Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsopusuhtaisin pariskunta jonka olet nähnyt?

Vierailija
27.12.2013 |

Oletko koskaan nähnyt/tuntenut pariskuntaa josta olisit ajatellut, että "mitähän tuo tuossa näkee?" Esim. ulkonäöllisesti, ikäerollisesti, tai jotenkin muutoin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 kiloinen nainen ja komea urheilullinen mies. Nainen oli kyllä itsekin upean näköinen vaikka painoa niin paljon (ja ainut niin upea lihava nainen minkä olen koskaan nähnyt.)

Vierailija
42/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]

Englannissa noin 60-vuotias Ron Jeremyä rumempi hampaaton harmaahiuksinen ja pitkällä harmaalla muslimiparralla varustettu pieni selkä kumarassa kulkenut paki-mies ja hänen noin 25 vuotias kuvankaunis pakistanilaiseksi todella poikkeuksellisen pitkä nainen, oli oikeasti missi- ja malliainesta. Kävi naista sääliksi, koska ei todellakaan vaikuttanut onnelliselta kulkiessaan sen hampuusin kanssa. Näin häntä kaksi vuotta kun heidän lapsensa kävi samaa koulua.

[/quote]

Tiesithän että paki on halventava nimitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapureina ainakin 60v ja sen ehkä 35v poikaystävä...vanhempi on todella vanhan näköinen ja nuorempi on tosi hyvännäköinen, jonka luulis saavan kenet tahansa. Suurin osa naapurin mummoista pitää niitä isänä ja poikana...

Vierailija
44/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäni päiväkodissa näen monesti pariskuntia, joista ihmettelen, että olivatko nämä tosiaan pari :) Mutta mitäpä väliä, mitä minä ajattelen.

Vierailija
45/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]

Englannissa noin 60-vuotias Ron Jeremyä rumempi hampaaton harmaahiuksinen ja pitkällä harmaalla muslimiparralla varustettu pieni selkä kumarassa kulkenut paki-mies ja hänen noin 25 vuotias kuvankaunis pakistanilaiseksi todella poikkeuksellisen pitkä nainen, oli oikeasti missi- ja malliainesta. Kävi naista sääliksi, koska ei todellakaan vaikuttanut onnelliselta kulkiessaan sen hampuusin kanssa. Näin häntä kaksi vuotta kun heidän lapsensa kävi samaa koulua.

[/quote]

Tiesithän että paki on halventava nimitys?

[/quote]

The following is a list of ethnic slurs (ethnophaulisms) that are, or have been, used as insinuations or allegations about members of a given ethnicity or to refer to them in a derogatory (critical or disrespectful), pejorative(disapproving or contemptuous), or insulting manner in the English-speaking world. For the purposes of this list, anethnic slur is a term designed to insult others on the basis of race, ethnicity, or nationality. Each term is listed followed by its country or region of usage, a definition, and a reference to that term.

Ethnic slurs may also be produced by combining a general-purpose insult with the name of ethnicity, such as "dirty Jew", "Russian pig", etc. Other common insulting modifiers include "dog", "filthy", etc. Such terms are not included in this list.

Paki(United Kingdom) directed towards South Asians (and sometimes Middle Eastern people) (shortened from Pakistani).[142][143]

Vierailija
46/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 09:48"]Meillä naapureina ainakin 60v ja sen ehkä 35v poikaystävä...vanhempi on todella vanhan näköinen ja nuorempi on tosi hyvännäköinen, jonka luulis saavan kenet tahansa. Suurin osa naapurin mummoista pitää niitä isänä ja poikana...

[/quote]

No hyi

Vierailija
47/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:49"]

Suht komea mies ja muija pönäkkä, rekkalesbon näköinen ja kananpersetukkainen (oranssinpunertava,tietty). Saattoi toki olla myös joku muu kuin miehen oma vaimo.

[/quote]

Minä ehkä tunnen nämä ;)

Vierailija
48/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on kommentoitu usein, että poikaystäväni ovat erparia mun kanssa. olen nätti ja huoliteltu, mutta tykkään kilteistä ja kunnollisista miehistä, jotka eivät ole välttämättä mitään perinteisiä komistuksia tai sitten älyköistä, jotka ovat boheemeja. en ole ikinä ollut kiinnostunut perinteisen komeista miehistä, tykkään persoonallisesta ulkonäöstä ja hyvistä keskustelujoista. ei kaikille merkitse ulkonäkö ja kauneutta ja komeutta on monenlaista. 

