Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?
Kommentit (497)
Oma mies, ollut aina. Ei vain sen takia, että on oma.
Yks Tero Hankasalmelta, se vaan on niin lutunen ja letkeä jutuissaan.
Et sä tietäis sitä kuitenkaan. Kuvaa en kehtaa linkittää.
Johnny Depp nuorempana. Nykyään jo ihan pöhöttynyt.
Mun mies! Vieläkin eläkeiässä lihaksikas, leveäharteinen, komea ja hoikka. Hänen isänsäkin oli vanhanakin todella komea. Sukuvika! Poikakin peri onneksi sieltä eikä savolaisesta sukuhaarasta ulkonäkönsä.
Yks Matti. Komea kasvojen luusto. Iso nenä. Täydellinen vartalo. käsittämättömän söpö samalla kuitenkin. Mitä komeat ei yleensä ole vaan ne on aina jotenkin kylmiä, mutta ei tämä Matti.
Se riippuu vähän ajankohdasta. Sanotaan nyt Till Lindemann ja esim. Rammsteinin Ohne dich videolla ei ole sellaisessa maskissa kuin yleensä.
No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies! Vieläkin eläkeiässä lihaksikas, leveäharteinen, komea ja hoikka. Hänen isänsäkin oli vanhanakin todella komea. Sukuvika! Poikakin peri onneksi sieltä eikä savolaisesta sukuhaarasta ulkonäkönsä.
Oon samaa mieltä, sun mies on komein mies jonka tiedän.
Mulla oli yksi työkaveri ulkomailta ihan George Clooneyn näköinen, siis nuorena. Kaverit sanoi, että baarissa kuului vaan suhina, kun naiset pyöri ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.
No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ2ODU2MTMzOF5BMl5BanBnXkFtZTg…
Loiri