Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kaveriehdotukset?

Tietoa vailla
08.10.2020 |

Jos poistan henkilöitä kaveriehdotuksusta, niin poistunko minä hänen? Miksi joku henkilö pomppaa välillä ykköseksi, onko käynyt juuri minun sivulla ja olenko minäkin silloin hänen ykkönen? Tai jos käyn jonkun sivulla niin pomppaanko hänen ehdotuksissa ykköseksi? Voiko olla niin että vaikka joku henkilö on minun ehdotuksissa niin minä en ole hänen? Kertokaas faktoja:)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ykkösenä kaveriehdotuksissa pysyttelevä vieraillut profiilissani?

Kiinnostaa.

Vierailija
2/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä herättää aina suuria tunteita stalkkaajissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kylläkin facebookissa harvoin, enkä vakoile muiden profiileja. Siksi kysyinkin.

T. aikaisempi ei ap

Vierailija
4/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,mulle tulee kaveriehdotuksia ihmisistä joista en ole kuullut en puussa enkä maassa.

kaverinkaverinkaverikin saattaa olla tai aivan uppo outo,ei siinä mitään logiikkaa ole. Mun FB ei ole edes yleisessä haussa eikä kaverilistani ole julkinen. Joku algoritmi niitä arpoo kriteereillä x,b,c,a eli kiinnostukset,harrastukset,mitä katot marketplacella,tai netflixissä yms

Vierailija
5/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin kaverin kans testi, hän kävi miehensä fb tunnuksilla katsomassa mun profiilia. Mies ei tullut mun kaveriehdotuksiin

Vierailija
6/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos:)

Vierailija
7/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sijainti ja tutuntutut nousee noissa.

Vierailija
8/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tää oma osuus toisen ehotuksissa?

Vierailija
9/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut sellaisen, et jos oon laittanut sähköpostia jollekin henkilölle, on hän seuraavaksi mun kaveriehdotuksissa.

10/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kännyn muistissa on henkilö x ja kännyyn ladattu face niin se käy urkkimassa yhteystiedot ja sieltä nappaa ehdotuksia.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkiitos:)

Vierailija
12/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti ym. viestit ja muut yhteystiedot (puhelimesta), näitä vastaanottajia/lähettäjiä voi tulla ehdotuksiin. Mahdollisesti myös paikan perusteella voi arpoa jonkin ehdotuksen.  Lisäksi ehdottaa kaverien kavereita, mutta sitä et  välttämättä pysty toteamaan, koska jos jollain on salainen kaverilista niin et näe kuka on yhteinen kaveri.

Se että näyttäisi ne jotka ovat käyneet profiilissasi, on puppua.

Vierailija
13/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta tuo vastavuoroisuus...?

Vierailija
14/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ehdotuksia heitellä randomina. Samat kiinnostuksen kohteet, vierailut profiilissa, yhteiset kaverit tai kaverien kaverit jne.

Aina kaveriehdotukset takana on joku linkki mikä yhdistää teitä. Se voi olla hyvinkin kaukaa johdateltu, mutta yhdistävä tekijä on olemassa.

Vierailija
15/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä! Ikävimpiä ovat face"kaverit", jotka eivät osoita mitään kiinnistusta mihinkään.

Vierailija
16/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköposti ym. viestit ja muut yhteystiedot (puhelimesta), näitä vastaanottajia/lähettäjiä voi tulla ehdotuksiin. Mahdollisesti myös paikan perusteella voi arpoa jonkin ehdotuksen.  Lisäksi ehdottaa kaverien kavereita, mutta sitä et  välttämättä pysty toteamaan, koska jos jollain on salainen kaverilista niin et näe kuka on yhteinen kaveri.

Enpä olisi tuosta asiasta noin ehdottoman varma.

Minulle on tullut kaveriehdotus henkilöstä jonka tunnen, mutta en ole lähettänyt hänelle viestejä enkä sähköpostia enkä soittanut puhelimella eikä ole hänen yhteystietojaan missään. Eikä ole yhteisiä kavereita. Asumme eri puolilla suomea. Olen tavannut hänet viimeisen kerran ajalla ennen Facebookia. Tästä kaikesta huolimatta kaveriehdotus on osannut perille!

Vierailija
17/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä! Ikävimpiä ovat face"kaverit", jotka eivät osoita mitään kiinnistusta mihinkään.

Jos en käy kuin kerran kahteen viikkoon facebookissa, niin miten olisi edes mahdollista, että esittäisin aktiivisesti mielenkiintoa joka asiaan?

Lisäksi: kai nyt ymmärrät, että facebook näyttää jokaiselle ihmiselle eri asioita feedissä? Vaikka olisi kaksi ihmistä, joilla on täysin samat kaverit, niin facebook näyttää heille eri asioita ja eri ihmisten postauksia feedissä. Tämä yksi niistä ( lukuisista) syistä, joista en pidä facebookista. Facebook manipuloi ihmisten välisiä suhteita. On mahdollista, että joku ihminen, jonka näet aktiviisena muissa ryhmissä tai muiden ihmisten sivuilla mutta ei ole aktiivinen sinun sivullasi, ei ole sinun sivullasi sitä, koska facebook ei näytä sinun postauksiasi hänelle ollenkaan.

Ymmärrätkö miten kieroutunut järjestelmä facebook on? 

Vierailija
18/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä vuokrasin majapaikan booking.comin kautta ja tallensin kohteen puhelinnumeron puhelimeeni. Aika pian tämän jälkeen FB ehdotti kaverikseni henkilöä, jolta hain tuon majapaikan avaimen.

Vierailija
19/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin mieheen, jonka nimeä en tiennyt. Yhtäkkiä tämä ilmestyi kaveriehdotuksiin. Meillä on yksi yhteinen kaveri ja asumme nyt( ei silloin kun ilmestyi) samalla paikkakunnalla. Aika korkealla tämä on ehdotuksissa ja usein jopa ylimpänä. Toivon että olisi käynyt minun sivulla silloin ;) Noh, mietin vain että näynkö hänelle ollenkaan?

Vierailija
20/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää feikkiprofiili stalkkaukseen, niin ei tarvi miettiä näkyykö ehdotuksissa.

Välillä kun on noita ehdotuksia, joilla ei näyttäisi olevan yhtään yhteistä kaveria, niin niissähän voi olla syynä yhteisen kaverin asetus että näkee kaverinsa vain itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan