Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa
Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...
?????
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkki kuvaan.
Ei ole netissä. Painetussa seiskassa on kuvia joissa näkyy jotain, sanottiin ketjussa.
No voi hitsi.
Vierailija kirjoitti:
Missä Katariina Kaitue on näytellyt? Äitinsä on Liisamaija Laaksonen.
Tehnyt vaikka mitä. Eiköhän googlella löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kaverinsa luo yöksi oli Helsinkiin mennyt sieltä parkkihallista Samuli, kertoo Seiska.
Eikö Samulilla ole omaa kotia mihin mennä?
Vierailija kirjoitti:
Marja-Leena Kouki - upea näyttelijä
Häh? Liittyy tähän miten?
Samuli Edelman veti kyllä hyvän roolin Irtiottoja tv-sarjassa silloin vuosia sitten.
Annetaan miehen tehdä yksityiselämässään mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on taiteilijoita ja taiteilijasukujen kasvatteja. Syntyneet taiteen kultalusikka suussa. Teatterikorkeakouluun lävähtää ovet auki heti ja rooleja piisaa. Teatteritaiteen nepotismi. Valitsijaraadeissa,ohjaajina ja teatterijohtajina pieni piiri pyörii: suosi sä mun lasta, niin mä suosin sun lasta.
Tosi vaikea on taidealalle päästä, jos et oo oikeeseen sukuun syntynyt. Se näitä yhdistää eniten. Ovat syntyneet ja kasvaneet piireissä. Näyttelijöillä vähän sama kuin aatelisilla tai suomenruotsalaisilta: tosi pieni ankkalammikko, jossa toinen toista tukien saadaan säilytettyä oma ja omien jälkeläisten asema.
Me too vei viimeisetkin mahdollisuudet menestyä näyttämötaiteessa niiltä, jotka tulevat sukujen ja verkostojen ulkopuolelta. Reittä pitkin todella moni superlahjakkuus on kuitenkin murtautunut esiin. Se on fakta.
Nyt nää näyttelijäsukujen matroonat ovat me too mekkalan äänitorvia. Ja varmistavat roolit ja paikat auringossa omille lapsenlapsilleen.
Nepotismi, sukulaisten ja tuttavien suosiminen - se on muihin kohdistuvaa syrjintää siinä missä muukin syrjintä seksuaalinen syrjintä mukaanlukien....
Hyvä että ihtohimoa riittää, ikä ei ole este millekään. Sellaista se rakkaus on. Kaikki on kuin raatokärpäset kimpussa, niin suomaista käytöstä.
Edelmann on Suomen paras elossa oleva suomeksi laulava muusikko. Jätetään hänellekin yksityiselämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on taiteilijoita ja taiteilijasukujen kasvatteja. Syntyneet taiteen kultalusikka suussa. Teatterikorkeakouluun lävähtää ovet auki heti ja rooleja piisaa. Teatteritaiteen nepotismi. Valitsijaraadeissa,ohjaajina ja teatterijohtajina pieni piiri pyörii: suosi sä mun lasta, niin mä suosin sun lasta.
Tosi vaikea on taidealalle päästä, jos et oo oikeeseen sukuun syntynyt. Se näitä yhdistää eniten. Ovat syntyneet ja kasvaneet piireissä. Näyttelijöillä vähän sama kuin aatelisilla tai suomenruotsalaisilta: tosi pieni ankkalammikko, jossa toinen toista tukien saadaan säilytettyä oma ja omien jälkeläisten asema.
Me too vei viimeisetkin mahdollisuudet menestyä näyttämötaiteessa niiltä, jotka tulevat sukujen ja verkostojen ulkopuolelta. Reittä pitkin todella moni superlahjakkuus on kuitenkin murtautunut esiin. Se on fakta.
Nyt nää näyttelijäsukujen matroonat ovat me too mekkalan äänitorvia. Ja varmistavat roolit ja paikat auringossa omille lapsenlapsilleen.
Nepotismi, sukulaisten ja tuttavien suosiminen - se on muihin kohdistuvaa syrjintää siinä missä muukin syrjintä seksuaalinen syrjintä mukaanlukien....
Miten päästiin Sellon parkkihallista nepotismiin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ihtohimoa riittää, ikä ei ole este millekään. Sellaista se rakkaus on. Kaikki on kuin raatokärpäset kimpussa, niin suomaista käytöstä.
Vai rakkaus? Sittenhän Samuli ja Katariina menevät varmasti kohta naimisiin. Niinkö meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmuus - se on sokeaa suhteessa omiin lapsiin. Isovanhemmuudesta puhumattakaan. Av mammat, jos ketkä, sen tietää. Tottakai oma lapsi tai lapsenlapsi on se ihan paras valinta - Olipa kyse opiskelupaikasta, elokuvaroolista, teatterikiinnityksestä tm.
Vai mitä Sveholm, Vierikko, Kouki, Edelman, Laaksonen, Halkola, Palo, Väänäsen, Krohn, Salminen, Salminen, Salminen, Silvo, Kinnunen, Parviainen, Melasniemi, Brotherus ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päästiin Sellon parkkihallista nepotismiin?
Olisivatko tehneet uran näyttämötaiteessa ilman taustaansa? Olisivatko julkisuudessa ja puhuttaisiin tästäkin juorusta?
