Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaatteko koskaan omiin aloituksiinne?

Vierailija
28.12.2013 |

Tuli vaan mieleen... Kun kerran yksi omasta mielestäni hyvä aloitus ei oikein ottanut tuulta alleen, ja vastasin siihen itse mukamas jonain toisena henkilönä. Oli jotenkin nolo olo sen jälkeen, et mitä jos joku huomaakin sen jostain...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:17"]

Vastailen ja monesti vastailen useampana eri henkilönä ja myöskin eri kanteilta. :D Eli yhdessä viestissä saatan puolustaa ja toisesa olla vastaan. Sitten saatan jopa herjata näitä omia viestejäni tai kehua. :DD Että sellasta täällä netissä. Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä lukee. Täällä kun voi esiintyä ihan miten vaan.

[/quote]

Kylläpä jaksat nähdä aika paljon vaivaa..Eikö sulla mitään muuta elämässäs ole?

Ilmaista hommaa; näpyttelet, keksit juonenkäänteitä tänne, hihittelet ja olet olevinasi niin viksu ja hauska? Missä perheesi tällä aikaa on? Työsi?

[/quote]

Hölmö, en mä joka päivä täällä istu- Sillon kun istun niin saatan näin tehdä. :) Mutta ottakaa huomioon myös se, että aika usein vastaan myöskin ihan omana itsenäni, kuten esim. nyt. Ongelma on vaan siinä, että kukaan ei tiedä mihin kukakin on yleensä vastannut, koska täällä ei ole nimimerkkejä. Älä nyt suotta pillastu viattomasta ajanviettotavastani, tämä on vain viihdettä. Ja täällä on mukava väitellä ja vaihtaa ajatuksia. :)

[/quote]

No joo, taidan minä kuitenkin olla se, joka ottaa aaveen tosissaan..=)

Sori =)

t. 19

[/quote]

Ihanaa, kerrankin joku menee itseensä, eikä ala väittelemään ja haastamaan riitaa, kuten av:lla normaalisti on tapana. :D Vai onko ne sit vaan niitä provoilijoita? :P

[/quote]

Jep, mut älä sinäkään ihan yli mee niiden provojes kanssa, jooko? Pitkitä ketjuja minun puolestani, tykkään kiistelyistä, mutta ei laiteta kuitenkaan tätä rakasta aaveeta ihan provoiluks? =))

t. 19

[/quote]

Lupaan, käsi raamatulla :)

Teidän kahden kiistelyt/keskustelut/sopimukset on kuin käsikirjasta "Miten av:lla toimitaan kriisitilanteissa" Ne voisivat olla myös oppaasta "Avioliiton perusta".

Menkää parisuhteeseen te kaksi!

Parasta av:ta ikinä!!

Vierailija
42/42 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi vaivautua, jos aloitus ei ala mennä eteenpäin niin ei sitten. Joskus käy niin, että seuraavana päivänä aloitus onkin etusivulla liekki edessä.

Mulla on ollut tosi pitkiä keskusteluja just sen takia että olen vastaillut, ja ihan ap merkinnällä, mitä ihmettä se hyödyttää itse itsensä kanssa väitellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla