Suosittele ryppyvoidetta
Olen 36- vuotias ja minulle on tullut ensimmäiset rypyt kasvoihin ja kaulalle.
Mitä niille voisi tehdä? Jos unohdetaan Botoxit.
Kommentit (10)
jätä sokeri on varmasti paras neuvo ryppyihin.
Ryppyjä tulee kun on tullakseen, ei ole sellaista ihmevoidetta keksitty, joka niihin auttaisi oikeasti. Turhaa rahan haaskausta on ostaa ryppyvoidetta.
Miten jollekin voi tulla ekat rypyt vasta 36-vuotiaana?
Olen kymmenen vuotta nuorempi ja nyt jo otsassa toisella puolella pieni alkava uurre :(
Voisin vittu vaan kuolla
Nivean Soft, ihan paras. Jos kovin kuiva iho, sitten perus Nivea.
Tutkimukset: Testeissä on niinkin tavallinen tuote kuin Nivea saanut hyviä tuloksia. Ryppyvoiteista Nivea DNAge soluja uusiva päivävoide sijoittui ranskalaisessa kuluttajajärjestön ryppyvoidetestissä toiseksi. (Britanniassa myös joku Nivean antioksidanttivoide oli tutkimusten paras edullinen tuote ryhmässään). Ranskalaistestin ykkönen muuten oli Roc Retin-Ox Jour hydratant antirides intensif. Eli Nivean DNAge ja Rocin Retin-Ox ovat päivävoiteita, joita varmaan käyttäjät laittavat myös yöksi, siitä kenties hyvä teho.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:31"]
Nivean Soft, ihan paras. Jos kovin kuiva iho, sitten perus Nivea.
http://www.nivea.fi/Products/NIVEA-Soft
[/quote]
Mistä tuota saa?
Kasvikset ja marjat ruokavaliossa, runsaasti liikuntaa (varsinkin ulko- ja hyöytyliikuntaa), vähemmän raffinoitua ruokaa, ei tupakointia, riittävä veden juonti (ei mitään yletöntä veden kanssa läträämistä), maltillinen alkoholin käyttö, stressin hoito liikunnalla. Kuulostaa tylsältä, mutta toimii :)
Minäkin suosittelen perus-Niveaa, alle 2 euroa purkki. Ja olen käyttänyt Diorin ym. jumalattoman kalliita voiteita. Nivea hakkaa ne mennen tullen. Jos vähän Niveaa "ylellisempää" haluat, niin toinen hyvä on marketeistakin saatava Lorealin Laser-voide, hinta about 20 euroa. Ja oon 38-v.
Eikö kellään mitään ideoita?