Vierailija kirjoitti:
Samuli vaihtaa naista kuin sukkaa, kenenkään kanssa ei mitään vakavaa, kavereita tässä vaan ollaan ja muhinoidaan milloin missäkin parkkihallissa tai kadulla, milloin on Katariinaa, Paulaa, Johannaa...
Hohhoijaa
Samuli 50v pari vuotta sitten eronnut pitkästä liitosta.
Heittäköön se ekan kiven joka ei näin ole tehnyt kun on alkanut uudelleen deittaileen.
Naisena 50v pitkästä liitosta eronneena tuossa juu tuli vaihdettua miestä aika nopealla. Tosin olen tavis vaan etten ole joutunut/päässyt lehtiin. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli vaihtaa naista kuin sukkaa, kenenkään kanssa ei mitään vakavaa, kavereita tässä vaan ollaan ja muhinoidaan milloin missäkin parkkihallissa tai kadulla, milloin on Katariinaa, Paulaa, Johannaa...
Hohhoijaa
Heittäköön se ekan kiven joka ei näin ole tehnyt kun on alkanut uudelleen deittaileen.
Naisena 50v pitkästä liitosta eronneena tuossa juu tuli vaihdettua miestä aika nopealla. Tosin olen tavis vaan etten ole joutunut/päässyt lehtiin. Onneksi.
Kaitue on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa
Naisena 50v pitkästä liitosta eronneena tuossa juu tuli vaihdettua miestä aika nopealla. Tosin olen tavis vaan etten ole joutunut/päässyt lehtiin. Onneksi.Kaitue on naimisissa.
Niinkö? En tiennyt.
Kuten av-raati tietää: syyt ovat aina pettäjässä. Totta tässäkin tapauksessa. Syitä emme tiedä ja rehellisesti sanottuna ei kiinnosta pätkääkään.
Over and out mun osalta.
Mistä se Seiskan kuvaaja on tiennyt lähteä seuraamaan Samulia? Vai päivystävätkö ne noita julkkiksia ihan kokopäiväisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä ollaan moralisoimassa. Kukin eläköön tavallaan. Voihan sillä Kaitueen perusinsinöörilläkin olla omia sutinoitaan. Itse olen sutinut avioliiton aikana toisten varattujen kanssa, ja muistelen lämmöllä niitä kokemuksia. Olen myös itse tullut petetyksi, eikä se kivalta tuntunut. Elämään ja parisuhteisiin mahtuu kaikenlaisia vaiheita, eikä kukaan toisten tuntemattomien tilanteista tiedä, joten paree olla tuomitsematta muita. Uskallatteko itse elää, rakastaa, pettyä, kokea, antaa anteeksi, hyväksyä, nauttia, kaatua ja nousta taas? Vai ette uskalla, ja on kiva jalustalta arvostella muiden elämää. Kerran täällä eletään, go Samppa et Kata!
Jep. Jännä, että ihmiset niin eri tavalla suhtautuu eri ihmisten samankaltaisiin pettämiskuvioihin. Maisaa kuitenkin sai ja saa lyödä sosiaalisessa mediassakin kuin vierasta sikaa. Tällä kyseisellä parilla taas täysin oma asia, kuinka elää ja kohtelee lähimpiään.
Höpö höpö. Maisan arvostelu pohjaa kyllä siihen, että yritti valehdella itsensä puhtaaksi pulmuseksi. Oli vaan menossa naimisiin ja uhriutui median valehtelusta ja ajojahdista häntä syytöntä kohtaan. Rakastetaan toisiamme maailman eniten ja läpäläpäläpä... Häät on siirretty, ei peruttu jne. Polttarimatka ihanimman anopin kanssa. Valheet vaan jatku ja jatku ja jatku. Sitten yritti vääntää suhteen ongelmat yksin toisen syyksi "en ymmärrä miksi se teki MULLE näin?", vaikka olikin itse ollut se, joka teki "niin" ensin. Ei yksin pettäminen, vaan kaikki toiminta sen jälkeen. Omaa osuutta ei myönnetä tai edes nähdä. Kaikki laitetaan toisen piikkiin, kun ei enää valehtelu uponnut. Syyllistetään toisen exäkin, että myönsi heidän suhteen päättyneen Maisan vuoksi. Ihan itse keitti soppansa, eikä osaa olla hämmentämättä sitä. On jo itse kumonnut omia väitteitään, mutta ymmärrän, että on vaikeaa, kun pitää saada itsensä näyttämään hyvältä ja tilanteet muuttuu. Silloin tottakai pitää myös tarinoiden muuttua mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Seiskan kuvaaja on tiennyt lähteä seuraamaan Samulia? Vai päivystävätkö ne noita julkkiksia ihan kokopäiväisesti?
Mietin ihan samaa! Varmaan joku vihjannut noiden suhteesta ja halusivat saada rysän päältä kiinni. Jäätävä työ tuossa ollut, ties kuinka pitkään joutunut seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa! Varmaan joku vihjannut noiden suhteesta ja halusivat saada rysän päältä kiinni. Jäätävä työ tuossa ollut, ties kuinka pitkään joutunut seuraamaan.
Tuollahan niitä lehtiä sitten myydään. Mahtavat Samuli ja Katariina digata Seiskaa nyt.
Samuli Edelman on parhaimmillaan näyttelijänä nyt. Väsynyt, elänyt, kaikennähnyt. Tollaiseen olemukseen jo itsessään tiivistyy koko suomalaisen miehen elämän tuska.
Naisella se ei toimi ihan samalla tapaa...