Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa
Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...
?????
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia jäi epäselväksi, mitä on "mimuhointi"?Otsikossa mainittiin ko termi...
Siinäpä se kuluu sinulta hauskasti loppuelämä kun mietit. Purista, purista sitä ainoaa aivosoluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, vai vain ystäviä jos on nähty muhinoinassa. Niinhän se Sedukin väitti olevansa vain ystäviä sen jonkun kiinteistönvälittäjän kanssa. Kuka on niin pöllö, että uskoo tuollaisen menevän läpi.
Herrasiunaa sitä välittäjätypykkää, ne kasvot. Miten joku voi niin sokeutua ulkonäölleen, että kuvittelee olevansa kaunis noitten ”kaunestoimenpireitten” jälkeen. Minua pelottaisi jos vastaan kävelisi.
No ei Sedukaan oo mies edustavimmasta päästä. Ihan sopiva pari.
Samuli on jotenkin narsistisen ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ei mitään herkkyyttä välity siitä.
Oho. Propsit Samulille, että on ottanut ikäisensä naisen, eikä mitään 20 vuotta nuorempaa.
Entäs jos ne huomasi seiskan toimittajan? Ja lavastivat kyseisen suutelukohtauksen?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ne huomasi seiskan toimittajan? Ja lavastivat kyseisen suutelukohtauksen?
Palikka.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, vai vain ystäviä jos on nähty muhinoinassa. Niinhän se Sedukin väitti olevansa vain ystäviä sen jonkun kiinteistönvälittäjän kanssa. Kuka on niin pöllö, että uskoo tuollaisen menevän läpi.
En seuraa juurikaan julkkisjuoruja eli korjatkaa jos oon väärässä.
Eikö Sedu menny naimisiin ja sai lapsenkin? Ja hehkutti uutta perhekeskeistä elämäänsä? Sekoitinkohan nyt johonkin toiseen setämieheen.
Nää ois kyllä hyvä pari MUTTA Katariina naimisissa. Soosoo Samuli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa juurikaan julkkisjuoruja eli korjatkaa jos oon väärässä.
Eikö Sedu menny naimisiin ja sai lapsenkin? Ja hehkutti uutta perhekeskeistä elämäänsä? Sekoitinkohan nyt johonkin toiseen setämieheen.
Taisi mennä ja taisi jo erotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasiunaa sitä välittäjätypykkää, ne kasvot. Miten joku voi niin sokeutua ulkonäölleen, että kuvittelee olevansa kaunis noitten ”kaunestoimenpireitten” jälkeen. Minua pelottaisi jos vastaan kävelisi.
No ei Sedukaan oo mies edustavimmasta päästä. Ihan sopiva pari.
Olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Samuli on ÄIJÄ!
Ei ole kuin korkeintaan junttien mielestä. Varattuihin sekaantuminen ei lisää kenenkään pisteitä.
Mihin ne uskonnolliset arvot hävisivät Samulilta .... Hän kertonut Valamon luostarissa olostaan ja ortodoksi uskontoon liittynyt.? Mitä on tapahtunut arvoille?
Tutustuiko Katariina “Romanovin kiviin”? (Jonnet ei muista)
Vierailija kirjoitti:
Ja olisivat tuottaneet mielipahaa läheisilleen, kuten nyt tapahtuikin?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia jäi epäselväksi, mitä on "mimuhointi"?Otsikossa mainittiin ko termi...
Siinä lukee mimuhinointi. Ei mimuhointi.
Käy sääliksi sitä pertti perusinsinööriä.
Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!
Jep. Jännä, että ihmiset niin eri tavalla suhtautuu eri ihmisten samankaltaisiin pettämiskuvioihin. Maisaa kuitenkin sai ja saa lyödä sosiaalisessa mediassakin kuin vierasta sikaa. Tällä kyseisellä parilla taas täysin oma asia, kuinka elää ja kohtelee lähimpiään.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut yhteinen sopimus vapaasta suhteesta?