Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa

Vierailija
08.10.2020 |

Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...

?????

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa: sutinaa yli viiskymppisillä julkkiksilla Sellon parkkihallissa. Mun kauppareissun parkkipaikka, enkä nyt keksi epäromanttisempaa soppea.

Vierailija
62/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne uskonnolliset arvot hävisivät Samulilta .... Hän kertonut Valamon luostarissa olostaan ja ortodoksi uskontoon liittynyt.? Mitä on tapahtunut arvoille?[/quote]

Lihanhimo on voimakas vietti ja kuolemansyntiä vastaan on välillä vaikea taistella. Mut ne ei paljon ajattele, ketä paljon panee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä sellaiset kuvat painetussa Seiskassa ettei jätä mitään arvailujen varaan. Tais olla Kaitueen avioliitto siinä.

Vierailija
64/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholiaddiktion korvannut seksiaddiktio? Samulilla siis.

Vierailija
65/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä sellaiset kuvat painetussa Seiskassa ettei jätä mitään arvailujen varaan. Tais olla Kaitueen avioliitto siinä.

Ihan totta? Ajattelin, että seiskassa olisi jotain rakeisia kuvia, joissa keskustelevat autossa. Jos todisteet on, niin surku sitä insinööriä ja voi voi Katariinalle. Ei yhtään ylevä juttu tämä.

Vierailija
66/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan sitä Espoosta syrjäisempiäkin parkkihalleja löytynyt...

Vierailija
67/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta? Ajattelin, että seiskassa olisi jotain rakeisia kuvia, joissa keskustelevat autossa. Jos todisteet on, niin surku sitä insinööriä ja voi voi Katariinalle. Ei yhtään ylevä juttu tämä.

Suutelivat kuvissa ihan selvästi ja Samulin käsi oli Kaitueen ympärille kiedottu. Ei tuossa pelkästä ystävyydestä ole kyse.

Vierailija
68/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The one that got away! Saisinpa mäkin sen opiskeluajan hottis-luokkakaverin takaisin... Tai tietysti toisilla on voinut olla on-off suhde sieltä koulusta asti.

Vierailija
69/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The one that got away! Saisinpa mäkin sen opiskeluajan hottis-luokkakaverin takaisin... Tai tietysti toisilla on voinut olla on-off suhde sieltä koulusta asti.

Varmasti ollut joku juttu heidän välillään jo kauan. Ehkä aika ei ikinä ole ollut oikea.

Vierailija
70/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siitä että miesjulkkiksen rakas ei nyt ole 20-30 vuotta nuorempi julkisuustyrkky.

Vierailija
71/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Sellon syrjäisin parkkipaikka hallissa.

Sinne pussailemaan tahdon ma.

Vierailija
72/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalan juttu oli vuosia sitten ja loppui samana kesänä kuin alkoikin.

Vierailija
73/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuli on jotenkin narsistisen ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ei mitään herkkyyttä välity siitä.

Samuli on exäni frendi. On mun mielestä tosi symppis, taiteilijasielu, ei helpoimmasta päästä aina mutta mukava. Itse asiassa yksi mukavammista julkkiksista jonka tiedän..

Vierailija
74/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän Katariinan veli/velipuoli pahoinpidelty pahasti joskus?

Vierailija
75/241 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverinsa luo yöksi oli Helsinkiin mennyt sieltä parkkihallista Samuli, kertoo Seiska.

Vierailija
76/241 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo perusinsinöörimäinen petetty miesparka. Varmasti tosi kiva yllätys lukea lehdestä tuollaista. Toivottavasti jo aikuiset lapset K Kaitueella

Kaksi parikymppistä poikaa, kertoo google.

Vierailija
77/241 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!

Jep. Jännä, että ihmiset niin eri tavalla suhtautuu eri ihmisten samankaltaisiin pettämiskuvioihin. Maisaa kuitenkin sai ja saa lyödä sosiaalisessa mediassakin kuin vierasta sikaa. Tällä kyseisellä parilla taas täysin oma asia, kuinka elää ja kohtelee lähimpiään.

Pieni ero tässä on Maisaan kuitenkin. Maisa päivittänyt ja postannut itsestään koko ajan juttua nettiin. Ja ollut aika monessa kohujutussa mukana. Samuli ja K lähinnä työvönliittyvissä asioissa. Ei voi verrata. Samuli on myös pidetty henkilö yleisesti ja arvostettu.

Vierailija
78/241 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitue on upea nainen. Varmasti vientiä on. Toki julkisella paikalla pettäminen on harkitsematonta. Miehillehän tuo on ollut ikiaikaisesti sallittua.

Vierailija
79/241 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtavat Samuli ja Katariina nyt keskustella? Ei voi enää pelastaa tilannetta. Entä miten keskustelut perusinsinöörin kanssa kotona?

Vierailija
80/241 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mimuhin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi