Näin miehiä opetetaan iskemään naisia
Näin miehiä opetetaan iskemään naisia – perkasimme läpi deittailuoppaan ja mykistyimme https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006661708.html
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Sitten ei varmaan kannata olla vauva-palstalla. Äly hoi.
Samalla sinä sit häädät feministitkin täältä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Sen päivän kun näkisi, että lähdet omille teillesi, mutta olen jo lakannut toivomasta.
Ihon alle menee hapon lailla nuo viisi pelottavaa kirjainta =)
Täällä odotellaan että katkerat luuserit tosiaan lähtisi omille teilleen, mutta munattomat vellihousut hakee siihenkin hyväksyntää äitinsä ikäisillä perheenäideiltä. Naiset pystyy oikeasti olemaan sinut sinkkuutensa kanssa ja kulkemaan todella omia töitään. Kannattaa ottaa mallia.
Ihon alle menee...ihon alle menee...=)
Vierailija kirjoitti:
Ja rassukka roikkuu vieläkin täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päivän kun näkisi, että lähdet omille teillesi, mutta olen jo lakannut toivomasta.
Täällä odotellaan että katkerat luuserit tosiaan lähtisi omille teilleen, mutta munattomat vellihousut hakee siihenkin hyväksyntää äitinsä ikäisillä perheenäideiltä. Naiset pystyy oikeasti olemaan sinut sinkkuutensa kanssa ja kulkemaan todella omia töitään. Kannattaa ottaa mallia.
Sinä olet tuon aatteen ymmärtänyt väärin, mutta eipä se yllätä.
Vierailija kirjoitti:
"oletko täällä yksin?"
Riippuu siitä oletko sekopää joka lähtee seuraamaan minua kun lähden, kirvesmurhaaja, raiskari, joku muu hullu?
Joo ei toimi.
Samaa ihmettelin. Parempi tuo että vaikutat kivalta. Toimisi kyllä minuun. Jotainhan sitä on pakko sanoa eikä ikinä tuu löytymään lausetta joka toimii kaikkiin täydellisesti. Tuskin kellään voi olla mitään sitä vastaan että on jokun mielestä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon alle menee...ihon alle menee...=)
Tuo se lohduttaa miestä kuin housuun kuseminen pakkasella. Hetken lämmittää mutta kohta on entistä enemmän kusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä tuossa sanotaan miehille että ”tee jotain”. Käsketään mennä ulos ja tehdä aloitteita. Tuotahan me naisetkin ollaan sanottu täällä palstalla aina. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.
Tällä palstalla kylläkin lytätään kaikki lähestymisyritykset.
Nimenomaan näin, että "Nainen kyllä sitten ilmaisee, jos kiinnostusta on."
Usko tai älä näin tapahtuu. Jos et näe kiinnostusta niin sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä tuossa sanotaan miehille että ”tee jotain”. Käsketään mennä ulos ja tehdä aloitteita. Tuotahan me naisetkin ollaan sanottu täällä palstalla aina. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.
Niinpä. Ja osalla näistä varmasti lienee se ongelma että ovat autismin kirjolla eivätkä osaa sanoa onko kiinnostusta vai ei, minkä takia a) eivät pysty yhtään arvioimaan ketä lähestyä ja ketä ei ja b) eivät myöskään osaa lukea niiden naisten merkkejä jotka voisivat olla kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelin tuota täystyrmäystä. Valitettavasti se ainakin ikäisilläni (yli 30 vuotiailla) menee niin, että jos nainen on aloitteellisempi, niin hommasta ei vaan tule mitään. Ei onnistu. Ikäiseni miehet kokevat sen alitajuisesti itsensä tyrkyttämisenä ja niin, että nainen on epätoivoinen. Ehkä se nuoremmilla toimii paremmin. Enkä ymmärrä tuotakaan täystyrmäystä siitä, että mene naisen luokse, esittele itsesi ja kysy onko tämä yksin. Kaikesta mahdollisesta kuulemastani tuo kuulostaa oikein neutraalilta ja toimivalta.
