Travis Fimmel, Benicio Del Toro, Javier Bardem, Gustaf Skarsgård.

Benicio Del Toro sytyttää aina vaan, vaikka sehän on itse asiassa aika hemmetin ruma mies.

Vierailija
188/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marat Safin, uuuuhhhh! t. mamma 42v

Vierailija
189/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.

No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.

Mulla on ihan tämän näköinen kaveri 😳. On kyllä (valitettavasti?) homo, mutta ihan kuin kaksoset. Hämmentävää.

No niinpä tietysti on homo. Höh. Ei taida olla mitään saumaa ikinä saada tuon näköistä miestä...

Jostain Texasista lähtisin etsimään. Näyttää sellaiselta, että ajaa rekkaa, kaataa pubiruusuja ja kuuntelee nykykantria.

No just. Toi oli oiva esimerkki siitä, miten veemäisiä naiset voi toisilleen näiden miesmausta olla. Saitko edes hyvän mielen tuosta kommentista?

??? En kyllä itse tulkinnut tuota veemäisenä, vahvistat vain kuvaa itsestäsi huumorintajuttomana, sosiaalisesti kömpelönä ja/tai asperger piirteisenä. Kieltämättä itselleni tuli samat vibat kuvan miehestä, tosin luullakseni vain tyylin takia eikä piirteiden.

t. eri ja nainen itsekin

Ei ollur minun kommentti tuo.

T. Se Zach-fani

Vierailija
190/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omani, olemme jo vanhoja, 50 v mutta ainakin ihastuin hänen ulkonäköönsäkin silloin joskus.

Vierailija
191/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Nacci silloin kun sillä vielä oli tatuointeja naamassa

Vierailija
192/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ashton Kutcher.

Ilmeessä tai olemuksessa vielä jotain samaa kuin yllä linkatussa ääninäyttelijässä. Kutcher siloitellumpi versio

Vierailija
193/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Hetfield <3

Vierailija
194/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunveljiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ashton Kutcher.

Ilmeessä tai olemuksessa vielä jotain samaa kuin yllä linkatussa ääninäyttelijässä. Kutcher siloitellumpi versio

Kiinnitin samaan huomiota. Katseessa samaa. Tämä rajumpi versio iskee kyllä meikäläiseen enemmän.

Vierailija
195/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Tranberg

Vierailija
196/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, kuinka monen unelmakomistukset on jotain mediatähtiä. Toivottavasti tutustutte komeisiin miehiin myös tosielämässä.

Vierailija
197/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rikas.

Vierailija
198/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri ja nainen itsekin

Ei ollur minun kommentti tuo.

T. Se Zach-fani

Ok, peukuista päätellen täällä kuitenkin on muitakin jotka ovat kanssasi samaa mieltä ja tuon kirjoittaja luultavasti lukeutui heihin.

Vierailija
199/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks Matti. Komea kasvojen luusto. Iso nenä. Täydellinen vartalo. käsittämättömän söpö samalla kuitenkin. Mitä komeat ei yleensä ole vaan ne on aina jotenkin kylmiä, mutta ei tämä Matti.

i know.

Vierailija
200/497 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, kuinka monen unelmakomistukset on jotain mediatähtiä. Toivottavasti tutustutte komeisiin miehiin myös tosielämässä.

Älä viitsii vinkua. Tässä nimenomaan kyseltiin sitä täysin epärealistisen komeaa unelmamiestä. Kuka tahansa ymmärtää että tosielämässä vallitsevat toisenlaiset lainalaisuudet. Surullista on vain oma leikkimielisyyden täydellinen puutteesi.

Henry Cavill ooohhh munasarjat räjähtävät. Katsoin sitä paskaa sarjaa kokonaisen tuotantokauden vain hänen takiaan.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole Henry Cavill mutta kelpaa silti minulle mainiosti. Totta kai hän on "oikeassa elämässä" mielestäni ihanin ja paras.