Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa

Vierailija
08.10.2020 |

Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...

?????

Kommentit (241)

Vierailija
41/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, vai vain ystäviä jos on nähty muhinoinassa. Niinhän se Sedukin väitti olevansa vain ystäviä sen jonkun kiinteistönvälittäjän kanssa. Kuka on niin pöllö, että uskoo tuollaisen menevän läpi.

Herrasiunaa sitä välittäjätypykkää, ne kasvot. Miten joku voi niin sokeutua ulkonäölleen, että kuvittelee olevansa kaunis noitten ”kaunestoimenpireitten” jälkeen. Minua pelottaisi jos vastaan kävelisi.

Vierailija
42/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia jäi epäselväksi, mitä on "mimuhointi"?Otsikossa mainittiin ko termi...

Siinäpä se kuluu sinulta hauskasti loppuelämä kun mietit. Purista, purista sitä ainoaa aivosoluasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, vai vain ystäviä jos on nähty muhinoinassa. Niinhän se Sedukin väitti olevansa vain ystäviä sen jonkun kiinteistönvälittäjän kanssa. Kuka on niin pöllö, että uskoo tuollaisen menevän läpi.

Herrasiunaa sitä välittäjätypykkää, ne kasvot. Miten joku voi niin sokeutua ulkonäölleen, että kuvittelee olevansa kaunis noitten ”kaunestoimenpireitten” jälkeen. Minua pelottaisi jos vastaan kävelisi.

No ei Sedukaan oo mies edustavimmasta päästä. Ihan sopiva pari.

Vierailija
44/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli on jotenkin narsistisen ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ei mitään herkkyyttä välity siitä.

Vierailija
45/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Propsit Samulille, että on ottanut ikäisensä naisen, eikä mitään 20 vuotta nuorempaa.

Vierailija
46/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ne huomasi seiskan toimittajan? Ja lavastivat kyseisen suutelukohtauksen?

Vierailija
47/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namuli

Vierailija
48/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ne huomasi seiskan toimittajan? Ja lavastivat kyseisen suutelukohtauksen?

Palikka.

Vierailija
49/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa juurikaan julkkisjuoruja eli korjatkaa jos oon väärässä.

Eikö Sedu menny naimisiin ja sai lapsenkin? Ja hehkutti uutta perhekeskeistä elämäänsä? Sekoitinkohan nyt johonkin toiseen setämieheen.

Vierailija
50/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ois kyllä hyvä pari MUTTA Katariina naimisissa. Soosoo Samuli!

Vierailija
51/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa juurikaan julkkisjuoruja eli korjatkaa jos oon väärässä.

Eikö Sedu menny naimisiin ja sai lapsenkin? Ja hehkutti uutta perhekeskeistä elämäänsä? Sekoitinkohan nyt johonkin toiseen setämieheen.

Taisi mennä ja taisi jo erotakin.

Vierailija
52/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Sedukaan oo mies edustavimmasta päästä. Ihan sopiva pari.

Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
53/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuli on ÄIJÄ!

Ei ole kuin korkeintaan junttien mielestä. Varattuihin sekaantuminen ei lisää kenenkään pisteitä.

Mihin ne uskonnolliset arvot hävisivät Samulilta .... Hän kertonut Valamon luostarissa olostaan ja ortodoksi uskontoon liittynyt.? Mitä on tapahtunut arvoille?

Vierailija
54/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuiko Katariina “Romanovin kiviin”? (Jonnet ei muista)

Vierailija
55/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olisivat tuottaneet mielipahaa läheisilleen, kuten nyt tapahtuikin?

Vierailija
56/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia jäi epäselväksi, mitä on "mimuhointi"?Otsikossa mainittiin ko termi...

Siinä lukee mimuhinointi. Ei mimuhointi.

Vierailija
57/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi sitä pertti perusinsinööriä.

Vierailija
58/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!

Vierailija
59/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!

Jep. Jännä, että ihmiset niin eri tavalla suhtautuu eri ihmisten samankaltaisiin pettämiskuvioihin. Maisaa kuitenkin sai ja saa lyödä sosiaalisessa mediassakin kuin vierasta sikaa. Tällä kyseisellä parilla taas täysin oma asia, kuinka elää ja kohtelee lähimpiään.

Vierailija
60/241 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ollut yhteinen sopimus vapaasta suhteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme