Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme masakiulinaa

Vierailija
08.10.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11576029

käyttäkää järkeänne ja pukekaa se maski päälle aina, kun paljon ihmisiä on tiiviisti yhdessä. Nyt on kauppojen ovissakin åpyyntö, että asiakkaat käyttäisivät maskia, kun myyjilläkin on. Ainakin täällä meillä päin. Totta kai laitan, ihan solidaarisuudestakin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään maskia en osta ja kaikki painostaminen saa vielä enemmän olemaan käyttämättä. Valtion pitää työssäkäyville maskit maksaa. En osta itse.

Jos pakko tulisi tai sosiaalinen paine olisi liikaa, käyttäisin samaa maskia viikkoja.

Yhtään ihmistä en työllistä ja kaikki painostaminen saa vielä enemmän olemaan työllistämättä. Valtion pitää työttömille työt tarjota. En itse.

Jos pakko tulisi tai sosiaalinen paine olisi liikaa, kierrättäisin samaa palkkaa viikkoja.

Vierailija
22/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään maskia en osta ja kaikki painostaminen saa vielä enemmän olemaan käyttämättä. Valtion pitää työssäkäyville maskit maksaa. En osta itse.

Jos pakko tulisi tai sosiaalinen paine olisi liikaa, käyttäisin samaa maskia viikkoja.

Yhtään vähänkoulutettua en tue ja kaikki painostaminen saa vielä enemmän olemaan tukematta. Valtion pitää lyhyttä päivää tekeviä tukea. En itse.

Jos pakko tulisi tai sosiaalinen paine olisi liikaa, kierrättäisin samaa tukea viikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko maski pedonmerkki? Vai koronarokote? Se, joka ei ota pedonmerkkiä itseensä, ei voi ostaa, myydä eikä vaihtaa. Nythän maskittomien elämää aletaan rajoittaa, lainvastaisesti. Tulevaisuudessa ehkä vaaditaan rokote, jotta voi elää normaalisti?

Hullut voisi koronan ajaksi laittaa karanteeniin ja netti poikki.

Vierailija
24/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maskirovska kirjoitti:

Enpä laita. Maski on tutkitusti hyödytön ja toisekseen en alla mitään pellemaskia pitämään jonkun vidun flunssan takia joka on vaarattomampi kuin influenssa.

Kattellaan... Maskipakko tulee alta kuukaudessa. Ihan sinun ja aatetovereittesi pyynnöstä.

Vierailija
25/27 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä perusteella pitää olla yskimättä muihin päin, jossei siitä itselle ole haittaa?

Vierailija
26/27 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kiva keuhkosairaana joutua pakotetuksi kiskomaan maskista suubakteeristoa keuhkojen pohjille. On tässä ollutkin ikävä sitä että pääsee sairaalaan keuhkokuumeen vuoksi.

Kiitos.

Eli saat keuhkokuumeen muka maskin takia? Just joo, uhriutuja.

Vierailija
27/27 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä