Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei vaan, onko täällä muita julkkiksia?

Vierailija
28.12.2013 |

Olisi mukava saada juttuseuraa samantyyppisistä ihmisistä, olemme kenties tavanneetkin?

Minun jouluni meni osittain työn parissa ja ehdin viettää aikaa myös poikani perheen kanssa.T.Paula.K

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Can I get any hints for my third wedding from here? I'm thinking that we'll serve two or three glasses of wine during dinner but after that our guests can buy their own drinks from the bar. Is that ok? Also, can I mention on the invitation that we wish only money as present. We have like everyting already and don't want any stupid plates that don't match the existing ones. Oh, so many things to ponder. Now I need to go and ask our nanny to change North's diaper.

best regards, Kim K.

Vierailija
62/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joooo siis kuka esittää mua jossai av palstalla? asiakkaat tulee mun luo mä en mee niitten haloo!

T Kaisa Liski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumal**** kuka vi**u on juonu mun viinat ja polttanu mun saunan!? Voi saa***na teiän kanssa! Kehenkään ei voi luottaa enää Prkl!! Mä ehkä puukotan ja kuristan itteeni nii katotaan sit kuka on kuka! ! T.Mervi T

Vierailija
64/80 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on pimeydessä? Se suojaa maailman rumuudelta.

T. Ramses

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:37"]

Ramses, pistäs linkki sun blogiin niin me luetaan sitä ja sitten haukutaan sua! Ja sun sisustusta, se on kuitenkin pelkkää valkosta!

[/quote]

Mua kiinnostaa myös! Enkä varmasti hauku. Siellä varmasti näkee koko asunnon läpi ja luonto tulee ihanasti sisään! Ohhoh, varmasti upee! Voisitko tehdä postauksen sun lempipaikasta siellä sun kotona? Mä en varmasti yhtään ihmettele, että se on sun lempipaikka!

Terkuin Hanna S

[/quote]

Sen lempipaikka on sargofagi ja sen sisältä otetut kuvat on vaan niin pimeitä.

[/quote]

Vierailija
65/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko täälä mulleki joku kaunis blondi? Olis taas paikka vapaana ;) Olis muutama tosi-tv prokkis ja muuta mukavaa tiedossa, vois vaikka vetästä satuhäät tai joitain, vai olinks mä jo siinä...?

T: Tauski

Vierailija
66/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit...vit..?? Nyt Tauski ala vetää täältä! Tää on meidän mesta!

T: Virpi&Hanna

Vierailija
67/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hätätilakokous koolle! Kävin juuri saunassa Breznevin kanssa. T.urho kekkonen

Vierailija
68/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonia kaikille!! Mä tarjoon! T. Pamela A.

Vierailija
69/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se joululoma toimii... Tuo tyttö pöytä täyteen!

t. Matti ja Teppo

Vierailija
70/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko täällä naisia löytäväksi? Tauski. Kimmo tosta sohvalta muuten huutelee , että "elo maan kerran jaloa oli, kun leijonanharjani valkeana hohti. Talousrikoksia en tehnyt yhtään sen enempää kuin kike sanoi älykkäitä sanoja eduskunnassa". M.a.s.k.u mafian aivot, topi sukari sanoo pesutilasta "brainstorrm at ideapark was idea of lifetime. Saunatakki auk,i energiat lentävät.tikaritkin lentävät rintaani"

Vierailija
71/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on keskustelu meille julkkiksille. Eksyin tänne vaikka ei ole ihan mun paikka. Suomalaiset äidit puhuu täällä liikaa lapsista. Mä en keskity koko ajan sataprosenttisesti lapselle. Meille Eestissä lapsi ei ole niin pyhä lehmä. Koko elämä ei saa pyöriä yhden asian ympärillä.

Ehkä suomalainen on kotona enemmän lapsen kanssa eli kasvattaa lapsia. Sitten suomalainen äitikin näyttää niin rumalta ja hoitamattomalta. Eestiläinen nainen käy kauneushoitolassa, pitää hyvää huolta itsestään. Luulen, että lapsikin on onnellisempi, jos sä panostat itseesi, olet kaunis ja näyttävä, ja sulla on hyvä ura. Lapsi on onnellisempi, kuin jos sä olet koko ajan sen perässä kotona valvomassa sitä.

Suomalaisnaisten tulisi hieman laihtua, koska he ovat kaikki melko pulleita. Syövätköhän he liikaa pullaa.

- Anu S

Vierailija
72/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa K täällä. Voitan viinavedon. Caipiroska on brasialainen hedelmä, ja karppausruokaa. Miljoona sitten tilille 46677-7668 / aku ankan säästöpankki(roope-säätiö) keskuviikkona, tai pääsette miljoonapilkin saaliiksi. Miljoonan annan saksa-englanti puheterapiayhdistyksen avustuskohteelle eli the scorpionsille. vaimo saa justiinan reseptin, jotta voidaan riidellö pöydön ääressä siitä ja jättää paetessaan iines ankka lambo gambia -nimisen tyttäreni minulle. Annan sen palkinnoksi sitten kuukauden työntekijälle.

Vierailija
73/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää vaan!

Olen surffaillut täällä jo kymmenen vuotta ja tulen aina surffaamaan, jopa haudan takaa. Tosin saattaa olla, että olen kuolematon. On kaksi asiaa, joista en ikinä katoa: politiikka ja AV-palsta.

T.Paavo V

Vierailija
74/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:58"]

Mitäs tytöt? Mites pidätte huolta puutarhoistanne näin talvisin? ;) t.Ike

[/quote]

Miks et oo lähetellyt mulle koskaan tekstareita? Etkä tajua kuinka paljon tää asia painaa mua? Tää on aiheuttanut mun ja Eskon ja mun ja Stefun välille paljon riitoja, kun ne ei tajuu, kuinka paljon tää asia merkitsee mulle. Oon kuitenkin super hot, ootko jotenkin vajaa, kunn et näytä tajuavan sitä????

t.Martsu

Vierailija
75/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki naiset

T. Tauski

Vierailija
76/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen julkkis ihan omin kasvoin. Multa tehtiin kadulla gallup ja se julkastiin omal kuval kymmenen vuotta sitten, mut oon mä silti julkisuuden henkilö. T. Ettexte tiä kuka mä olen? Jollette ni katsoka satakunnanseudun aikajausilehti ja vähän äkkiä!!!!!

Vierailija
77/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvaak, kvaak, KVAAK !!!

t. A.Ankka

Vierailija
78/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heyuu marianne, nyt voidaa taas säätää ku mun muija on siel viidakos ja mä haluisin sukeltaa sun viidakkoos..u know! Miten olis, mul ois huomen vartti aikaa solkun ja ripsienpidennysten välissä..?

- Teppo Oranssi

Vierailija
79/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjes vaan! Mäkin käyn täällä toisinaan. Kävelen tässä parhaillaan Tammerkosken siltaa ja syön mustaa makkaraa..kävin juur viemässä silmälasini korjaukseen. Hankala kävellä kun mikään ei näy enää sinisen filtterin läpi.

T. Mikko Alatalo

Vierailija
80/80 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niiiin siistii hei! Mä olin eilen niinku laulamas siel yhes isos mestas öööh tota niinku niiden muiden elämää tyyppien kaa ja siis niiiiin siistii mun tissiksist on nyt niinku kuva Iltalehdes!!

Eikä muuten vaa yks kuva vaa sii tosi monta tosi siistii kuvaa! Tadaa! Meitsi niiiiin osaa olla sexy!!! Käykää hei kattoo mun fotikset ja haukkujat ja anonyymit voi sit painuu. ...no, kyl te tajuutte!

Moooooi! T.Anna A