Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei vaan, onko täällä muita julkkiksia?

Vierailija
28.12.2013 |

Olisi mukava saada juttuseuraa samantyyppisistä ihmisistä, olemme kenties tavanneetkin?

Minun jouluni meni osittain työn parissa ja ehdin viettää aikaa myös poikani perheen kanssa.T.Paula.K

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula hei sä oot niin hottis! T.Jukkapoika

Vierailija
22/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I have never, ever left the building!!! T. Elvis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei peukuta tervehdystäni? Tämä on kiusaamista! T. Ramses

Vierailija
24/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramses, pistäs linkki sun blogiin niin me luetaan sitä ja sitten haukutaan sua! Ja sun sisustusta, se on kuitenkin pelkkää valkosta!

Vierailija
25/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:35"]

Miksi kukaan ei peukuta tervehdystäni? Tämä on kiusaamista! T. Ramses

[/quote]

No voi kyynel! Lopeta tuo huomiohuoraaminen tai tukehdu käärinliinoihis! 

Vierailija
26/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamooon nyt ihanat miehet!!! Missä olette? Ois kiva pitkästä aikaa saada...tanssiseuraa? ;) Paula

Vierailija
27/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super mahtis loma lapissa, vietettiin joulu ihanassa Hangossa meidän kartanolla. Vietettiin oikein rauhallinen joulu, poliisejakaan ei tarvittu. Nyt taas paluu arkeen, ripsihuolto odottaa! Mahtavia tv-proggiksiakin tulossa keväälle, tuskin maltan odottaa! t. Martina

Vierailija
28/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuperMarjo tässä terve! Oon tässä samalla tekemässä töitä 20. tuntia tänään, ja treenaamaankin oon kerenny jo pari 50km lenkkiä, eka juoksua ja sit hiihtoa, lunta on aika vähän, mut tuli sit parempi treeni. Ja lapset oli tietty mukana, nuorin vähä jotain nurisi, mut kyllä se siitä sit ku sanoin et kyllä sun pitää siskojen perässä pysyy tai susta ei tuu koskaa julkkista.

Vierailija
29/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutteko kaikki ens vuonna mun itsenäisyyapäivän juhliin? t. Sauli N.

Vierailija
30/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Kenen kaa mä olin pikkujouluissa? Ku tota ööh, mun rillit on kadonnu! Ne pikkujoulut missä mä luulen niiden kadonneen oli 16.11 mut mä huomasin vasta eilen, että mulla ei oo silmälaseja.Ja arvatkaa miksi huomasin! Noku kukaan ei tunnistanut vaikka kävin alepassa ja muka oikeen valitsemalla valitsin hedelmiä siinä nii kukaan, ei siis kukaan kiljunu tai edes sanonut mitään :( Mun julkisuusarvo kärsii!! Auttakaa joku!!

Terveisin Mikko A

Vierailija
31/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tytöt? Mites pidätte huolta puutarhoistanne näin talvisin? ;) t.Ike

Vierailija
32/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä julkkiksia riittää! T: Maisa T

Vierailija
33/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? I don´t get you. Justin. 

Vierailija
34/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi ku pukkaa keikkaa! T. Britney

Vierailija
35/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis vaan, mäkin nyt löysin tän palstan. Tai siis, oon mä tän löytäny ennenkin, mut ei tääl kyl ollu ku taviksii. Mä en sillee kauheest sellasten kaa hengaa, ne ei vaan tajuu. Mul on ollu vähä kiiret, ku oli hiuka riitaa yhen Suvin kans tos ku käytii tuol v***n jsn ulkomail, viidakos tai jotai, se vissii nykyää hengaa mun exän, Teppo Oranssin kans tai jotai ja meil ei sit iha ollutkaan niin kiva reissu ku mä oletin, ni mä lähin sit heti takas. Mut nyt mä oon tääl, te ootte tääl ja Teppo Oranssiki on tääl. Suvi on viidakos, kelatkaa hei. Pusipusi. XOXOXOXOXOXXXXOOOO Marianne K.

Vierailija
36/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi everyone! I am younger than you but I am already ready to retiring. And guess what, I am affrod to do it! With love, J.B. I love you Finland!!! 

Vierailija
37/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:55"]

No hei hei, Paula. Vai oletko kuitenkin oikeasti Jussi Lampi? Jos olet, niin oletko oikeasti pitkä?

[/quote]

Ja oletko aina baarissa tai junassa?

[/quote]

Todistetusti J: Lampi on nähty myös Turun jokirannassa 90-luvulla, kahvilassa ja Kummeli-elokuvan uusinnassa eilen.

Vierailija
38/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUSTIN I know you're not retiring your career. Don't lie to moms. That's why I don't wanna be with you anymore. Love, Selena G. 

Vierailija
39/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Britni. Tai siis Helou Britni. I am Marianne Kallio, a suomalainen mediawhore, and i am veri mats interested to tehdä keikkaa with you. I am veri smart and as you can see i am bjuutiful also. I cant sing, but you cant either sou i think that that is not a broblem. I have big tits and i am veriveri happy to shou them around. Just like you are. I think that we voitais all go out to have some fun, lets take Paula K with us, she is old and ugly, but then we will look even moore hyvältä. What do you think? Terv. Love xoxoxo Marianne K.

Vierailija
40/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Excusemoi, Who is Maisa T? t. R. Atkinson