Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasin työterveyden määräaikaistarkastuksen kyselyyn alkoholin käytöstä

Vierailija
14.05.2026 |

Rehellisesti eli keskimäärin 7 annosta viikossa. Mitähän tuosta seuraa? Peth-testiin varmaan passittavat mutta sen kai pitäisi olla ok vielä vielä noilla määrillä. Ja siis eihän ne alkoholin käyttöä voi kieltääkään, olen ihan tavallinen toimistotyöntekijä, en mikään liikennelentäjä. 

Ennen oli riskiraja naisille 16 annosta mutta ilmeisesti nyt jo tuo 7 annosta riittää jonkun rajan ylitykseen näissä kyselyissä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin että kaikki on mennyt, mitä olen ostanut.

Vierailija
2/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pakottaa mihinkään testeihin kyselyyn vastaamisen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pakottaa mihinkään testeihin kyselyyn vastaamisen perusteella.

Ei tarvi pakottaa, menen kyllä ihan vapaaehtoisesti.  Mietin vain että mikä jeesustelu tästä seuraa ja jääkö johonkin papereihin merkintä että alkon liikakäyttöä esiintyy. 

Ap 

Vierailija
4/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kävin samassa testissä, juon lauantaisin 6-7kpl 5.3% puolen litran oluita. Joka lauantai, siinä kaikki alkoholi mitä juon. Arvoni oli 0.15 asteikolla 0.05-0.3, jonka sanallinen arvostelu oli about "kohtuukäyttö, seurustelujuominen" tms 

Olen 180cm 100kg mies 

Vierailija
5/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että arkisin menee vain 15 - 20 kaljaa päivässä. Viikonloppuisin ja lomilla juon viinaa ihan kunnolla. Oikein juhlapäivinä menee lisäksi kokaiinia ja krapulat parannan morfiinilla. Lääkäri sanoi että jos et halua vastailla rehellisesti niin voit lähteä. Siihen jäi se show.

Vierailija
6/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan noihin kyselyihin vastaa rehellisesti?

Vierailija
7/7 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan noihin kyselyihin vastaa rehellisesti?

No tällainen moka nyt tuli tehtyä. En viitsinyt valehdella että en käyttäisi alkoholia kun en tiedä varmaksi kuuluuko tuo peth-testi tähän tarkastuksen muiden labrojen yhteydessä. 

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä