Epäsopusuhtaisin pariskunta jonka olet nähnyt?
Oletko koskaan nähnyt/tuntenut pariskuntaa josta olisit ajatellut, että "mitähän tuo tuossa näkee?" Esim. ulkonäöllisesti, ikäerollisesti, tai jotenkin muutoin.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:44"]
Mitä ihmettä tuollainen mies näkee tollasessa naisessa.. Ei voi olla oikeasti mikään komea tai pitää salasuhdetta..:D
[/quote]
Eikös olekin outoa? Ja kaiken lisäksi väittää olevansa kovin onnellinen.
Salasuhdetta tuskin on, koska moiselle ei suurperheen vilinässä jää aikaa ja muutenkin on noissa asioissa kovin "suoraselkäinen".
:D
Ettekö te ihmiset tajua, että ihminen muuttuu. Se nykyään lihava ruma muija on voinut olla pari/kymmenen vuotta sitten kaunis ja itsestään huoltava pitävä.
Niin. Ei kannattais heti olla tuomitsemassa pariskuntia epäsopiviksi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:00"]
Ettekö te ihmiset tajua, että ihminen muuttuu. Se nykyään lihava ruma muija on voinut olla pari/kymmenen vuotta sitten kaunis ja itsestään huoltava pitävä.
Niin. Ei kannattais heti olla tuomitsemassa pariskuntia epäsopiviksi.
[/quote]
Totta.
Toisaalta minä, johon edellisessä viestissä viitattiin, olin 10 vuotta sitten 70 kiloa lihavampi ja ekan liiton lapsistakin oli vielä kovin moni helmoissa ja elätettävinä. (Nykyään enää yksi jota hemmotellaan mileti pahemmin kuin näitä tämän liiton lapsia.)
:)
Todella ylipainoinen tuttavani joka oli kolmen huonosti käyttäytyvän (kahdella adhd) muksun yh, lapsilla eri isät jotka eivät huolehtineet tuotoksistaan. Tuttava on lähihoitaja, käynyt silloin tällöin töissä minkä mukuloiden edesottamuksilta ehtii, mutta yksin ei pystyisi koko laumaa elättämään.
Ja onnistui nappaamaan ihan mukavannäköisen, urheilullisen, hauskan miehen joka kaiken lisäksi tienaa aivan törkeän hyvin. Nainen nyt ei ole mikään susiruma, kasvoista ihan söpö jos nyt ei mikään suuremman luokan kaunotarkaan, mutta kroppa on muodoton taikinakasa. Ja mies on kuitenkin treenannut nuoresta saakka salilla ihan tavoitteellisesti, en ymmärrä että jos oman vartalon haluaa pitää kuosissa, miten voi haluta kumppanin joka on mieletön plösö?
No ovat käsittääkseni ihan onnellisia mutta en vain aina käsitä mitä siinä naisessa on niin mahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:10"]
No ovat käsittääkseni ihan onnellisia mutta en vain aina käsitä mitä siinä naisessa on niin mahtavaa.
[/quote]
Mies kuitenkin käsittää ja hyvä niin,eikös?
Onhan niitä muitakin epäsuhtia kuin kaunis-ruma, hyvä esimerkki oli tuo nyrkkeilijä-Klitshko ja Hayden Panettiere, ihan hyvä pari minusta muuten, mutta ikäeroa taitaa olla jonkin verran ja kokoeroa vielä enemmän eli siinä suhteessa näyttävät tosi epäsuhdalta parilta. Ihan oikeasti noin isolla kokoerolla olevia pareja nähdessä tulee väistämättä mieleen, että miten seksi onnistuu. Vaikka miehellä olisi pieni, niin onhan se kuitenkin oikeasti tosi iso... Mutta olenko ainoa joka miettii tällaisia lapsellisuuksia..?
