Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mennä saunaan (rinnat)

Vierailija
08.10.2020 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa 1,5kk ja meillä on ollut paljon hyvää seksiä, mutta seksin aikana olen ollut suurimmaksi osin rintsikat päällä ja seksikin on aika hämärässä aina hoidettu.

Nyt mies pyysi viikonlopuksi mökilleen saunomaan ja menin paniikkiin. Vaikka olen jo päälle 30, en vieläkään ole sinut rintojeni kanssa ja suorastaan vihaan ja häpeän niitä. Muu kroppa on kunnossa ja olen kasvoiltanikin ihan nätti. En halua antaa miehelle epävarmaa vaikutelmaa itsestäni, vaan kantaa kroppani ylpeydellä, mutta en vaan pysty siihen.

Rintani on tosi pienet, siis kokoa AA, eivätkä mitkään pystyt edes vaan aika roikkuvat. Ruman malliset puikelot mielestäni.

Antakaa mulle jotain rohkaisua, harmittaa tosi paljon kun haluaisin mennä mökille ja saunomaan, mutta pelkään että mies pettyy kun näkee rintani "ihan oikeasti". Ei hän isojen rintojen perään ole ja on monesti sanonut, että tykkää pienistä, mutta kun nämä mun on vaan niin kamalan rumat.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja joo, nämä voi olla tubulaariset, olen kyllä ongelmitta imettänyt ja nännit on "ihan normaalit". Mutta muoto on semmonen puikula kyllä, nännin alapuolella ei hirveästi ole tavaraa.

En mä mihinkään korjausleikkaukseen mene, korkeintaan haen keskusteluapua, koska onhan tämä nyt persiistä tällaista stressata. Sentään on tissit, niin kuin joku kirjoittikin.

ap

Kuulostaa mun orankitisseiltä. Puikulat, joiden päässä lähes alas osoittavat nännit. Sain traumoja kun katsoin teininä jotain leffaa, missä haukuttiin yhtä tyttöä orankitissiksi ja mullahan on juuri sellaiset.

Vierailija
42/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeät tubulaariset nämä mun eivät ole. Sinnepäin varmaan, mutta ei ihan. Imetyskin tosiaan onnistunut ongelmitta.

Ei pienet rinnat ole aina terhakat. Mun ei tosiaan ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanu lapsiakin? Ootko aiemmin saunonut miehen kanssa? Tai harrastanut seksiä valot päällä ilman liivejä?

Vierailija
44/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata häpeillä, eihän ne sun syytä ole. Vaikka ne ei miehenkään mielestä täydelliset olisi niin muut ominaisuudet varmasti painaa vaakakupissa enemmän. Sitäpaitsi harva ihminen on täydellinen ja mitä se sellainen kumppanuus on jossa ei toisen "pikkuvikoja" voi hyväksyä?

Vierailija
45/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei loppupeleissä rinnat kiinnosta yhtään. Tärkeintä että olet jalat maassa oleva ihana itsesi.

Vierailija
46/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeät tubulaariset nämä mun eivät ole. Sinnepäin varmaan, mutta ei ihan. Imetyskin tosiaan onnistunut ongelmitta.

ap

Hanki uudet tissit.

Vierailija
47/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen nänneistä, mulla on nännit kääntyneet sisäänpäin...

Vierailija
48/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hanki uudet tissit.

No enpä taida. Nämä on hoitaneet kuitenkin hommansa (lapsen ruokkiminen) ongelmitta ja ne on mun tissit, vaikka onkin rumat. Enemmän mä haluan kehittyä ja kasvaa ihmisenä siten, että voisin nämä ressukat kantaa ylpeydellä tai ainakin häpeämättä.

ap

Vierailija
49/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat päällä seksiä?

Hyvin se menee saunas, älä sure.

Vierailija
50/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hanki uudet tissit.

No enpä taida. Nämä on hoitaneet kuitenkin hommansa (lapsen ruokkiminen) ongelmitta ja ne on mun tissit, vaikka onkin rumat. Enemmän mä haluan kehittyä ja kasvaa ihmisenä siten, että voisin nämä ressukat kantaa ylpeydellä tai ainakin häpeämättä.

ap

Onko rintojen ainut tehtävä ruokkia lapsi? Kyllä ne on iso nautinnon ja mielihyvän lähde.

Ilman muuta leikkauttaisin jos en tykkää.

Vierailija
51/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole tuohon ikään mennessä käynyt rintaplastiassa? Oma vikasi.

Vierailija
52/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että tykkää ja on ne varmasti jo nähnyt/kokeillut, mikset puhu hänelle omasta epävarmuudestasi. Menet reippaasti saunaan ja vaikka siellä saunan hämärässä sitten kerrot avoimesti, että hävettää. Ihan varmasti saat kehuja ja kannustusta mieheltä, joka on sinuun ihastunut ja kutsunut sinut saunomaan.

Vierailija
53/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä naisessa on se mitä se päästää suustaan.

Vierailija
54/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap[/quote]

Onko rintojen ainut tehtävä ruokkia lapsi? Kyllä ne on iso nautinnon ja mielihyvän lähde.

Ilman muuta leikkauttaisin jos en tykkää.[/quote]

Ei ainoa, mutta olin ylpeä siitä, että rinnoillani se lapsi ruokittiin eikä tippaakaan korviketta tarvinnut ja maitoa tuli niin paljon, että lahjoitin sitä sairaalallekin.

En mä halua kirurgin pöydälle tällaisesta syystä, tai kehooni mitään ylimääräistä, ja olisin leikkauskierteessä lopun ikääni. Rasvansiirtokaan ei usein ole pysyvä ratkaisu. 

Jos olisi joku riskitön ratkaisu niin sellaista varmaan olisinkin jo kokeillut.

ap

Vierailija
55/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tötterömäiset mutta suurehkot rinnat, ihan kunnon nännit löytyy. Olen kanssa hävennyt ehkä hieman tubulaarisia rintoja mutta vaikea kuvitella että tämä olisi kehityshäiriö sillä mummolla ihan samanlaiset ja myös yhdellä kaverilla. Kummatkin hyvin imettäneet lapsensa.

Eli siis kommenttina, ei kaikkien rinnat ole pyöreitä. Auttaisikohan sua kylmä ja kiihottuminen? Mun muuten rumat rinnat näyttää kiihottuneina ja kylmässä jopa ihan hyviltä. Eli järven kautta saunaan. :)

Vierailija
56/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tötterömäiset mutta suurehkot rinnat, ihan kunnon nännit löytyy. Olen kanssa hävennyt ehkä hieman tubulaarisia rintoja mutta vaikea kuvitella että tämä olisi kehityshäiriö sillä mummolla ihan samanlaiset ja myös yhdellä kaverilla. Kummatkin hyvin imettäneet lapsensa.

Eli siis kommenttina, ei kaikkien rinnat ole pyöreitä. Auttaisikohan sua kylmä ja kiihottuminen? Mun muuten rumat rinnat näyttää kiihottuneina ja kylmässä jopa ihan hyviltä. Eli järven kautta saunaan. :)

Kyllä, kylmässä rinnat näyttää enemmän pyöreiltä, koska nänni on silloin nöpömpi/pienempi, joten ympäristö näyttää myös suuremmalta ja pyöreämmältä. Mitenköhän saisi nännit nöpöttämään koko ajan? :D

ap

Vierailija
57/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe mun kaa saunaan. Mulla on sellanen pieni ruttupippeli. Näyttää ihan lapsen pippeliltä ilman jöpötystä. Enkä edes häpeä sitä.

Vierailija
58/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli a-kuppiset tötterötissit, mutta e-pillerit (Diane Nova) "korjasi" ne normaaliin muotoon ja kuppikoko kasvoi b/c kokoon. Meni joku 9kk. Mutta minulla oli hormoniepätasapino jonka korjaamiseen pillereitä siis syön. Tubulaariset tissini johtuivatkin siis kohdallani pcos-hormoniepätasapainosta.

Vierailija
59/79 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sinua rakastaa niin rintojen ei rintojen koko ole tärkeä asia.

Vierailija
60/79 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt saatana. Hanki oikeita ongelmia tai jätä koko suhde jos et pysty olemaan luonteva vaan vingut rumia tissejä