Love Connection, osa 11
Kommentit (493)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:38"]
Loukkaava sävy useissa viesteissä ei varmasti ole ajattelematonta, vaan ihan tarkoituksellista ja harkittua. Siksi en itse osallistu noihin vääntöihin millään tavalla.
[/quote]
Aivan. Kiehtovalla tavalla ristiriitaista, että joku sisäisesti noin ruma ihminen jaksaa olla noin loputtoman kiinnostunut muiden ihmisten kauneudesta. Tarkoitan tätä henkilöä, jonka mielestä A-M on harvinaislaatuinen tähti ja Hanna puolestaan ruma lehmä.
Hanna voittaisi mennen tullen Ann-Marien missikisoissa, joissa arvioidaan yksinomaan ihmisen ulkokuorta ja sitä, kuinka hyvin se täyttää tietyt universaalit standardit. Ann-Marie puolestaan on monissa tosielämän tilanteissa Hannaa viehättävämpi, koska hänelläkin on aimo annos ulkoista kauneutta ja lisäksi kiinnostavia persoonallisuuden piirteitä, joita hän ei pidä piilossa ulkopuolisilta kuten Hanna tekee.
Kummallekin on aivan varmasti ottajansa, eikä toisen arvoa kohota toisen haukkuminen millään tavalla. Sellainen saa vain haukkujan itsensä vaikuttamaan hyvin rumalta ja epäkarismaattiselta. Tuollaista sisäistä rumuutta ei voi edes ulkoisella kauneudella kompensoida. Vaikka tämä haukkuja olisi Miss Universumin tasoa ulkoisesti, hän näyttäisi silti silmissäni rumalta, jos suusta tulisi tuollaista sontaa kuin tässä ketjussa. Samoin jos kumpi tahansa, Hanna tai Ann-Marie, puhuisi sarjassa tuohon tyyliin, hänen seuransa ei kiinnostaisi kyllä ketään. Ulkonäöstä viis!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 10:07"]
Itse olisin mielummin kiinnostunut kuulemaan mitä mieltä muut ovat tuosta Markuksen juomisesta? Alkoholia on läträtty joka jaksossa. Hannalle hän sanoi, että vie hänet baariin jos alkoholi auttaisi avaamaan puhehanat ja AM:n treffien jälkeen tuumasi, että on hyvä olo nyt kun on juonut drinkin joka on tarkoitettu 4 ihmiselle. Erittäin huonoa käytöstä! Luulen, että morsianrhdokkaat olisivat nauttineet enemmän jostain aktiviteeteistä kun baareissa istumisesta ja viinan läträämisestä (tai ihan seurustelusta ja tutustumisesta ilman alkoholin voimaa), kun kerta noin kauas on menty treffailemaan.
[/quote]
Ehkä me suomalaiset olemme treffikulttuurissamme enempi metsäläisiä. Me menemme mökille tai muualle luonnonhelmaan grillailemaan ja nauttimaan virvokkeita - eikä se meidän mielestämme ole kännäilyä, toisin kuin baareissa oleilu. Todellisuus tietysti voi olla juuri toisinpäin, mutta sitähän kärpäset eivätkä hyttyset koskaan palaa kertomaan:)
Kuitenkin, kun ajattelee näitä tilanteita, missä Markus naisineen on ollut "kahdestaan", kaikki on ollut suhteellisen hillittyä näitä viimeisiä treffejä lukuunottamatta. Toisaalta näki, että Markusta hermostutti paljastaa avoimesti tunteitaan, varsinkin kun ympärillä on kuvausporukka ja oman ravintolan väki. Mutta ehkä hän ajattelee sellaisiakin asioita, että hän saa ravintolalleen uusia tykkääjiä ja faneja kun vie romanttiset treffinsä sinne. Ravintolat kuuluvat hänen elämäänsä/työhönsä, ja hän toivoo että Ann-Marie osaa suhtautua siihen luontevasti. Kaikki eivät osaa, niinkuin Hannastakin nyt nähdään.
[/quote]
Markus ei ollut jurrissa, Ann-Marie ei ollut jurrissa. Eli ihan onnistuneet treffit.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:29"]
Loukkaava sävy useissa viesteissä ei varmasti ole ajattelematonta, vaan ihan tarkoituksellista ja harkittua. Siksi en itse osallistu noihin vääntöihin millään tavalla.