Vierailija
49/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:50"]

Mulle tuli mielee yks kerta kun olin Anttilan kassajonossa ja edessäni seisoi pariskunta, mies oli mielestäni aivan älyttömän komea mutta sitten se nainen...ihan helvetillisen ruma eukko sellaisissa pieruverkkareissa, pullaposket ja pienenpienet silmät..kaikki siinä oli jotenkin rumaa. Olivat siis n.20v, nainen miestä nuoremman oloinen.

[/quote]

Komea mies kyllästynyt pissiksiin ja Hakenut itselleen naisen jolla on kaunis mieli.

[/quote]

Mistä olet saanut käsityksen, että nätillä naisella ei voi olla kaunis mieli? Haluatko uskoa niin siksi, koska itse olet ruma?

[/quote]

Pakko kysyä kumpaa itse olet? ;-)

Vierailija
50/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies.

Minä olen 48-vuotias suurperheen leskiäiti; ruma ja varhaisrupsahatnut, lihavahko , plösö, ikuinen opiskelija, joka tekee töitä vaan sen verran kun on pakko.

Mies on 32, komea, jäntevä, urheilullinen, urakeskeinen ja ahkera sekä vastuullinen.

Yhdessä on oltu jo 10 vuotta ja yhä onnellisia.

Vierailija
51/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 92 olympiavoittaja meloja Mikko Kolehmainen ja vaimonsa. No eipä ne montaa vuotta olleetkaan naimisissa.

Vierailija
52/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen ylipainoinen ja lyhyehkö mies, jolla aina rehottaa parta, kynnet likaiset ja pitkät, hampaat pesemättä, aina alipukeutunut; vaatteet mitä sattuu ja joskus reikäisiäkin. Nainen hoikka, pitkähkö ja kaunisvartaloinen, pitkä paksu tukka, aina huoliteltu (kynnet lakattu, siisti meikki, kampaus ojennuksessa) ja kauniisti ja naisellisesti pukeutunut.

Ulkonäöltään ovat kuin eri planeetoilta, mutta luonteet, arvot ja päämäärät elämässä natsaavat. Naista on luultu usein ns. venäläiseksi postimyyntivaimoksi, kun vielä tykkää pukeutua turkiksiin ja korkoihin. :>

Vierailija
53/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverini on aina ollut tosi trendikäs, huoliteltu, treenattu, viimeisen päälle upea. Leukani loksahti kun hän esitteli kihlattunsa: iso, todella vatsakas, muutenkin kropasta pehmeä ja kasvoiltaan kirveellä veistetyn näköinen mies! Nyt ovat olleet naimisissa jo vuosia ja ilmeisesti onnellisia. Lapset valitettavasti ovat perineet isänsä geenit.

Vierailija
54/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teidät av-ämmät on oikeuttanut rääpimään muiden ihmisten ulkonäköä ja parisuhdetta. Olette toivottoman ulkonäkökeskeisiä. Uskotteko todella, että teistä ei tule vanhoja ja ehkä rumiakin tai että miehenne ei pitkään näytä nuorelta Adonikselta. Teidänkin olisi ehkä korkea aika oppia, että ulkonäkö on vain pieni osa ihmisen persoonaa. Kaikki se, mikä on ulkonäön takana, on sitä todella tärkeää.

On myös asiatonta mainita ketään ihmistä nimeltä, 26.

Vierailija
55/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:29"]

Kuka teidät av-ämmät on oikeuttanut rääpimään muiden ihmisten ulkonäköä ja parisuhdetta. Olette toivottoman ulkonäkökeskeisiä. Uskotteko todella, että teistä ei tule vanhoja ja ehkä rumiakin tai että miehenne ei pitkään näytä nuorelta Adonikselta. Teidänkin olisi ehkä korkea aika oppia, että ulkonäkö on vain pieni osa ihmisen persoonaa. Kaikki se, mikä on ulkonäön takana, on sitä todella tärkeää.

On myös asiatonta mainita ketään ihmistä nimeltä, 26.

[/quote]

Terveisin toivottoman ruma ja rupsahtanut av-mamma??

Vierailija
56/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseessä ei ollut edes pariskunta, vaan eräs nainen kauan sitten. Kun hän kertoi omistavansa kaksi lasta en voinut käsittää miten joku on voinut harrastaa seksiä sen näköisen naisen kanssa.  Todella ylipainoinen, rasvainen hiirenhäntätukka, huonot hampaat ja yksinkertaisesti kammottava naama. Ja joku käyny painamassa.

Vierailija
57/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilijä Klitshko ja näyttelijä Hayden Panettiere.

Vierailija
59/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Karpela ja Sauli Niinistö.

Vierailija
60/60 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 5, nauran vedet silmissä.