Kertokaa kokemuksia Ikean keittiöistä! Mikä toimii, mikä ei?
Kivitasojakin näkyy olevan heillä, kenelläkään jo kokemuksia?
Kommentit (47)
Meillä oli kahdessa edellisessä kodissa Ikean keittiö, itse suunniteltiin ja asennettiin.
En keksi mitään moitittavaa, kaikki toimi hyvin.
Nykyiseen kotiin valittiin toinen firma, koska halusin tietynlaiset ovet ja tasot. Tyytyväinen olen ollut tähänkin...
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä, naiset. Tämä on teille niin tyypillistä. Saatte päähänne, että haluatte jotakin, ettekä ota kuuleviin korviinne varoituksen sanoja siitä. Vain kehut voivat olla rehellisiä kommentteja. Itsetutkiskelun paikka, hmm?
Itse kymmeniä keittiöitä asentaneena kerron teille, että en ostaisi IKEA-keittiötä omaan kotiini.
Mistäs nyt päättelet etten ole ”ottanut kuuleviin korviini varoituksen sanoja”?
Ap
Hyvin rungot ainakin toimi 2 v, mitä miesystävä asunnossaan eli. Tammitaso oli myös Ikean eikä siinäkään ollut mitään valittamista. Ovet hän otti Helsing Ö:ltä, kun ne Ikean ovet ei näyttäneet hänestä hyviltä.
Eipä ole keittiössä mutta ehkä vielä vaativammassa paikassa eli kylppärissä on ikean kalustus. Eipä ole 5 vuoteen miksikään menneet. Vahvan tuntuisia materiaaleja. Ja mikä parasta huomattavasti halvemmalla kun jostakin erikoisliikkeestä ostettuna jossa pelkkä hengittäminen maksaa euron minuutti.
Tuon perusteella en näe estettä etteikö keittiökin voisi olla ikeasta joskus kun uusitaan.
Edelliseen kotiin laitettiin Ikean keittiö v. 2015. Nyt uuteen tulee Kvik. Onhan se laatuvaikutelma jotain ihan muuta.
Meillä on ollut Ikean keittiö 10 vuotta. Kaikki toimii erinomaisesti ja mielestämme se on yhä kivan näköinen ylälasikaappeineen ja posliinialtaineen. Putsailemme kaappeja sisältäkin pitkin vuotta, ettei mikään sotku jumitu kiinni. Liesi, uuni ja jääkaappikin ovat toimineet hyvin käytössä.
Perustele. Muuten tuo on turhaa hölötystä.