Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidiksi joskus haluava nuorehko nainen

Vierailija
25.01.2014 |

Jos naiseen hieman ihastunut mies kuulee, että nainen haluaa joskus äidiksi, mitä tunteita se miehessä yleensä herättää? Mies ja nainen 20-30 v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista haluaa äidiksi! Mitä ihmeellistä siinä on?

Vierailija
2/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun silmissä se on vaan plussaa, jos naisella on äidinvaistoja ja empatiakykyä. Herkkä, lapsista tykkäävä nainen on söpö ja ns. vaimomateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies tiedä, että suurella todennäköisyydellä tuon ikäisen naisen kanssa asia on jossakin vaiheessa ajankohtainen. 

Vierailija
4/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan mitä mies itse haluaa. Osa miehistä on vielä tosi lapsellisia alle 30vuotiaina. Haluavat opiskella, juhlia ja matkustaa.. Poikkeuksia varmaan on mutta yleisin vastaus jonka itse olen saanut on "Kiva. Mutta ei vielä." Niin kauan kun keskustellaan teorian tasolla, ei haittaa ja on jopa söpöä, mutta sitten kun alat puhua käytännössä että haluat ne lapset parin vuoden sisällä niin tuleekin takapakkia ja jätkät on aivan paskat housussa. Moni alle 30v mies ei ole vielä valmis. Poikkeuksia on tietysti aina mutta oma kokemus on näin. 

Vierailija
5/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan riippuu ihan miehestä. Suurin osa ei pidä sen kummempana ajatuksena, koska ajattelevat, että itsekin haluavat perheen joskus. Ellei nyt nainen puhu joka päivä haluavansa äidiksi (ts. vauvakuumeile hyvin hyvin näkyvästi), jo ennen kuin ollaan edes vuotta kuljettu yhdessä. Se saattaa jo lapsirakkaankin miehen laittaa pakkivaiheen päälle.

Sitten on toki niitäkin, jotka eivät ikinä halua lapsia, ja naisen halu tulla äidiksi vaikuttaa huomattavasti suhteen tulevaisuuteen. Samaan kastiin kuuluvat hyvin nuoret tai sitoutumiskammoiset ihmiset, reaktio siis ei ole välttämättä kovinkaan symppis.

Oli miten oli, lapsiasiat kannattaa keskustella niin aikaisin pystyy. En tarkoita sellaista jankkaamista ja ääneen haaveilua, vaan sitä että molemmat tekevät jo suhteen alussa selväksi, mitä ovat mieltä lasten hankinnan suhteen sitten joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän