Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko valehdellut eron tosiasiallisista syistä miehelle?

Vierailija
27.12.2013 |

En haluaisi olla miehen kanssa mutta en myöskään murentaa hänen itseluottamustaan kertomalla todellista syytä eroon. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:46"]

Miettikää nyt itsekin. Mies jättää teidät, te ette halua erota, mutta mies sanoo, että sinä et vain ole haluttava, kun olet vähän ruma ja läski. Ja että vielä kimeällä äänellä nalkutat mitättömistä asioista ja siksi saat lähteä.

[/quote]

Kyllä minulle on tuon tyylisesti sanottu. Tarkemmin ilmaistuna "sinulla on rumat kasvonpiirteet", "sinussa ei ole MITÄÄN fyysisesti puoleensa vetävää", "olet ihan liian ruma" ja tietysti se klassinen "olet iljettävän [lisää vartalotyyppini tähän]".

Mieluummin otan syyn sellaisena kuin se on, koska muutettavissa oleviin asioihin voi vaikuttaa ja muuttumattomiin pitää vain koettaa sopeutua. Tietysti on eroa sillä, miten asiansa esittää.

Tätä palstaa lukiessa tulee väistämättä mieleen, miten paljon helpommalla naiset ovat päässeet miehiin verrattuna ja toisaalta kuinka huonosti naiset tapaavat miehiä kohdella.

Vierailija
2/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sana on tosiasiallinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen aina valehdellut syyn eroon. En ole koskaan yhdellekään miehelle pystynyt kertomaan oikeaa syytä siihen, miksi haluan lopettaa suhteen.

Vierailija
4/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehdellut. Ja se on tuntunut oikealta ratkaisulta.

Vierailija
5/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse ero on jo tarpeeksi rankkaa, miksi toisen mieltä pitäisi enempäänsä pahoittaa.

Vierailija
6/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, mutta älä jätä epätietoisuuteenkaan. Äläkä eroa, jos syy ei ole ns. pakottava. 

Vierailija
7/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minä en myöskään halunnut musertaa miehen jo valmiiksi huonoa itsetuntoa ja en kertonut että minulla on uusi mies ja vihdoin saan seksiä ja tämä uusi osasi myös pönkittää omaa itsetuntoani koska se oli hänellä kohdallaan. Sanoin exälle että halusin kokeilla omia siipiäni kun hän aina huolehtinut musta ja tunsin itseni hemmotelluksi. Joo typerä sekin, mut parempi kuin tosi.

Vierailija
8/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se todellinen syy, jota ei voi kertoa?

Vierailija
9/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen, että kun valehtelee/kaunistelee syyn, ero on sopuisampi, kuin jos olisin kertonut totuuden.

Vierailija
10/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään kerrota jos syy on vaikka ettei ole tarpeeksi miehekäs vaan sanotaan ettemme sovi yhteen. 

Mutta jos petät niin kerro jotenkin, kun se mies kuitenkin huomaa kun muutat sen uuden kotiin 3 päivänpäästä. 

Vierailija
11/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen joutunut valehtelemaan. En pystynyt sanomaan oikeaa syytä ja lisäksi sanoin, että voimme jatkaa ystävinä vaikkei minulla ollut aikomustakaan tavata häntä enää.

Vierailija
12/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. En keksi yhtä ainutta hyvää asiaa, mitä olisin saavuttanut kertomalla muutenkin ulkonäöstään epävarmalle miehelle suoraan, etten ole oikeastaan koko suhteen aikana tuntenut seksuaalista vetoa häntä kohtaan ja että viime vuodet jouduin ajattelemaan muita miehiä kyetäkseni ylipäänsä seksiin hänen kanssaan. Että lopulta jopa hänen kosketuksensa alkoi ällöttää. Että hän ei olisi pystynyt tekemään seksielämämme pelastamiseksi mitään koska hänen olisi pitänyt muuttua ihan eri ihmiseksi.

Jos joku ihmettelee, miksi päädyimme yhteen, niin muuten mies oli täydellinen ja erityisesti hulttioexän jälkeen hänen kunnollisuutensa tuntui ihanalta. Toivoin, että jotenkin rakastuisin niin että pystyisin näkemään hänet viehättävänä.Niin ei kuitenkaan ole käynyt.