Mutta ap:n kysymykseen, mulla oli työkaverina kerran sellainen vajaa kolmekymppinen nainen. Oli tosiaan tuolloin samanikäinen kuin minä, mutta habitukseltaan aika tätimäinen, työskenteli sihteerinä ja oli jotenkin tosi sihteerimäinen muutenkin. Siis sellainen perinteinen kahvinkeittäjä, kukkienkastelija -tyyppi joka vaikutti muutenkin tosi aikuiselta ja konservatiiviselta sekä suoraan sanottuna aika tylsältä (viihtyi kotona, harrasti lähinnä käsitöitä ja maalaisromanttista sisustamista sekä lenkkeilyä jne.), vaikea kuvailla mutta ehkä se kertoo jotakin että ensivaikutelmani hänestä oli keski-ikäinen vanhapiika, joka asuu kerrostalokaksiossa kissansa kanssa. No, sain tietää että hän asuu avoliitossa, ja hämmästys oli suuri kun kerran näin hänet miehensä kanssa punk-keikalla. Mies katseli innokkaana bändiä, miehellä oli joku irokeesintapainen kampaus, bändipaita ja nahkaliivi ja hän oli aika humaltunut, ja sitten tämä työkaverini seisoi vieressä bootcut-farkuissa, korkokengissä ja bleiserissä sekä kultakoruissa. Oli jotenkin tosi absurdi pariskunta, vaikka tietysti sisinhän se on mikä ratkaisee, kuten tämäkin tapaus todistaa. En tosin tiedä ovatko vielä yhdessä, tästä on jo useampi vuosi aikaa.
Eräs pieni lihava lihava mies, kunnon sugardaddyn näköinen tapaus ja nainen on meikattu, kaunis ja pitkä blondi
Todella ylipainoinen tuttavani joka oli kolmen huonosti käyttäytyvän (kahdella adhd) muksun yh, lapsilla eri isät jotka eivät huolehtineet tuotoksistaan. Tuttava on lähihoitaja, käynyt silloin tällöin töissä minkä mukuloiden edesottamuksilta ehtii, mutta yksin ei pystyisi koko laumaa elättämään.
Ja onnistui nappaamaan ihan mukavannäköisen, urheilullisen, hauskan miehen joka kaiken lisäksi tienaa aivan törkeän hyvin. Nainen nyt ei ole mikään susiruma, kasvoista ihan söpö jos nyt ei mikään suuremman luokan kaunotarkaan, mutta kroppa on muodoton taikinakasa. Ja mies on kuitenkin treenannut nuoresta saakka salilla ihan tavoitteellisesti, en ymmärrä että jos oman vartalon haluaa pitää kuosissa, miten voi haluta kumppanin joka on mieletön plösö?
[/quote]
Kätkätkäy, siinähän sitä mietit. Kirjoituksesi perusteella voi kyllä päätellä aika paljon siitä, miksei sulla käy yhtä hyvä flaksi. Pissapää on kusipää, vaikka ois kuinka pakattu makeaan pakettiin. Kelpaa pinnallisille jyystäjille, muttei muille.
Tai jos se taikinakasa on kylän parhain suihinottaja? Niin sen täytyy olla. Muutenhan toi on siis niinku niin impossible, että.
Minna Haapkylä (vai -oja?) ja miehensä Hannu whatever. Miten nuo kaksi ovat löytäneet toisensa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:28"]
Minna Haapkylä (vai -oja?) ja miehensä Hannu whatever. Miten nuo kaksi ovat löytäneet toisensa?
[/quote]
Ööö... ainakin ulkoisesti ihan toisilleen käypäiset... ei mitään kaunottaria tai komistuksia...
Eräs suunnittelija,näyttävä 185cm pitkä nainen ja hänen miehensä, liikemies, pituutta 155 cm korokepohjallisten kanssa.Käsittämätön pari ulkoisilta olemuksiltaan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:40"]
[/quote]
Ööö... ainakin ulkoisesti ihan toisilleen käypäiset... ei mitään kaunottaria tai komistuksia...
[/quote]
Täytyy olla aika kovat kriteerit, jos ei pidä Haapkylää kauniina. Ja joskus tosiaan olen ihmetellyt paria itsekin. Tosin Björkman voi olla hyvinkin älykäs ja miellyttävä, sitä en yhtään ihmettelisi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:23"]
[/quote]
Kätkätkäy, siinähän sitä mietit. Kirjoituksesi perusteella voi kyllä päätellä aika paljon siitä, miksei sulla käy yhtä hyvä flaksi. Pissapää on kusipää, vaikka ois kuinka pakattu makeaan pakettiin. Kelpaa pinnallisille jyystäjille, muttei muille.
Tai jos se taikinakasa on kylän parhain suihinottaja? Niin sen täytyy olla. Muutenhan toi on siis niinku niin impossible, että.