[/quote]
Aivan. Kiehtovalla tavalla ristiriitaista, että joku sisäisesti noin ruma ihminen jaksaa olla noin loputtoman kiinnostunut muiden ihmisten kauneudesta. Tarkoitan tätä henkilöä, jonka mielestä A-M on harvinaislaatuinen tähti ja Hanna puolestaan ruma lehmä.
Hanna voittaisi mennen tullen Ann-Marien missikisoissa, joissa arvioidaan yksinomaan ihmisen ulkokuorta ja sitä, kuinka hyvin se täyttää tietyt universaalit standardit. Ann-Marie puolestaan on monissa tosielämän tilanteissa Hannaa viehättävämpi, koska hänelläkin on aimo annos ulkoista kauneutta ja lisäksi kiinnostavia persoonallisuuden piirteitä, joita hän ei pidä piilossa ulkopuolisilta kuten Hanna tekee.
Kummallekin on aivan varmasti ottajansa, eikä toisen arvoa kohota toisen haukkuminen millään tavalla. Sellainen saa vain haukkujan itsensä vaikuttamaan hyvin rumalta ja epäkarismaattiselta. Tuollaista sisäistä rumuutta ei voi edes ulkoisella kauneudella kompensoida. Vaikka tämä haukkuja olisi Miss Universumin tasoa ulkoisesti, hän näyttäisi silti silmissäni rumalta, jos suusta tulisi tuollaista sontaa kuin tässä ketjussa. Samoin jos kumpi tahansa, Hanna tai Ann-Marie, puhuisi sarjassa tuohon tyyliin, hänen seuransa ei kiinnostaisi kyllä ketään. Ulkonäöstä viis!
[/quote]
Taitaapi nyt mennä puurot ja vellit sekaisin. Minä olen kehunut Ann-Marieta karismaattiseksi ja kauniiksi. Hannaa taas tavallisen kauniiksi. Rumaksi lehmäksi en ole kutsunut ketään. Se on ollut joku muu henkilö. Kannattaa olla tarkkana, ettei pistä vääriä puheita väärien ihmisten piikkiin.
265: kyllä se Markus jurrissa oli, näkihän sen jakson lopulla silmistä ja vielä onnahtelevammasta puheesta. Toki yritti kameran edessä tuottaa mahdollisimman ymmärrettävää puhetta ja näyttää siltä, että on ok, mutta aika kännissä se oli.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:35"]
[/quote]
[/quote]
Taitaapi nyt mennä puurot ja vellit sekaisin. Minä olen kehunut Ann-Marieta karismaattiseksi ja kauniiksi. Hannaa taas tavallisen kauniiksi. Rumaksi lehmäksi en ole kutsunut ketään. Se on ollut joku muu henkilö. Kannattaa olla tarkkana, ettei pistä vääriä puheita väärien ihmisten piikkiin.
[/quote]
Nyt ei, Hanna-fanit, alapeukutukset auta. Laittakaapa tänne lainaus, jossa olen haukkunut Hannaa rumaksi, saati sitten rumaksi lehmäksi. Heh! Eipä taida löytyä! :o)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 06:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 06:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 06:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 06:15"]Sokeitako olette? Hannalla on iso, alhaalla oleva pottunokka ja valtavat hevosmaiset hampaat. Hän ei ole sopusuhtaista tai kaunista nähnytkään. Pisteenä iin päällä vielä mitätön päätä myöten roikkuva littana tukka. [/quote]
What's your problem? Jos haukut aiheettomasti Hannaa vain kohottaaksesi Ann-Marien profiilia, niin maista tästä omaa lääkettäsi: kuten joku mainitsi Ann-Marie on pätkä ja tekoripsineen aika feikki, olisi hailakka tavis ilman niitä. Ohuet huuletkin hänellä.
[/quote]
Maista itse omaa lääkettäsi, kun yrität haukkua Ann-Marien pituutta, kun muuta haukuttavaa ei löydy. A-M on paljon kauniimpi, fiksumpi, älykkäämpi ja mielenkiintoisempi kuin tylsä ja persoonaton Hanna. Tätä mieltä ovat hyvin monet. Myös Markus. Sääliksi käy teitä fanaattisia Hanna-faneja, jotka yritätte kohottaa Hannan profiilia haukkumalla A-M:n pituutta. Todella lapsellista touhua.
[/quote]
Onhan tuossa mainittu muutakin kuin pituus. Ohuisiin huuliin olen kiinnittänyt huomiota, koska yleensäkin kiinnitän poikkeuksellisiin huuliin huomiota, olkoon kyseessä ohuet tai paksut pusuhuulet. Ann-Marie on ulkonäöllisesti tekoripsiprinsessa, noloa. Miksi ei voi luottaa luonnollisuuteen.
[/quote]Desolee, aika moni suomenruots. on syntynyt kultalusikka suussa ja on siten prinsessoja, siihen kasvaa pienestä pitäen ja näkyy käytöstavoissa, puhetyylissä ja elämäniloisessa asenteessa.
[/quote]
Täällähän nämä Hanna-fanit jatkavat aina vain.... Tällä kertaa on menossa A-M:n äidinkielen morkkaus.
[/quote]
Mä käsitin, että tossa kehuttiin kuinka suomenruotsalaiset kasvattaa paremmin käyttäytyviä, iloisempia ihmisiä. Eli Ansku-fanin kirjoittama.
[/quote]
"Kultalusikka suussa syntyneitä prinsessoja" ei kyllä ole mitään kehumista, vaan aivan törkeää valheellisen stereotypian viljelyä, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa!
[/quote]
Mistä tiedät, ettei pidä paikkaansa? Tunnetko suurimman osan suomenruotsalaisista perheistä?
[/quote]
Tilastojen mukaan suomen- ja ruotsinkielisten suomalaisten sosioekonominen asema on aivan samanlainen, joten väite että ruotsinkielinen tyttö on "kultalusikka suussa syntynyt prinsessa" on täyttä valheellista stereotypiaa.
[/quote]
Sosio-ekonominen asema voi olla mittarein sama, mutta kulttuuri on silti erilaista heidän edukseen ja se näkyy myös siinä, miten lapsia kasvatetaan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 06:15"]Sokeitako olette? Hannalla on iso, alhaalla oleva pottunokka ja valtavat hevosmaiset hampaat. Hän ei ole sopusuhtaista tai kaunista nähnytkään. Pisteenä iin päällä vielä mitätön päätä myöten roikkuva littana tukka. [/quote]
What's your problem? Jos haukut aiheettomasti Hannaa vain kohottaaksesi Ann-Marien profiilia, niin maista tästä omaa lääkettäsi: kuten joku mainitsi Ann-Marie on pätkä ja tekoripsineen aika feikki, olisi hailakka tavis ilman niitä. Ohuet huuletkin hänellä.
[/quote]
Maista itse omaa lääkettäsi, kun yrität haukkua Ann-Marien pituutta, kun muuta haukuttavaa ei löydy. A-M on paljon kauniimpi, fiksumpi, älykkäämpi ja mielenkiintoisempi kuin tylsä ja persoonaton Hanna. Tätä mieltä ovat hyvin monet. Myös Markus. Sääliksi käy teitä fanaattisia Hanna-faneja, jotka yritätte kohottaa Hannan profiilia haukkumalla A-M:n pituutta. Todella lapsellista touhua.
[/quote]
Onhan tuossa mainittu muutakin kuin pituus. Ohuisiin huuliin olen kiinnittänyt huomiota, koska yleensäkin kiinnitän poikkeuksellisiin huuliin huomiota, olkoon kyseessä ohuet tai paksut pusuhuulet. Ann-Marie on ulkonäöllisesti tekoripsiprinsessa, noloa. Miksi ei voi luottaa luonnollisuuteen.
[/quote]Desolee, aika moni suomenruots. on syntynyt kultalusikka suussa ja on siten prinsessoja, siihen kasvaa pienestä pitäen ja näkyy käytöstavoissa, puhetyylissä ja elämäniloisessa asenteessa.
[/quote]
Täällähän nämä Hanna-fanit jatkavat aina vain.... Tällä kertaa on menossa A-M:n äidinkielen morkkaus.
[/quote]
Mä käsitin, että tossa kehuttiin kuinka suomenruotsalaiset kasvattaa paremmin käyttäytyviä, iloisempia ihmisiä. Eli Ansku-fanin kirjoittama.