Vierailija
13/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:20"]

Jeps. En keksi yhtä ainutta hyvää asiaa, mitä olisin saavuttanut kertomalla muutenkin ulkonäöstään epävarmalle miehelle suoraan, etten ole oikeastaan koko suhteen aikana tuntenut seksuaalista vetoa häntä kohtaan ja että viime vuodet jouduin ajattelemaan muita miehiä kyetäkseni ylipäänsä seksiin hänen kanssaan. Että lopulta jopa hänen kosketuksensa alkoi ällöttää. Että hän ei olisi pystynyt tekemään seksielämämme pelastamiseksi mitään koska hänen olisi pitänyt muuttua ihan eri ihmiseksi.

Jos joku ihmettelee, miksi päädyimme yhteen, niin muuten mies oli täydellinen ja erityisesti hulttioexän jälkeen hänen kunnollisuutensa tuntui ihanalta. Toivoin, että jotenkin rakastuisin niin että pystyisin näkemään hänet viehättävänä.Niin ei kuitenkaan ole käynyt.

[/quote]

Mulla hyvin samantapainen stoori paitsi en pystynyt seksiin paria kertaa enempää kun niin oksetti miehen epämiehekäs ulkonäkö ja epävarmat eleet ym.. Mies oli vaan muuten henkireikäni ja ulospääsyni aivan hirveistä teinisuhteista joissa olin aina sian nakeltavana. Valitettavasti en vaan pystynyt ääripään "perusheikkiinkään" :(

Vierailija
14/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyydessä on useampi kuin yksi ero tai enemmänkin naisen kiinnostuksen lopahdus enkä vielä tänäänkään ymmärrä syytä siihen. Puheissa kaikki oli olevinaan hyvin eikä vikaa minussa ole (no onhan vikaa, koskapa ei halua jatkaa eikö?).

Tämä ketju vahvisti taas sitä tietoisuutta, ettei naisen sanaan voi koskaan luottaa. Kovasti haluaisin, mutta ei se vain kannata.

Vierailija
15/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet miehen ulkonäöstä, potenssista ym. voi tietenkin pitää omana tietonaan, mutta muuten valehtelu ei missään nimessä kannata. Siitähän se riemu repeääkin, jos sattuu jäämään valheistaan kiinni.

Vierailija
16/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:13"]

Menneisyydessä on useampi kuin yksi ero tai enemmänkin naisen kiinnostuksen lopahdus enkä vielä tänäänkään ymmärrä syytä siihen. Puheissa kaikki oli olevinaan hyvin eikä vikaa minussa ole (no onhan vikaa, koskapa ei halua jatkaa eikö?).

Tämä ketju vahvisti taas sitä tietoisuutta, ettei naisen sanaan voi koskaan luottaa. Kovasti haluaisin, mutta ei se vain kannata.

[/quote] Miten niin koskaan?

Vierailija
17/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtelee AINA! Naiset ovat sikoja.

Vierailija
18/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä katkeria miehet ovat suhteen epäonnistumisesta vaikka syy olisi mikä. Jos ette kerro oikeaa syytä, miehellä ei ole mitään mahdollisuutta kehittyä seuraavaakaan suhdetta ajatellen.

Vierailija
19/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:10"]

Mikä on se todellinen syy, jota ei voi kertoa?

[/quote]Jotain todella pinnallista... kuten naisilla yleensä....

Vierailija
20/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:10"]

Olen huomannut sen, että kun valehtelee/kaunistelee syyn, ero on sopuisampi, kuin jos olisin kertonut totuuden.

[/quote]

Mulla tasan toisinpäin. Ero olisi ollut huomattavasti helpompi jos mies ei olisi saanut tietää että mulla oli suhde. Tosin se suhde oli lyhyt, alkoi kk ennen kuin  kerroin miehelle että haluan erota. Selittelyähän tuo on, mutta ero olisi ollut oikeasti helpompi jos olisin voinut pysyä alkuperäisessä tarinassa joka ei myöskään ollut valetta.

En todellakaan rakastanut miestäni enää, sitä henkisen väkivallan neroa.