En ihan ymmärtänyt tuota kritiikkiä enkä allekirjoittanut sitä, vaikka olenkin nainen.
Mä en kyllä huolisi miestä, joka luokittaa minut epätoivoisesti ja miksi muuksi koska naisena lähestyin ensin. :D Eihän sellainen mies mikään sielunkumppani voisi olla eikä edes pidemmän päälle mielekästä seuraa jos pitää jo ensi hetkistä pelata ja sietää mitätöimistä. Tosin minä olen vielä alle 30v ja varattukin eli ei ajankohtaista itselle. Lapsetkin jo on, joten en usko että tulee tarvetta saada vain joku mies.
No, en minäkään ole koskaan joutunut tyytymään kehen tahansa mieheen, vaan aina olen saanut sen kenet olen halunnutkin :D. Huolimatta siitä, että ensimmäisen aloitteen on ehkä tehnyt mies. Tai yleensä se kiinnostus on syttynyt aika samaan aikaan.
Erikoista että jollekin se, että mies tekee aloitteen tarkoittaa sitä, että pelataan ja mies mitätöi. Pitkäaikaiset kumppanini ovat kyllä kaikki olleet ihania miehiä eikä meidän suhteessamme ole minun mielestäni ollut pelaamista, mutta hienoa että sinä näet sen asian toisin sieltä ruudun takaa :D.
:d tajusit kyllä pitkälti väärin eikä nuo ajatuksesi niin jäsenneltyjä olleet muutenkaan.
Se, että naisen kannttaisi/pitäisi jättää aloite tekemättä kiinnostavan miehen kohdalla, jotta mies ei mitätöi (sanotaan vaikka tuomitse tyrkyksi ja epätoivoiseksi).. no se on jo pelaamista.
Minua ei kiinnosta sellaiset miehet.
En sanonut, ettei mies saisi olla aloitteellinen. En sanonut, että miehen tekemä aloitte tarkoittaa sitä, että pelataan ja mies mitätöi.
Sanoin, etten huolisi aloitteellistakaan miestä jos minulla ei ole aloitteen tekoon varaa sen miehen kanssa. Sellaista, joita mukaasi kaikki 30+ miehet ovat....?
Ymmärrätköhän eron? :D
Minusta se ei ole pelaamista, että ei tee sitä ensimmäistä aloitetta, tässä meillä on selkeä näkemysero. Enkä sanonut, että kaikki +30 miehet ovat tietynlaisia. Voi olla, että en ymmärrä pointtiasi, koska kirjoitat kovin mitätöivästi itse ja hyökkäävästi. En tiedä, huomaatko itse miten alentuvasti minulle kirjoitat? Mikä on aika ristiriitaista sen kanssa, että et missään nimessä hyväksyisi mitätöivää ja alentuvasti kohtelevaa miestä (eikä pidäkään!), mutta silti puhut muille ihmisille sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo se lohduttaa miestä kuin housuun kuseminen pakkasella. Hetken lämmittää mutta kohta on entistä enemmän kusessa.
Mitä ihmettä oikein selität, miten tämä liittyy mitenkään mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kyllä niin nykyajan tuotosta tuo artikkeli: Pyritään väkisin etsimään kaikki virheet, ymmärtämään asiat mahdollisimman huonossa valossa ja loukkaavina. Alkoi kiukuttaa miesten ja tuon oppaan kirjoittajan puolesta. Nyt ymmärrän, miksi te jotkut miehet olette niin naisvihamielisiä. En mäkään jaksaisi lukea tuommoista v ittumaista nillitystä omaa sukupuoltani kohtaan koko ajan.
N32Hillitse nyt sen perseen nuolemisen kanssa, ei kukaan täältä sua tule hakemaan.
Ei tarvitse hakea, mulla on jo mies. Hillitse itse tuota v ittumaisuuttasi ja vihamielisyyttäsi, et sillä mitään tässä elämässä voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oletko täällä yksin?"
