Hei vaan, onko täällä muita julkkiksia?
Olisi mukava saada juttuseuraa samantyyppisistä ihmisistä, olemme kenties tavanneetkin?
Minun jouluni meni osittain työn parissa ja ehdin viettää aikaa myös poikani perheen kanssa.T.Paula.K
Kommentit (80)
Joo mä olen. Nyt voidaan keskustella julkkisten kesken. Muita? t. P Hilton
Helou P! Hau nais to hier juu.ai houp juu häv vandeful holidei.love, Paula
Super mahtavaa, että tällä palstalla käy muitakin julkkiksia! Ei sitä tavikset ymmärrä kuinka kiireistä ja kuluttavaa julkkiksen elämä on! t. Martina A.
On toki. Liimataisen Saija ja Huttusen Joni istuu meillä iltaa. T. Arja Salminen.
No hei hei, Paula. Vai oletko kuitenkin oikeasti Jussi Lampi? Jos olet, niin oletko oikeasti pitkä?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:55"]
No hei hei, Paula. Vai oletko kuitenkin oikeasti Jussi Lampi? Jos olet, niin oletko oikeasti pitkä?
[/quote]
Ja oletko aina baarissa tai junassa?
Paula, olit minun syntymäpäivilläni 18v sitten! Ei paljoa napannut, mutta nyt aikuistuttuani tunnen vetoa vanhempiin naisiin. Näin kyllä kuinka mittailit minua katseellasi.
T. Ville K. Oulusta!
Ps. Älä ota Lylyä mukaan tällä kertaa
Oi kun kiva kun heti löytyi tuttuja! Ville! Nyt punastuin ;) pus, Paula.K
Martina, oletko vielä Lapissa? Sitä vaan, että kuinka pystyt antamaan tyttösi Eskon mukaan matkalle? Kelaatko, että ne on yhdessä joka päivä, tai ne ei syö? Koska he lähtevät? T.Arman
Sanna Raipe ja Kauppisen Jari täällä pussailee Nekalassa ja lukee av-palstaa
Voin mä lähteä! Lähdenkö Jaren vai Cheekin kanssa? Ja voiko Katri-H tulla myös? Love, Paula
Laskeudun keskuuteenne ilahduttamaan teitä läsnäolollani.
t. Ramses II
Moi! Mäkin täällä käyn rentoutumassa lauantaisin. Kivaa viikkistä hanit! -Anna A.
Helou. Nais to hier from juu oool. Biin veri bisi wit mai tuor änd children. Suun i want to adopt agen from nigeria or boston.
With lööv, Madonna
Hei Paula Koivuniemi. Me kaikkihan täällä olemme oman elämämme julkkiksia.