Hävettää mennä saunaan (rinnat)
Olen seurustellut miesystäväni kanssa 1,5kk ja meillä on ollut paljon hyvää seksiä, mutta seksin aikana olen ollut suurimmaksi osin rintsikat päällä ja seksikin on aika hämärässä aina hoidettu.
Nyt mies pyysi viikonlopuksi mökilleen saunomaan ja menin paniikkiin. Vaikka olen jo päälle 30, en vieläkään ole sinut rintojeni kanssa ja suorastaan vihaan ja häpeän niitä. Muu kroppa on kunnossa ja olen kasvoiltanikin ihan nätti. En halua antaa miehelle epävarmaa vaikutelmaa itsestäni, vaan kantaa kroppani ylpeydellä, mutta en vaan pysty siihen.
Rintani on tosi pienet, siis kokoa AA, eivätkä mitkään pystyt edes vaan aika roikkuvat. Ruman malliset puikelot mielestäni.
Antakaa mulle jotain rohkaisua, harmittaa tosi paljon kun haluaisin mennä mökille ja saunomaan, mutta pelkään että mies pettyy kun näkee rintani "ihan oikeasti". Ei hän isojen rintojen perään ole ja on monesti sanonut, että tykkää pienistä, mutta kun nämä mun on vaan niin kamalan rumat.
Kommentit (79)
No kyllä se on jo ne siellä hämärässä nähnyt. Ja oikeesti, luulen että tuo on sulle isompi ongelma kuin miehelle. Yleensä aikuinen mies ymmärtää, ettei juuri kellään ole oikeesti pystyy c-kupit.
Sulla sentään on rinnat. Joltain on poistettu toinen tai molemmat ja jäljellä on valtavat arvet.
No saunaan vaan. Kun se ukko tykkää susta niin tykkää myös tisseistä.
Kiitos teille kommenteista. Joo, on varmaan nähnyt, mutta silti tuo sauna pukkareineen on vaan eri tilanne kun kiihkeä seksi missä on meneillään niin paljon muutakin.
Typerää olla tässä iässä ahdistunut tisseistä :(
ap
Olet saanut hänet jo jallitettua koska hän on suostunut antamaan sinulle. Ei sitä ne tissit enää kiinnosta. Eiköhän tuo ole enemmän pillun perässä kuten muutkin terveet miehet.
On varmasti jo ne "tunnustellut" jne, en usko että suhde niiden takia muuttuu :D
Että saunaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ei se koko vaan muoto.
En minäkään isompia haluaisi, mutta nämä on just ruman muotoiset. Pienet roikkuvat puikelot.
ap
Vierailija kirjoitti:
Typerää olla tässä iässä ahdistunut tisseistä :(
ap
Näin on.
Joillain miehillä on sama ongelma saunassa. Ilma jöpötystä voi näyttää hassulta.
Tällaisista asioista stressaamiseen auttaa se, että lopettaa sen stressaamisen koska ei siitä mitään hyötyä ole. Tilanne on se mikä se on, minkäs sille voi ja jos äijälle ei ketunnenät kelpaa niin jätä se sika.
Jos vaan nännit löytyy niin soiva kampe, erästä putoushahmoa vapaasti lainatakseni🙂
Kivathan ne, pienet rinnat näin miehisestä näkökulmasta katsottuna ovat🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Aikalailla sama minkätyyppiset rinnat on, kunhan peppu on kivan pyöreä.
Sano että tykkäät saunoa tunnelmavalaistuksessa. Ota pari tuikkulyhtyä mukaan ja sammuta muut valot.
Sä oot varmaan tosi kaunis pimatsu jolle on aiheutettu kolaus itsetuntoon kateellisella arvostelulla? Opettele rakastamaan itseäs ja varmasti kelpaat miehelle joka jo nyt kuolaa sun perään ja oottelee saunahetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ei se koko vaan muoto.
En minäkään isompia haluaisi, mutta nämä on just ruman muotoiset. Pienet roikkuvat puikelot.
ap
No kuvauksesi perusteella sinulla on tubulaariset rinnat, eli rintojen kehityshäiriö. Jos tilanteesi katsotaan tarpeeksi "pahaksi", saa korjausleikkauksen julkisella. Kokoa ei kasvateta, mutta kehityshäiriön aiheuttamaa tötterömäistä muotoa yritetään korjata. Kokonaisvaltaisesti paras keino olisi sinun oppia hyväksymään itsesi tisseineen kaikkineen, lopeta Instagram ja muut turhat - elämänlaatu parantuu muutenkin.
On se ne sun tissit jo nähnyt, relax