Riippuu siitä oletko sekopää joka lähtee seuraamaan minua kun lähden, kirvesmurhaaja, raiskari, joku muu hullu?
Joo ei toimi.
Samaa ihmettelin. Parempi tuo että vaikutat kivalta. Toimisi kyllä minuun. Jotainhan sitä on pakko sanoa eikä ikinä tuu löytymään lausetta joka toimii kaikkiin täydellisesti. Tuskin kellään voi olla mitään sitä vastaan että on jokun mielestä kiva.
Minä taas toivoisin että keskustelemaan tuleva vaikuttaisi edes jollain tasolla älykkäältä. Ja ei , minä en ole " kiva".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oletko täällä yksin?"
Joo ei toimi.
Minä taas toivoisin että keskustelemaan tuleva vaikuttaisi edes jollain tasolla älykkäältä. Ja ei , minä en ole " kiva".
No sitten varmaankaan ei ole pelkoa että kukaan tuolla lailla sinua lähestyisi joten voit huokaista helpotuksesta.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkös sinä tuossa nyt myönnä että teillä naisilla vallitsee täällä palstalla konsensus siitä että naisen tehtävä on olla passiivinen parinmuodostuksessa? Odotella että joku tulee hakemaan? 😄
...
Tähän on pakko kommentoida, että naisetkin kyllä lähestyvät miehiä, joista ovat kiinnostuneita. Naisilla kiinnostuksen syntyminen kuitenkin vie aikaa, tai tapahtuu ihan muissa tilanteissa kuin baariympäristössä.
Tarpeeksi kiinnostuneena ei jaksa kovin kauaa odotella passiivisena, vaan on naisenkin aika ottaa ohjat omiin käsiinsä.
Lyhyesti:
”Noh, oishan se ihan kiva saada jotain juttuseuraa tälle illalle” = matala kiinnostusaste; nainen jatkaa yksin baarin nurkassa istuskelua.
”Mun on PAKKO saada toi työpaikan Markku!!!” = korkea kiinnostusaste; nainen tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja osalla näistä varmasti lienee se ongelma että ovat autismin kirjolla eivätkä osaa sanoa onko kiinnostusta vai ei, minkä takia a) eivät pysty yhtään arvioimaan ketä lähestyä ja ketä ei ja b) eivät myöskään osaa lukea niiden naisten merkkejä jotka voisivat olla kiinnostuneita.
Jossain keskustelussa kävi ilmi, että joku näistä kuvitteli kiinnostuksen osoitukseksi sen kun nainen katsoo itsepintaisesti pois päin. Koska nämä itse toimii niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että ihon alle meni, eikä keksiny parempaa loukkausta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi mies ei ole lähtenyt omille teilleen, koska istuu täällä äitien keskellä uhitettelemassa kotoa karkaamisella. Ei ne taaperotkaan oikeasti halua kotoa lähteä jotka tulee siitä äiskälle uhmakkaasti ilmoittamaan. Toivovat että äiskä tulisi halaamana ja sanoisi että älä lähde. Te kaikki täällä istuvat omien teidenne kulkijat ette mitään niin toivo kuin että joku nainen keräisi teidät mukaansa. Mutta se haave loittonee yhä kauemmas jokaisesta turhasta ja lapsellisesta viestistä jonka tänne kirjoitatte. Hankkikaa elämä. Joko se oikea mgtow tai sitten kouluun, töihin, harrastuksiin, terapiaan, päihdekuntoutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oletko täällä yksin?"
Joo ei toimi.
No sitten varmaankaan ei ole pelkoa että kukaan tuolla lailla sinua lähestyisi joten voit huokaista helpotuksesta.
Randomilla lähestyjällä ei voi olla mitään käsitystä minun kivuudestani tullessaan sönkkäämään latteuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että ihon alle meni, eikä keksiny parempaa loukkausta :)
Itseäsihän tuo asia enemmän näkyy nyppivän :D
Saattaa löytää, samoin kuin niitä mätiä omenoitakin. Sitten varmaan ihmetyttää, kun pelimiehet olleet vaan kimpussa.