Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mennä saunaan (rinnat)

Vierailija
08.10.2020 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa 1,5kk ja meillä on ollut paljon hyvää seksiä, mutta seksin aikana olen ollut suurimmaksi osin rintsikat päällä ja seksikin on aika hämärässä aina hoidettu.

Nyt mies pyysi viikonlopuksi mökilleen saunomaan ja menin paniikkiin. Vaikka olen jo päälle 30, en vieläkään ole sinut rintojeni kanssa ja suorastaan vihaan ja häpeän niitä. Muu kroppa on kunnossa ja olen kasvoiltanikin ihan nätti. En halua antaa miehelle epävarmaa vaikutelmaa itsestäni, vaan kantaa kroppani ylpeydellä, mutta en vaan pysty siihen.

Rintani on tosi pienet, siis kokoa AA, eivätkä mitkään pystyt edes vaan aika roikkuvat. Ruman malliset puikelot mielestäni.

Antakaa mulle jotain rohkaisua, harmittaa tosi paljon kun haluaisin mennä mökille ja saunomaan, mutta pelkään että mies pettyy kun näkee rintani "ihan oikeasti". Ei hän isojen rintojen perään ole ja on monesti sanonut, että tykkää pienistä, mutta kun nämä mun on vaan niin kamalan rumat.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla sama minkätyyppiset rinnat on, kunhan peppu on kivan pyöreä.

Kyllä, tärkeysjärjestyksessä: vartalo, peppu (kaksi ensimmäistä on suunnilleen samalla viivalla), takareisi / jalat sitten vasta rinnat ja viimeisenä kasvot.

Vierailija
22/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista kommenteista, oikeasti.

Mä tiedän, että tämä on ihan sairaan typerää ja ärsyttää, että jotkut pussukat aiheuttaa näin paljon ahdistusta. Kyllähän mä nyt olen naisten kanssa saunonut ja tiedän, että normaaleja rintoja on ihan joka lähtöön, mutta aina on kyllä tuntunut, että ihan kenellä tahansa on nätimmät kuin minulla.

Toivotaan, että saunassa on hämärä valaistus. Se auttaisi mua hieman.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut hänet jo jallitettua koska hän on suostunut antamaan sinulle. Ei sitä ne tissit enää kiinnosta. Eiköhän tuo ole enemmän pillun perässä kuten muutkin terveet miehet.

Mistä lähtien miehet 'antaa'?

Vierailija
24/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tärkeysjärjestyksessä: vartalo, peppu (kaksi ensimmäistä on suunnilleen samalla viivalla), takareisi / jalat sitten vasta rinnat ja viimeisenä kasvot.

Paitsi että suurimman osan ajasta se minkä näet ensimmäisenä ja se minkä ylipäätään näet paljaana on kasvot.

Vierailija
25/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo, nämä voi olla tubulaariset, olen kyllä ongelmitta imettänyt ja nännit on "ihan normaalit". Mutta muoto on semmonen puikula kyllä, nännin alapuolella ei hirveästi ole tavaraa.

En mä mihinkään korjausleikkaukseen mene, korkeintaan haen keskusteluapua, koska onhan tämä nyt persiistä tällaista stressata. Sentään on tissit, niin kuin joku kirjoittikin.

ap

Vierailija
26/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei se koko vaan muoto.

En minäkään isompia haluaisi, mutta nämä on just ruman muotoiset. Pienet roikkuvat puikelot.

ap

No jos ne ärsyttää sua, ala treenata sun ylävartaloa. Vaikkakaan treeni ei ehdi auttaa sua mökkireissuun mennessä. Silti voit sanoa sun miehelle, että ne kokevat kohta valtavan muodonmuutoksen:)

Vierailija
27/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että suurimman osan ajasta se minkä näet ensimmäisenä ja se minkä ylipäätään näet paljaana on kasvot.

Nuo muut osat pystyn kyllä arvioimaan vaikka eivät paljaana olekaan. Ei ole mennyt koskaan vikaan. Yleensä niissä kasvoissakin on joku maalikerros päällä eli harvemmin niitäkään paljaana näkee.

Vierailija
28/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta seksiä rintaliivit päällä ja pimeässä, sairasta, uskomatonta!

Vierailija
29/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja joo, nämä voi olla tubulaariset, olen kyllä ongelmitta imettänyt ja nännit on "ihan normaalit". Mutta muoto on semmonen puikula kyllä, nännin alapuolella ei hirveästi ole tavaraa.

En mä mihinkään korjausleikkaukseen mene, korkeintaan haen keskusteluapua, koska onhan tämä nyt persiistä tällaista stressata. Sentään on tissit, niin kuin joku kirjoittikin.

ap

Ei mitään leikkauksia tai ei ainakaan mitään lisätäytteitä. Ne vasta hirveältä näyttävät. Ks. vaikka Amanda Harkimo ja Maisa torppa, olisivat ihan hyvännäköisiä naisia jos eivät olisi tunkeneet itseään muovia täyteen.

