Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa
Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...
?????
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Samuli vaihtaa naista kuin sukkaa, kenenkään kanssa ei mitään vakavaa, kavereita tässä vaan ollaan ja muhinoidaan milloin missäkin parkkihallissa tai kadulla, milloin on Katariinaa, Paulaa, Johannaa...
Jätkähän kiertää useammissa käsissä kun Jussi-patsas. Oikee kiertopokaali toi Sampsukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli vaihtaa naista kuin sukkaa, kenenkään kanssa ei mitään vakavaa, kavereita tässä vaan ollaan ja muhinoidaan milloin missäkin parkkihallissa tai kadulla, milloin on Katariinaa, Paulaa, Johannaa...
Jätkähän kiertää useammissa käsissä kun Jussi-patsas. Oikee kiertopokaali toi Sampsukka.
Antaa vähän epävakaan kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaisen takia Katariina Kaitueen avioliitto läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli on jotenkin narsistisen ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ei mitään herkkyyttä välity siitä.
Samuli on exäni frendi. On mun mielestä tosi symppis, taiteilijasielu, ei helpoimmasta päästä aina mutta mukava. Itse asiassa yksi mukavammista julkkiksista jonka tiedän..
Voihan ne ihmiset olla miten mukavia vain ja silti tekevät pahoja asioita. Mukavuus ei kerro kenestäkään vielä koko totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ne huomasi seiskan toimittajan? Ja lavastivat kyseisen suutelukohtauksen?
Damn, näyttelijäpiirien salaisuus paljastui. Kiinnijäävät toteavat: me vaan näyteltiin ja harjoiteltiin uusimpaan Louhimiehen p#rnopläjäykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ne huomasi seiskan toimittajan? Ja lavastivat kyseisen suutelukohtauksen?
Damn, näyttelijäpiirien salaisuus paljastui. Kiinnijäävät toteavat: me vaan näyteltiin ja harjoiteltiin uusimpaan Louhimiehen p#rnopläjäykseen.
Tosi fiksua vaarantaa kaikki läheiset ihmissuhteet sillä tavalla. Kun mediaryöpytys on taattu ja ihmiset muodostavat mielipiteensä.
Molemmat on taiteilijoita ja taiteilijasukujen kasvatteja. Syntyneet taiteen kultalusikka suussa. Teatterikorkeakouluun lävähtää ovet auki heti ja rooleja piisaa. Teatteritaiteen nepotismi. Valitsijaraadeissa,ohjaajina ja teatterijohtajina pieni piiri pyörii: suosi sä mun lasta, niin mä suosin sun lasta.
Tosi vaikea on taidealalle päästä, jos et oo oikeeseen sukuun syntynyt. Se näitä yhdistää eniten. Ovat syntyneet ja kasvaneet piireissä. Näyttelijöillä vähän sama kuin aatelisilla tai suomenruotsalaisilta: tosi pieni ankkalammikko, jossa toinen toista tukien saadaan säilytettyä oma ja omien jälkeläisten asema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!
Minä en ainakaan arvosta ihmistä, joka leikkii tulella ja pelaa ihmissuhteilla. Ymmärtää toki voi kaikkea tekemistä jollain tasolla, mutta että oikein arvostaa, se on vahva sana.
Jep. Jännä, että ihmiset niin eri tavalla suhtautuu eri ihmisten samankaltaisiin pettämiskuvioihin. Maisaa kuitenkin sai ja saa lyödä sosiaalisessa mediassakin kuin vierasta sikaa. Tällä kyseisellä parilla taas täysin oma asia, kuinka elää ja kohtelee lähimpiään.
Pieni ero tässä on Maisaan kuitenkin. Maisa päivittänyt ja postannut itsestään koko ajan juttua nettiin. Ja ollut aika monessa kohujutussa mukana. Samuli ja K lähinnä työvönliittyvissä asioissa. Ei voi verrata. Samuli on myös pidetty henkilö yleisesti ja arvostettu.
Paula Vesala on köyhä tyttö ilman syntyperää taide-eliitin ulkopuolelta.
Noiden kahden asia, ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala on köyhä tyttö ilman syntyperää taide-eliitin ulkopuolelta.
No ei se Sampsukka sitä kauaa katsellutkaan. Vesala on noille välipala, joku nuorena epävakaa laulajatyttö. Eliitti on Suomessa ihan eri poppoo.
Vierailija kirjoitti:
Noiden kahden asia, ei kuulu muille.
Menivät julkiselle paikalle.
Parviainen, Kuustone, Edelman, Salminen,Salminen, Kinnunen, Kinnunen...
puhumattakaan tää jo useamman sukupolven takaa tuleva elokuvien päärooleihin suoraan singahtava teinikaarti: Milonoff,Melasniemi, Brotherus, Sveholm...
Kristiina Halkola lauloi 60-luvulla 15 valtaapitävästä perheestä Erkko ym. Nyt tuo biisi on ajankohtaisempi kuin koskaan - nepotismi jyrää taidemaailmassa, opiskelupaikat, roolit, Kiinnitykset, eläkekertymät ym. Ne jaetaan pienen piirin kesken.
Ikävintä on, että käytäntö sulkee alalta pois ison määrän oikeita lahjakkuuksia.
Eivät sitten oikeasti keksineet mitään muuta paikkaa kuin autossa parkkihallissa? Olisivat ajaneet edes metsään. Ensin mietin, että ehkä Kaitueella ja puolisolla vapaa suhde, mutta miksi sitten selvästi piilossa ja kauppareissun aikana muhinoisi Samulin kanssa, jos vapaaseen suhteeseen on lupa? Selvä pettämistapaus siis.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkki kuvaan.
Ei ole netissä. Painetussa seiskassa on kuvia joissa näkyy jotain, sanottiin ketjussa.
Klassisessa musiikissa toi sukulaisten suosiminen on vielä räikeämpää.
Missä Katariina Kaitue on näytellyt? Äitinsä on Liisamaija Laaksonen.
Marja-Leena Kouki - upea näyttelijä
Yehudi Menuhinin serkku.