Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein abortin

Vierailija
29.12.2013 |

...koska sikiöllä todettiin Downin syndrooma. En kadu tippaakaan. Tekisin saman uudestaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Pitäskö tulla jotai kauhisteluja? Ite tekisin abortin vaikka ois terve lapsi, ei sovi mun elämäntilanteeseen.

Vierailija
2/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sinun ratkaisusi, ja jollakin toisella voi olla toisenlainen ratkaisu samaan asiaan. Ei kuulu muille, sinä elät asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse, enkä ymmärrä ylipäätään niitä, jotka abortista tuomitsevat, vaikka en itse sitä voisi tehdä.. ellei lapsi olisi juuri vakavasti sairas.

Vierailija
4/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi oli?

Vierailija
5/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30. - ap

Vierailija
6/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että paljastu down. En minäkään haluais vammaista lasta :/ ..kestää toki varmasti kauan toipua henkisesti tollasesta, vaikka kuinka olisit jo valmis tekemään sen uusiksi. Koitahan pärjätä.

Vierailija
7/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:10"]

Sääli että paljastu down. En minäkään haluais vammaista lasta :/ ..kestää toki varmasti kauan toipua henkisesti tollasesta, vaikka kuinka olisit jo valmis tekemään sen uusiksi. Koitahan pärjätä.

[/quote]

Ei ole surettanut eikä ole ollut mitään vaikeuksia "toipua", koska tiedän tehneeni oikean ratkaisun.

Vierailija
8/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi ja tsemppiä. Itsekin varmaan tekisin abortin jos olisi down. Kannattaa kuitenkin meidän kaikkien muistaa että terveitä lapsia ei voi tilata ja kauan syntymän jälkeenkin voi sattua ja tulla esiin vaikka mitä. Ollaan siis kiitollisia siitä mitä on.

Vierailija
9/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitaliako odotat?

Vierailija
10/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi vaivauduit ilmoittamaan asiasta tänne, ap? 

Vierailija
11/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:43"]Niin, miksi vaivauduit ilmoittamaan asiasta tänne, ap? 

[/quote]

Niin miksi tosiaan? Normaalilla tunneälyllä omaavalta et hirmuteollesi hyväksyntää saa. Sitä saat vain kaltaisiltasi. Osoittaa sydämesi tilan.

Vierailija
12/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:43"]

Niin, miksi vaivauduit ilmoittamaan asiasta tänne, ap? 

[/quote]

Ihan vain osoittaakseni, että kaikille abortti ei ole maailmanloppu. Ihmisillä on vapaus ajatella ja kokea.

Vierailija
13/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kylmältä ap vaikuttaa.

Ihmettelen ihmisiä, jotka teettävät abortin ja sitten heti sen jälkeen sanovat että "ei tunnu missään". Miten voi olla näin...?

Faktahan on, että jos ap et olisi teettänyt aborttia, uusi ihminen, sinun lapsesi, olisi syntynyt maailmaan. Nyt teit teon, joka päätti tämän alkavan elämän. Sinä joka teon teetätit, olit tämän lapsen oma äiti. Vaikka lapsella oli downin syndrooma, hän oli silti sinun oma lapsesi.

Ymmärrän kyllä, että päädyit aborttiin, olen itsekin sellaisessa elämäntilanteessa, että en jaksaisi enää lapsia, vaikka raskaaksi tulisin (siis tervettäkään lasta). Mutta en ymmärrä sitä, että abortti ei kirjoituksesi mukaan oikeastaan siis tunnu miltään, sanoit "ettei ole mitään mistä toipua"? Tätä en voi ymmärtää, tällaista kylmyyttä. Oletko oikeasti noin tunnekylmä ja kova ihminen, vai kovetatko itsesi etkä halua ajatella asiaa, koska et ole tarpeeksi vahva ollaksesi heikko?

Jos itse joskus joutuisin tekemään abortin, se olisi itselleni varmasti todella hirveä paikka, enkä usko että koskaan toipuisin siitä täysin.

Vierailija
14/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittiinko, onko down mahdollisesti perinnöllinen? Tulevia raskauksia ajatellen

Vierailija
15/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se suru jossain vaiheessa iske. Itsekin olisin tehnyt abortin, jos lapsi olisi todettu vammaiseksi. Todella vaikeaa se kuitenkin olisi ollut, niin paljon haaveita ja rakkautta kohdistui jo pelkkään sikiöön.

Vierailija
16/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein, mutta en selvinnyt kyllä pelkällä olankohautuksella. Elämäni vaikein asia, onneks paha muisto vain enää.

Vierailija
17/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 12:20"]

Jos itse joskus joutuisin tekemään abortin, se olisi itselleni varmasti todella hirveä paikka, enkä usko että koskaan toipuisin siitä täysin.

[/quote]

"Jos. Joskus. Joutuisin. Enkä usko."

Niinpä niin. Et voi tietää. Voit tehdä johdonmukaisen päätöksen että et koskaan tee aborttia vaikka tulisi mikä tilanne, mutta et voi etukäteen sanoa miltä se tuntuu.

Vierailija
18/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tehnyt abortin nuorena ja mietin sitä välillä vieläkin ja itken. :( tunnen itseni murhaajaksi. en siis voi yhtään ymmärtää, miten ap voi olla noin "tyyni" asian suhteen...

Vierailija
19/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 04:42"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:43"]Niin, miksi vaivauduit

Niin miksi tosiaan? Normaalilla tunneälyllä omaavalta et hirmuteollesi hyväksyntää saa. Sitä saat vain kaltaisiltasi. Osoittaa sydämesi tilan.

[/quote]

Idiootti..

Vierailija
20/29 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 13:14"]

minä olen tehnyt abortin nuorena ja mietin sitä välillä vieläkin ja itken. :( tunnen itseni murhaajaksi. en siis voi yhtään ymmärtää, miten ap voi olla noin "tyyni" asian suhteen...

[/quote]

Sinun sydämesi on pehminnyt ja sinulle on tullut oikea inhimillinen suhtautuminen elämään. Sinussa on edellytyksiä äidiksi, mutta aloittajan toivoisin myös käyvän saman läpi, että hän ymmärtäisi tekonsa ja katuisi ja tahtoisi muuttua.

Suuria syyllisiä on nämä "palkkamurhaajat", teurastajat. Nämä gynekologit, jotka tuomitsee säälimättä ihmisiä kuolemaan ja nämä lääkärit, jotka sen tekee.

Näitä voi verrata ihan suoraan hitlerin hirmutekoihin. Esim Israel on surmannut omia kansalaisiaan jo enemmän, mitä Hitler sodan aikana koskaan. Tää on suorastaan sadistista ja kuvottavinta, jota tiedän, kun pieni ihminen palastellaan äitinsä kohtuun.

Eihän tässä voi kun itkeä. Itkeä lasten puolesta ja itkeä näiden äitien puolesta.

Anteeksi nyt purkautumiseni. Ihminen voi kuitenkin muuttua ja voi saada anteeksi ja voi myös päästä syyllisyydestään.

J-P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi