Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teidän 40v miehenne on?

Vierailija
27.12.2013 |

Mies 39 ja tuntuu niin jähmeältä, hidastuneelta, muistamartomalta. Yksi selkeä syy on haasteita tarjoamaton työnsä mutta hänestä itsestäänhän sekin kiinni vaivautuuko hakemaan muualle. Kuntoilee ja jaksaa ne hyvin, muutoin sellainen hidas, hajamielinen, ankea seuralainen. Ei jaksa tai ku ei muistanut..hohhohjaa. Tällaiset kommentit päivittäisiä. Seksiä saa, mitenkään aktiivinen ei ole mutta houkutellakaan ei tarvitse ja seisokki hyvä. suututtaa varmistella ja muistutella jatkuvasti. Esim tänään unohti pestä lapsen hampaat. Onko tällainen teistä ok? Osallistuu lasten- ja kodinhoitoon mutta hitaalla tavalla ja kaipaa omaa rauhaakin kovasti. Onko tällainen nelikymppisille tavallista? Olen itse kolmekymppinen, virkeä ja aktiivinen, kyllästyttäö kun puoliso tuollainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 40vee mies = kuuma. HOOT.

Vierailija
22/24 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukottunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 40v:

-valittaa joka asiasta

-ei jaksa/halua mitään

-jatkuvasti pahalla tuulella

-ei halua huolehtia hygieniastaan

-ei halua seksiä

-ei ole kiinnostunut viettämään vapaa aikaansa kanssani, ennemmin istuu nenä kiinni netissä

-jne, jne

Vierailija
24/24 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä kunnossa muuten, mutta lihonut. Taistelee kyllä lihomista vastaan, urheilee paljon ja syö suht' terveellisesti. Energiataso itse asiassa parempi kuin muutama vuosi sitten, kun mies joi vielä alkoholi. Raittius tehnyt todella hyvää niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Miehelläni oli muuten kilpirauhasen vajaatoimintaa, tästä seurasi ärtymystä, masennusoireita, jaksamattomuutta, palelua ym. Lääkityksen aloittamisen jälkeen miehen mielialakin koheni huomattavasti. Tästä on nyt 2 vuotta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä