Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kaveriehdotukset?

Tietoa vailla
08.10.2020 |

Jos poistan henkilöitä kaveriehdotuksusta, niin poistunko minä hänen? Miksi joku henkilö pomppaa välillä ykköseksi, onko käynyt juuri minun sivulla ja olenko minäkin silloin hänen ykkönen? Tai jos käyn jonkun sivulla niin pomppaanko hänen ehdotuksissa ykköseksi? Voiko olla niin että vaikka joku henkilö on minun ehdotuksissa niin minä en ole hänen? Kertokaas faktoja:)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää feikkiprofiili stalkkaukseen, niin ei tarvi miettiä näkyykö ehdotuksissa.

Välillä kun on noita ehdotuksia, joilla ei näyttäisi olevan yhtään yhteistä kaveria, niin niissähän voi olla syynä yhteisen kaverin asetus että näkee kaverinsa vain itse.

Profiilit luodaan juuri sitä varten, että niitä voi käydä katsomassa. Mitä pahaa siinä profiilin katsomisessa on?

Vierailija
22/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäävielä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

More and more:)

Vierailija
24/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä herättää aina suuria tunteita stalkkaajissa.

Käyn kylläkin facebookissa harvoin, enkä vakoile muiden profiileja. Siksi kysyinkin.

T. aikaisempi ei ap

En tajua, miten Facebookissa voi edes vakoilla mitään, koska sinne laitettu tieto on lähtökohtaisesti julkista. Jokainen määrittelee itse yksityisyytensä tason. Mitä sitten, jos naapuri tai työkaveri tai eksä käy siellä katsomassa, estä se, jos häiritsee tai älä edes postaa mitään. 

Vierailija
25/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää feikkiprofiili stalkkaukseen, niin ei tarvi miettiä näkyykö ehdotuksissa.

Välillä kun on noita ehdotuksia, joilla ei näyttäisi olevan yhtään yhteistä kaveria, niin niissähän voi olla syynä yhteisen kaverin asetus että näkee kaverinsa vain itse.

Ei kai Facebookiin voi oikein luoda mitään feikkiprofiileja. Ei, en ole haluamassa stalkata ketään, mutta vierailla yritysten sivuilla ja vaikka kommentoida tarpeen mukaan sinne, mutta en halua muuten mitään aktiivista profiilia, josta minut tutut löytäisivät. 

Vierailija
26/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran säikähdin kun face ehdotti mulle exää (erottiin vuonna 2000), vaikka meillä ei ollut yhteisiä tuttuja profiilin mukaan. Hetken ihmettelin, että mistä ihmeestä face on osannut valkata hänet, kunnes tajusin, että ex oli juuri liittynyt faceen ja oli pyytänyt kavereikseen muutamaa minun kaverilistalla olevaa tyyppiä.

Vierailija
27/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku poistaa minut kaveriehdotuksuista niin poistuuko hän myös mun?

Vierailija
28/36 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä: miksi haalit kavereiksi melkein tuttuja joille et ikinä puhu siellä kumminkaan sanaakaan? Onko se jotain egonkohotusta, kun on mahdollisimman iso kaverilista?

Vierailija
29/36 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ylös..ei ole vastauksia läheskään kaikkiin kysymyksiin..

Vierailija
30/36 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kylläkin facebookissa harvoin, enkä vakoile muiden profiileja. Siksi kysyinkin.

T. aikaisempi ei ap

En tajua, miten Facebookissa voi edes vakoilla mitään, koska sinne laitettu tieto on lähtökohtaisesti julkista. Jokainen määrittelee itse yksityisyytensä tason. Mitä sitten, jos naapuri tai työkaveri tai eksä käy siellä katsomassa, estä se, jos häiritsee tai älä edes postaa mitään. 

No voi jestas, ehkä "vakoilulla" ei tarkoitetakaan tässä mitään salaisen tiedon kalastamista, vaan ihan vain sitä, että käy katsomassa sellaisten ihmisten profiileja, joita ei kuitenkaan halua kaverikseen.

Vierailija
31/36 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Facebookiin voi oikein luoda mitään feikkiprofiileja. Ei, en ole haluamassa stalkata ketään, mutta vierailla yritysten sivuilla ja vaikka kommentoida tarpeen mukaan sinne, mutta en halua muuten mitään aktiivista profiilia, josta minut tutut löytäisivät. 

Siis miksi ei voisi? Perustat tilin nimellä Maija Meikäläinen ja tadaa, sinulla on feikkiprofiili, jota ei voi yhdistää sinuun mitenkään. Miten tyhmiä te oikein olette?!

Vierailija
32/36 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäälisää:)

Vierailija
33/36 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei voisi? Perustat tilin nimellä Maija Meikäläinen ja tadaa, sinulla on feikkiprofiili, jota ei voi yhdistää sinuun mitenkään. Miten tyhmiä te oikein olette?!

Siinä nyt kuitenkin pitää antaa matkapuhelinnumero tai meiliosoite. Huoliiko appi jonkun meiliosoitteen tyyliin sexyboi67@hotmail.com?

Vierailija
34/36 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. aikaisempi ei ap

No voi jestas, ehkä "vakoilulla" ei tarkoitetakaan tässä mitään salaisen tiedon kalastamista, vaan ihan vain sitä, että käy katsomassa sellaisten ihmisten profiileja, joita ei kuitenkaan halua kaverikseen.

Mitä vakoilua se on? Siellähän ne profiilit on katselua varten? 

Jos joku on vaikka kommentoinut jotain mielenkiintoista/outoa jonkun yrityksen sivuille, meillä ei ole mitään yhteistä enkä havittele häntä kaveriksi, mutta saatan silti avata profiilin ja katsoa, missä maassa se tyyppi asuu ja näkyykö etusivulla jotain kiinnostavaa. Vakoilua?

Vierailija
35/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. aikaisempi ei ap

Mitä vakoilua se on? Siellähän ne profiilit on katselua varten? 

Jos joku on vaikka kommentoinut jotain mielenkiintoista/outoa jonkun yrityksen sivuille, meillä ei ole mitään yhteistä enkä havittele häntä kaveriksi, mutta saatan silti avata profiilin ja katsoa, missä maassa se tyyppi asuu ja näkyykö etusivulla jotain kiinnostavaa. Vakoilua?

Sitähän mä just sanoin. Vakoilulla ei tarkoiteta mitään salapoliisivakoilua, jonka tarkoitus olisi saada mitään salaista tietoa, vaan sellaisen profiilin avaamista, joka ei kuitenkaan ole omissa kavereissa. Vaklaamista, kyttäämistä, yytsimistä, katselua. Ei vakoilua.

Vierailija
36/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä nyt kuitenkin pitää antaa matkapuhelinnumero tai meiliosoite. Huoliiko appi jonkun meiliosoitteen tyyliin sexyboi67@hotmail.com?

Et osaa anonyymia validia meiliosoitetta tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan