Vastaatteko koskaan omiin aloituksiinne?
Tuli vaan mieleen... Kun kerran yksi omasta mielestäni hyvä aloitus ei oikein ottanut tuulta alleen, ja vastasin siihen itse mukamas jonain toisena henkilönä. Oli jotenkin nolo olo sen jälkeen, et mitä jos joku huomaakin sen jostain...
Kommentit (42)
Joo, just tolleen etten vaan kirjottelin "up, up". Ties vaikka tääkin ois ap ;)
Ahdistuin tuosta ketjusta missä jonkun mies meni elokuviin ja syömään ei oman vaimonsa kanssa niin paljon, että tehtailin monta vastausta sinne. En voi ymmärtää miten kenenkään täysjärkisen mielestä olisi ok että kukaan mies tapaisi muita naisia.
Joskus jos kysyn jotain enkä saa vastausta, niin vastailen itselleni puuta heinää. Se on hyvä tapa saada niitä OIKEITA vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 08:33"]
Ahdistuin tuosta ketjusta missä jonkun mies meni elokuviin ja syömään ei oman vaimonsa kanssa niin paljon, että tehtailin monta vastausta sinne. En voi ymmärtää miten kenenkään täysjärkisen mielestä olisi ok että kukaan mies tapaisi muita naisia.
[/quote] Mä oon kerran jaksanut avata sen kun ihmettelin otsikosta että mikä hirvee häly jostain mokomasta asiasta, mutta en ihmettele enää.
Mutta siis sekin varmasti on provo, joten älkää turhaan ahdistuko...
Oikeesti mua masentaa nämä jatkuvat provot. t. ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 08:33"]
[/quote] Mä oon kerran jaksanut avata sen kun ihmettelin otsikosta että mikä hirvee häly jostain mokomasta asiasta, mutta en ihmettele enää.
[/quote]
Eihän näitä seinähulluja koirat ennen lapsia -tyyppejä voi olla näin paljon. Kyllä on aika selvää, että provoja on paljon vastauksissakin.
Ei tarvitse ihmetellä miksi täällä on koko ajan esillä kuivimmat, lapsellisimmat ja epäkiinnostavimmat otsikot. Näiden seassa nuo loputtomat blogistien ketjut. On täällä typerää porukkaa.
Niin siis ikäänkuin jonain toisena henkilönä... t. se oikea ap.
Vastailen ja monesti vastailen useampana eri henkilönä ja myöskin eri kanteilta. :D Eli yhdessä viestissä saatan puolustaa ja toisesa olla vastaan. Sitten saatan jopa herjata näitä omia viestejäni tai kehua. :DD Että sellasta täällä netissä. Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä lukee. Täällä kun voi esiintyä ihan miten vaan.
Huh, kaikenlaista...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:17"]
Vastailen ja monesti vastailen useampana eri henkilönä ja myöskin eri kanteilta. :D Eli yhdessä viestissä saatan puolustaa ja toisesa olla vastaan. Sitten saatan jopa herjata näitä omia viestejäni tai kehua. :DD Että sellasta täällä netissä. Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä lukee. Täällä kun voi esiintyä ihan miten vaan.
[/quote]
Joo joskus olen vastannut johonkin aloitukseeni, kun kukaan ei ole kommentoinut siihen mitään. Sitten onkin alkanut tulla vastauksia enemmän. Jos ihmiset vastaavat aloittamaani ketjuun en vastaile siihen itse toisena henkilönä.
Mä olen saanut monta pitkää keskustelua aikaiseksi juurikin tuolla tyylillä. :D Sit olen mukamas joskus useiden päivien päästä tullut vastaamaan ja laittanut nimimerkin ap perään, vaikka oikeasti olen pitänyt keskustelua liekeissä kokoajan. :D
Ja usein vastaan useaan kertaa ja eri vastauksia. Niinkuin tuohon rintaliivikokokyselyyn laitoin ainakin 7 eri kokoa.
Vastaan toki, mutta en esittääkseni jotakuta muuta. Kommentoin lisää ja jatkan puhetta, jos mukaan tulee keskustelijoita. Yleensä allekirjoitan itseni ap:ksi.
Joo, kun en kehtaa upata omaa muuten :)