Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinut nyt laitettaisiin sohvalle silmälaput päähän ja

Vierailija
10.01.2014 |

sanottaisiin, että mitään et saa vuorokauteen puhua. Onnistuisiko? Perhe tietäisi tästä kokeilusta toki.

Itselläni onnistuisi, mutta olisin kaiketi kontrollifriikkinä hyvinkin rankana kokeilun jälkeen.

Mites sama kokeilu maanantaiaamusta tiistaiaamuun? No way!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaput päässä sohvalla puhumatta? No jos vessassa saisi käydä niin onnistuisi helpostikin. Asun yksin eikä mulle soittele kukaan koskaan.

Vierailija
2/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi s.ilmälaput? Puhumattomuus ei olis ongelma, mutta en jaksaisi olla päivää lukematta. Olin kymmenvuotiaana sairas, ja mun silmät oli siteessä. Se oli kamalaa, melkein kaksi päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista sohvaa tällä hetkellä. Muuten onnistuisi kyllä, koska asun yksin. Kai nyt vessassa saisi käydä?

Vierailija
4/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, aivan helposti. Se olisi hauskaa. Kuuntelisin viimeinkin rästissä olevat podcastit ja äänikirjat ja selvittäisin, miten näköaistin puuttuminen vaikuttaisi esimerkiksi suklaan, punaviinin ja pitsan makuun. Tästä uurastuksesta minut palkittaisiin uudella arvostuksella näkökykyä kohtaan. Talvilomalla pitäisi melkein kokeilla.

Vierailija
5/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitäisi taloutta neljän lapsen kanssa. Ehkä se vielä huomenna onnistuisi, mutta entä maanantaina, eskari ja koulupäivänä. En usko, että osaisin olla hiljaa niistä repuista jotka jää eteiseen roikkumaan, tai niistä kirjoista, joita niissä repuissa ei ole.

Vierailija
6/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnistuis helposti,, eli ajatelisin että Anne Mattila on siinä vierellä .. ja 1 vrk ois aika lyhyt aika

Vierailija
7/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Saisin niin pahat vieroitusoireet tästä palstasta :(

Vierailija
8/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kerta jos naiselle ei laitettaisi silmälappuja, se kuiteskin pyörittelisi silmiään.

Vierailija
9/11 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pystyisin olemaan puhumatta, on mulla ollut aika hiljattainkin niin paha yskä että ääni meni, olisin mielelläni ollut puhumatta, toisena päivänä oli tietysti kokous, jossa oli pakko jotain sanoa, ja jotain kähinää sit sain tulemaan, siitä parin päivän päästä piti pitää tupperikutsut, sielä oli sit vähän sellainen itsepalvelumeininki, sanoin vain pakollisimmat asiat.

Tuo että ei näkisikään mitään, no, olishan se vähän tylsää, vielä pahempi kuin se että silmälasit hajosi, ja jouduin olemaan viikkoja aurinkolasit päässä...

Vierailija
10/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin onnistuisi, ellei nyt oikeasti ihan pakko olisi tai voittaisi vaikka tuhat euroa tms. Mutta ei kyllä varmasti muuten.

Vierailija
11/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Enhän mä muutenkaan puhu sanaakaan ääneen viikkoihin, mitä nyt ehkä kiitän kaupan kassaa kerran viikossa.

Kaljasalkku tarttis saada viereen ja muutama aski tupakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän