Love Connection, osa 11
Kommentit (493)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:00"]
En jaksa selata koko ketjua läpi. Mut viimeks kun kävin niin kysyin että tietääkö kukaan miksi koiranuittaja ei lähtenyt jenkkeihin ja joku vastas että facesta löytys tietoa.. Missä siellä? Ei ainakaan mulle näy!
[/quote]
Joku veti seinäkuvista arvauksen, että Ninan elämään olisi tullut toinen mies, mutta mistäpä näitä tietää.
Kun katselin Hannan fb-sivun kuvia ja Sarin fb-sivun kuvia, niin siellä oli samanlaisia rantakuvia USA:sta. Joten, oma arvioni on, että Hanna on kuitenkin Sarin kanssa matkustanut yms. Onko sitten ohjelmayhtiö keksinyt jonkun uuden juonen, kuka tietää.
Ja kun - olikohan kolmas jakso, niin sekä Sari että Hanna oli sulkeneet fb-sivunsa ei-kavereilta.
Ja kun olen katsellut Henryn fb-kavereista,olen löytänyt S ja H , mutta en Hannelea. Että näin se menee.
En usko, että Hannele on facebookissa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:00"]
En jaksa selata koko ketjua läpi. Mut viimeks kun kävin niin kysyin että tietääkö kukaan miksi koiranuittaja ei lähtenyt jenkkeihin ja joku vastas että facesta löytys tietoa.. Missä siellä? Ei ainakaan mulle näy!
[/quote]
Joku veti seinäkuvista arvauksen, että Ninan elämään olisi tullut toinen mies, mutta mistäpä näitä tietää.
[/quote]
Mutta se taisikin olla jonkun julkkiksen kanssa poseerauskuva
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:00"]
[/quote]
[/quote]
Mutta se taisikin olla jonkun julkkiksen kanssa poseerauskuva
No näitä poseerauskuvia se koira-Nina(kin) harrastaa, hoh hoijaa... Nyt menen nukkumaan! Kauniita unia ja oman kullan kuvia;-)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:08"]
En ole minäkään paikallistanut mitään esittelyvideoita areenasta, oliko se ihan oikea tieto..?
[/quote]
Kyllä oli vinkkaaja oikeassa. Tosin löysin vain mobiiliversiosta. Jostain syystä tietokoneella ei näy, outoa. Oli hyvä nähdä esittelyt nyt uusiksi, sillä nyt esimerkiksi ymmärrän, miksi Matti on kiinnostunut juuri Tuuliasta.
Mitä, nyt kun pääsin katsomaan jakson, on kuin olisin katsonut eri show'ta kuin monet täällä kommentoineet. Markus näytti taas kohteliasta puoltaan Hannalle, kun otti syytä keskustelun takkuilusta omalle kontolleen. Eikä Markus ollut humalassa. Molemmat Markuksen morsioehdokkaat ovat kaikilla mittareilla kaunottaria, jotka edustavat hyvin Suomi-kauneutta uudella mantereella.
Matti osaa puhua suoraan ja puhui suoraan ja puhuu ilmeisesti jatkossakin, ei vain heti halua olla iholla.
Henrin tilanne hankala, sillä Hannele olisi ihana vaimo ja perheen äiti, mutta onko jännitettä enemmän Sarin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:08"]
En ole minäkään paikallistanut mitään esittelyvideoita areenasta, oliko se ihan oikea tieto..?
[/quote]
Kyllä oli vinkkaaja oikeassa. Tosin löysin vain mobiiliversiosta. Jostain syystä tietokoneella ei näy, outoa. Oli hyvä nähdä esittelyt nyt uusiksi, sillä nyt esimerkiksi ymmärrän, miksi Matti on kiinnostunut juuri Tuuliasta.
[/quote]
Ja jatkan, että tämän vuoksi esiemerkiksi Aino ei ollut se oikea.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:57"]
Kun katselin Hannan fb-sivun kuvia ja Sarin fb-sivun kuvia, niin siellä oli samanlaisia rantakuvia USA:sta. Joten, oma arvioni on, että Hanna on kuitenkin Sarin kanssa matkustanut yms. Onko sitten ohjelmayhtiö keksinyt jonkun uuden juonen, kuka tietää.
Ja kun - olikohan kolmas jakso, niin sekä Sari että Hanna oli sulkeneet fb-sivunsa ei-kavereilta.
Ja kun olen katsellut Henryn fb-kavereista,olen löytänyt S ja H , mutta en Hannelea. Että näin se menee.
[/quote]
jos Henri ja Markus asuu moelmmat kaliforniassa niin eiköhän Hannat ja Sarit ole kaikki lennätetty samalla lennolla, ja siinä on voinut tutustua. en uskoa että tässä sen kummempaa salaliittoa on siine miten tuntevat.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 23:27"]
Eikö kukaan nyt todellakaan tunne tätä espoolaista Hannelea? Missä hän toimii opettajana? Onko mitään tietoa, valitsiko Henri hänet?
[/quote]Mitäs sinua hänen identiteetti sen syvällisemmin kiinnostaa. Hannele on kiva ja antaa hänen tehdä rauhassa työtään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:57"]
[/quote]Ehkä Hannelella ei ole Facebook-sivuja, vaan yhteyttä pidetään muulla tavalla,,jos pidetään.
Minua alkoi ärsyttää Hannelen lässyttävä puhetyyli, se ei kerro välttämättä empaattisuudesta vaan teennäisyydestä. Hiljaisempi ihminen, joka ei niin tuo itseään esille saattaa olla paljon empaattisempi..Kemiaa heillä Henrin kanssa näytti kuitenkin olevan, mutta vakavaan suhteeseen on vaikeampi uskoa kielimuurin takia ja itse asiassa Henri tosiaan taitaa olla itsenäinen mies, kun taas Hannele haluaa paapoa miestä ja ei pidä siitä, että mies "joutuu" tekemään ruokaa ym. Niin hän sanoi esittelyvideolla. Saattaa olla melko ahdasmielinen nainen tuo Hannele lopulta. Tai ehkä peilaan omiin kokemuksiin liikaa..
Sarin kanssa voisin kuvitella "kevytsyhteen", ihan ymmärrettävää, että vei pelaamaan golfia. Kun Henri joutui hylkäämään kissanaisen niin hänhän harmitteli, että kerrankin olisi ollut nainen joka tykkää golfista.
Toivosin tosiaan, että Tuulian ja Matin välille kehittyisi jotain muutakin kuin kaveruutta, jännittävää, jos Matti on kiinnostunut Tuuliasta. Olisi myös mukava nähdä Tuuliastakin vakavampi puoli. Matin vanhemmat vaikuttivat tosi mukavilta. :)
Markus..Joo, saattaa olla, että Ann-Marie hermostuu juomisesta ja ihan hyvä, jos sanoo sen suoraan. En usko, että heille tulee vakavaa suhdetta. Hannan kanssa taas se kielimuuri on jo kyllä liikaa...
Huh, mitä juttuja täällä Hannan ja Ann-Marien ulkonäöstä. :D Hannalla on todella kauniit kasvot ja vartalo, Ann-Marie on pieni, söpö ja seksikäs. Ann-Marie löytää varmasti tasokkaan miehen, Hannan puolesta pelkään, että tosiaan pleijerit ym. häntä useimmiten lähestyvät.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:26"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288637535233.html
Tämän mukaan Hannele on luokanopettaja :)
[/quote]
Ennakkoarvaukseni osui siis oikeaan, nimenomaan luokanopettajan oloinen nainen. Pärjää varmaan hyvin alakoululaisten kanssa, yläkouluun/lukioon olisi ehkä liian pehmeä.
Jos mun mieheni ei tykkäisi ruuanlaitosta, mun mielestä olisi myös kiva, jos hän ei joutuisi silloin ruokaa laittamaan. Tuskin Hannelekaan ottaa nokkiinsa, jos mies laittaa ruokaa, jos siitä hommasta kerran tykkää.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:26"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288637535233.html
Tämän mukaan Hannele on luokanopettaja :)
[/quote]
Ennakkoarvaukseni osui siis oikeaan, nimenomaan luokanopettajan oloinen nainen. Pärjää varmaan hyvin alakoululaisten kanssa, yläkouluun/lukioon olisi ehkä liian pehmeä.
[/quote]
Olen tuo, joka laittoi tuon linkin. Ja ihan samaa olin miettinyt, että varmasti on luokanopettaja. Persoona viittasi siihen ja se miten ihanasti tuli Henrin lasten kanssa toimeen, vaikka lapset nyt ei ihan pieniä olekaan. Kiva, että tämä ammatti selvisi!
Esittelyvideosta sain sen käsityksen, että Hannele puhui miehistä ylipäänsä ja kotitöistä. Haluaa "pitää huolta" miehestä. No eihän siinä mitään, on vain ns. perinteinen nainen.
A-M ja Hannan Facebook-kavereita ja ihan sujut matkan tapahtumista. Miten te viitsitte toisten yksityiselämää analysoida ja ulkonäköä arvostella parin pätkän perusteella? Ihan lapsellista touhua.