Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa
Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...
?????
Kommentit (241)
Mihin ne uskonnolliset arvot hävisivät Samulilta .... Hän kertonut Valamon luostarissa olostaan ja ortodoksi uskontoon liittynyt.? Mitä on tapahtunut arvoille?[/quote]
Lihanhimo on voimakas vietti ja kuolemansyntiä vastaan on välillä vaikea taistella. Mut ne ei paljon ajattele, ketä paljon panee.
Oli kyllä sellaiset kuvat painetussa Seiskassa ettei jätä mitään arvailujen varaan. Tais olla Kaitueen avioliitto siinä.
Onko alkoholiaddiktion korvannut seksiaddiktio? Samulilla siis.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä sellaiset kuvat painetussa Seiskassa ettei jätä mitään arvailujen varaan. Tais olla Kaitueen avioliitto siinä.
Ihan totta? Ajattelin, että seiskassa olisi jotain rakeisia kuvia, joissa keskustelevat autossa. Jos todisteet on, niin surku sitä insinööriä ja voi voi Katariinalle. Ei yhtään ylevä juttu tämä.
Olisihan sitä Espoosta syrjäisempiäkin parkkihalleja löytynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta? Ajattelin, että seiskassa olisi jotain rakeisia kuvia, joissa keskustelevat autossa. Jos todisteet on, niin surku sitä insinööriä ja voi voi Katariinalle. Ei yhtään ylevä juttu tämä.
Suutelivat kuvissa ihan selvästi ja Samulin käsi oli Kaitueen ympärille kiedottu. Ei tuossa pelkästä ystävyydestä ole kyse.
The one that got away! Saisinpa mäkin sen opiskeluajan hottis-luokkakaverin takaisin... Tai tietysti toisilla on voinut olla on-off suhde sieltä koulusta asti.
Vierailija kirjoitti:
The one that got away! Saisinpa mäkin sen opiskeluajan hottis-luokkakaverin takaisin... Tai tietysti toisilla on voinut olla on-off suhde sieltä koulusta asti.
Varmasti ollut joku juttu heidän välillään jo kauan. Ehkä aika ei ikinä ole ollut oikea.
Pisteet siitä että miesjulkkiksen rakas ei nyt ole 20-30 vuotta nuorempi julkisuustyrkky.
Espoon Sellon syrjäisin parkkipaikka hallissa.
Sinne pussailemaan tahdon ma.
Vesalan juttu oli vuosia sitten ja loppui samana kesänä kuin alkoikin.
Vierailija kirjoitti:
Samuli on jotenkin narsistisen ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ei mitään herkkyyttä välity siitä.
Samuli on exäni frendi. On mun mielestä tosi symppis, taiteilijasielu, ei helpoimmasta päästä aina mutta mukava. Itse asiassa yksi mukavammista julkkiksista jonka tiedän..
Eikö tämän Katariinan veli/velipuoli pahoinpidelty pahasti joskus?
Kaverinsa luo yöksi oli Helsinkiin mennyt sieltä parkkihallista Samuli, kertoo Seiska.
Vierailija kirjoitti:
Tuo perusinsinöörimäinen petetty miesparka. Varmasti tosi kiva yllätys lukea lehdestä tuollaista. Toivottavasti jo aikuiset lapset K Kaitueella
Kaksi parikymppistä poikaa, kertoo google.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!
Jep. Jännä, että ihmiset niin eri tavalla suhtautuu eri ihmisten samankaltaisiin pettämiskuvioihin. Maisaa kuitenkin sai ja saa lyödä sosiaalisessa mediassakin kuin vierasta sikaa. Tällä kyseisellä parilla taas täysin oma asia, kuinka elää ja kohtelee lähimpiään.
Pieni ero tässä on Maisaan kuitenkin. Maisa päivittänyt ja postannut itsestään koko ajan juttua nettiin. Ja ollut aika monessa kohujutussa mukana. Samuli ja K lähinnä työvönliittyvissä asioissa. Ei voi verrata. Samuli on myös pidetty henkilö yleisesti ja arvostettu.
Kaitue on upea nainen. Varmasti vientiä on. Toki julkisella paikalla pettäminen on harkitsematonta. Miehillehän tuo on ollut ikiaikaisesti sallittua.
Mitä mahtavat Samuli ja Katariina nyt keskustella? Ei voi enää pelastaa tilannetta. Entä miten keskustelut perusinsinöörin kanssa kotona?
Surkuhupaisaa: sutinaa yli viiskymppisillä julkkiksilla Sellon parkkihallissa. Mun kauppareissun parkkipaikka, enkä nyt keksi epäromanttisempaa soppea.