[/quote]
Oho, tunnistitko itsesi? :D
Kyllä minullakin on käynyt ihan hyvä "flaksi" eli en nyt mitenkään tätä kyseistä miestä havittele. Omani on itse asiassa kyllä paremman näköinen, mutta minäkin olen kuitenkin aika monta pykälää paremman näköinen kuin tuo ko. nainen. Sikäli en koe minua ja miestäni mitenkään epäsuhtaisiksi.
Joulupukki ja Petteri Punakuono. Toinen on ikivanha, möhömahainen hohottaja, ja toinen sorkkaeläin. Luonnotonta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:10"]Todella ylipainoinen tuttavani joka oli kolmen huonosti käyttäytyvän (kahdella adhd) muksun yh, lapsilla eri isät jotka eivät huolehtineet tuotoksistaan. Tuttava on lähihoitaja, käynyt silloin tällöin töissä minkä mukuloiden edesottamuksilta ehtii, mutta yksin ei pystyisi koko laumaa elättämään.
[/quote]
Kuvailit minut. (adhd muuten minulta periytyny lapsille ja aiheuttanut aiemmin paljon kaaosta ihmissuhteisiini ja opiskeluun)
Ja niin minä löysin maailman mahtavimman miehen, jolla hyvät hermot :)
Rakastui minussa juurikin vauhdikkuuteen ja huumorintajuun. Ei ole kuulema tylsää päivää. Tämä piirteeni heijastuu myös makuuhuoneeseen, joten mies varsin tyytyväinen.
Olen avoin ja rehellinen. Mies arvostaa sitä. Lisäksi se tykkää vauhdikkaista pojistani ja huolehtii niistä tosi hyvin. Minä tällainen haihattelija ja tempperamenttinen, mies pedantti rauhallinen. Hyvin täydennetään toisiamme.
Jaa, oletin viestin alla olevan henkisesti tai sivistyksellisesti erilaisia pareja. Muutaman tällaisen tiedän, mutta jääköön laittamatta tänne, kun kerran kyse olikin ulkoisista seikoista.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:40"]
[/quote]
[/quote]
Täytyy olla aika kovat kriteerit, jos ei pidä Haapkylää kauniina. Ja joskus tosiaan olen ihmetellyt paria itsekin. Tosin Björkman voi olla hyvinkin älykäs ja miellyttävä, sitä en yhtään ihmettelisi.
[/quote]
Juu, minun mielestä Haapkylä ei ole erityisen kaunis, mutta on kuitenkin nätti, hoikka, nuorekas yms., eli ulkonäöllisesti kuitenkin hieman eri sarjassa kuin miehensä. Pidin heitä kovastikin epäsuhtaisina joskus siis pelkästään ulkonäön perusteella mutta sittemmin Björkman on tullut julkisuudessa tutuksi ja vaikuttanut varsin charmantilta ja fiksulta joten enää eivät vaikuta niin epäsuhtaisilta. Ja toki oma ikäkin on ehkä vaikuttanut, parikymppisenä hän näytti silmääni suorastaan rumalta, nyt päälle kolmekymppisenä suhteellisen tavalliselta keski-ikäiseltä mieheltä :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:24"]
Jaa, oletin viestin alla olevan henkisesti tai sivistyksellisesti erilaisia pareja. Muutaman tällaisen tiedän, mutta jääköön laittamatta tänne, kun kerran kyse olikin ulkoisista seikoista.
[/quote]
Ulkonäöllisesti, tai jotenkin muuten eri paria.
Suht komea mies ja muija pönäkkä, rekkalesbon näköinen ja kananpersetukkainen (oranssinpunertava,tietty). Saattoi toki olla myös joku muu kuin miehen oma vaimo.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:05"]Minä ja mies.
Minä olen 48-vuotias suurperheen leskiäiti; ruma ja varhaisrupsahatnut, lihavahko , plösö, ikuinen opiskelija, joka tekee töitä vaan sen verran kun on pakko.
Mies on 32, komea, jäntevä, urheilullinen, urakeskeinen ja ahkera sekä vastuullinen.
Yhdessä on oltu jo 10 vuotta ja yhä onnellisia.
[/quote]
Mitä ihmettä tuollainen mies näkee tollasessa naisessa.. Ei voi olla oikeasti mikään komea tai pitää salasuhdetta..:D