Vierailija
30/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap[/quote]

No jos ne ärsyttää sua, ala treenata sun ylävartaloa. Vaikkakaan treeni ei ehdi auttaa sua mökkireissuun mennessä. Silti voit sanoa sun miehelle, että ne kokevat kohta valtavan muodonmuutoksen:)[/quote]

Minkälainen treeni auttaa tisseihin? Koska mä harrastan paljon liikuntaa ja käyn salilla. Mulla on lihasta ja kiva kroppa muuten. Mutta tissit on kamalat eikä niihin mikään treeni ole auttanut ja tuskin auttaakaan. Ei mikään treeni tee näistä eri mallisia.

ap

Vierailija
31/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta seksiä rintaliivit päällä ja pimeässä, sairasta, uskomatonta!

Parasta mahdollista.

Vierailija
32/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No jos ne ärsyttää sua, ala treenata sun ylävartaloa. Vaikkakaan treeni ei ehdi auttaa sua mökkireissuun mennessä. Silti voit sanoa sun miehelle, että ne kokevat kohta valtavan muodonmuutoksen:)

Minkälainen treeni auttaa tisseihin? Koska mä harrastan paljon liikuntaa ja käyn salilla. Mulla on lihasta ja kiva kroppa muuten. Mutta tissit on kamalat eikä niihin mikään treeni ole auttanut ja tuskin auttaakaan. Ei mikään treeni tee näistä eri mallisia.

ap

Ei mikään treeni auta siihen muotoon. Kai siinä äijässäkin jotain vikaa on että olette ainakin tasoissa?

Vierailija
33/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tissit ovat oikein hyvät. Tissit eivät voi olla vääränlaiset.

Toisekseen, jos jokin niin pinnallinen asia kuin yksittäisen, toimivan ruuminosan ulkomuoto on miehelle ongelma, niin kannattaako semmoista miestä kuunnella ja arvostaa missään muussakaan?

Vierailija
34/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut hänet jo jallitettua koska hän on suostunut antamaan sinulle. Ei sitä ne tissit enää kiinnosta. Eiköhän tuo ole enemmän pillun perässä kuten muutkin terveet miehet.

Mistä lähtien miehet 'antaa'?

Alkaen kolme viikkoa sitten tiistaista.

Vierailija
35/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit eivät miehelle olekaan ongelma. Hän on ilmaissut pitävänsä niistä paljon.  En pelkää, etten kelpaa, taikka että hän jättää, kun näkee mut saunassa alasti. 

Ongelma on mun pään sisällä. Mä häpeän mun rintoja, olen hävennyt yläasteikäisestä saakka ja kaikki tilanteet jossa pitää olla rinnat paljaina, ovat mulle kamalia. Alkaen vaikka gynen tissien tarkastuksesta. 

En tosiaan haluaisi olla näin epävarma koska tiedän, että epävarmuus on epäseksikkäintä ikinä.

ap

Vierailija
36/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tissit eivät miehelle olekaan ongelma. Hän on ilmaissut pitävänsä niistä paljon.  En pelkää, etten kelpaa, taikka että hän jättää, kun näkee mut saunassa alasti. 

Ongelma on mun pään sisällä. Mä häpeän mun rintoja, olen hävennyt yläasteikäisestä saakka ja kaikki tilanteet jossa pitää olla rinnat paljaina, ovat mulle kamalia. Alkaen vaikka gynen tissien tarkastuksesta. 

En tosiaan haluaisi olla näin epävarma koska tiedän, että epävarmuus on epäseksikkäintä ikinä.

ap

Ota viinaa, lähtee epävarmuus.

Vierailija
37/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mieskään täydellinen ole. Mieti, jos sulla ois samanlaiset, kuin mulla. Toinen tissi on B ja toinen C kooltaan. Sitten se isompi tissi roikkuu 15 cm alempana, kuin pienempi. Eikä mies ole koskaan niistä sanonut mitään.

Vierailija
38/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tuollaiset rinnat ovat monien mielestä kauniit varsinkin vielä jos nänni on sellane erottuva kuin tässä kuvassa (piirretty) https://www.google.com/search?q=tubulaariset+rinnat&rlz=1C1AVFC_enFI905…;

^ joillain sivuilla tuollaiset ovat erittäin katsottujakin.

Ja siis oli miten oli, niin kaunis se silti on. Ei me naiset voida ajatella aina mitä muut ajattelee. Olisi noloa jos miehesi ''pettyisi'' jos muuten kunnon mies.

Vierailija
39/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat on terhakat❤️

Lakatkaa jo vit** hokemasta tätä. Alkaa tuntua kuin olisin joku harvinainen viallinen mutantti kun rintani ovat pienet, mutta ei mitkään terhakat vaan aika löysät ja roikkuvat.

Vierailija
40/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille kommenteista. Joo, on varmaan nähnyt, mutta silti tuo sauna pukkareineen on vaan eri tilanne kun kiihkeä seksi missä on meneillään niin paljon muutakin.

Typerää olla tässä iässä ahdistunut tisseistä :(  

ap

Pienet rinnat on niiiiin sexy.

No mutta kun mulla on man boobsit - ei paljon naurata

nimim mies