[/quote]
"Kultalusikka suussa syntyneitä prinsessoja" ei kyllä ole mitään kehumista, vaan aivan törkeää valheellisen stereotypian viljelyä, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa!
[/quote]
Mistä tiedät, ettei pidä paikkaansa? Tunnetko suurimman osan suomenruotsalaisista perheistä?
[/quote]
Tilastojen mukaan suomen- ja ruotsinkielisten suomalaisten sosioekonominen asema on aivan samanlainen, joten väite että ruotsinkielinen tyttö on "kultalusikka suussa syntynyt prinsessa" on täyttä valheellista stereotypiaa.
[/quote]
Sosio-ekonominen asema voi olla mittarein sama, mutta kulttuuri on silti erilaista heidän edukseen ja se näkyy myös siinä, miten lapsia kasvatetaan.
[/quote]
"Kultalusikka suussa syntynyt prinsessa" viittaa johonkin muuhun kuin kulttuuri- tai kasvatuseroon. Se viittaa siihen, että on syntynyt pohjattoman hyvän keskelle ilman omia ansioitaan. Noin voidaan oikeutetusti todeta vaikkapa miljonäärin lapseksi syntyneestä. Ei yleisesti ruotsinkielisistä suomalaisista, joiden sosioekonominen asema on Suomessa täysin sama kuin suomenkielisten.
[/quote]
[/quote]
Minä taas en usko, että kyse on edes "kiinnostuksesta ulkonäköä kohtaan", vaan mikä tahansa liskoaivojen käsiteltäväksi sopiva asia kävisi tässä tapauksessa vertailun aiheeksi. Pääasia, että saa räksyttää.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, miltä nämä elämänkolhimat vänkyttäjät näyttävät. Näkeekö heistä kuka tahansa, että kaikki ei ole ihan hyvin, vai vetävätkö mahdollisesti jotain hyacint bukee -tyylistä esitystä livenä ja appearance hajoaa vasta kotona netin äärellä.
[/quote]
Aivan. Kiehtovalla tavalla ristiriitaista, että joku sisäisesti noin ruma ihminen jaksaa olla noin loputtoman kiinnostunut muiden ihmisten kauneudesta. Tarkoitan tätä henkilöä, jonka mielestä A-M on harvinaislaatuinen tähti ja Hanna puolestaan ruma lehmä...
[/quote]
Et sitten pystynyt näyttämään yhtään kirjoitusta, jossa minä - joka arvostan Ann-Marien karismaa ja kauneutta - olisin haukkunut Hannan ulkonäköä rumaksi, saati sitten rumaksi lehmäksi.
Et tietenkään pysty, koska en ole sellaista koskaan sanonut. Päinvastoin. Olen kehunut Hannaa tavallisen kauniiksi tytöksi. Sanallakaan en ole häntä rumaksi haukkunut. Kannattaisi sinunkin seuraavan kerran ottaa asioista selvää lukemalla edes ketju läpi, ennen kuin alat asiattomasti solvata muita kirjoittajia ja keksiä heille sanoja suuhun!
Jos ketjun loukkaukset eivät lopu, aion ilmoittaa koko ketjun asiattomasta sisällöstä ja toivottavasti tämä koko ketju poistetaan. Aivan luokatonta juttua. Varmaan keskustelijat ovat peruskoululaisia, ei kai aikuiset voi olla näin ajattelemattomia.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:17"]
[/quote]
Aivan. Kiehtovalla tavalla ristiriitaista, että joku sisäisesti noin ruma ihminen jaksaa olla noin loputtoman kiinnostunut muiden ihmisten kauneudesta. Tarkoitan tätä henkilöä, jonka mielestä A-M on harvinaislaatuinen tähti ja Hanna puolestaan ruma lehmä...
[/quote]
Et sitten pystynyt näyttämään yhtään kirjoitusta, jossa minä - joka arvostan Ann-Marien karismaa ja kauneutta - olisin haukkunut Hannan ulkonäköä rumaksi, saati sitten rumaksi lehmäksi.
Et tietenkään pysty, koska en ole sellaista koskaan sanonut. Päinvastoin. Olen kehunut Hannaa tavallisen kauniiksi tytöksi. Sanallakaan en ole häntä rumaksi haukkunut. Kannattaisi sinunkin seuraavan kerran ottaa asioista selvää lukemalla edes ketju läpi, ennen kuin alat asiattomasti solvata muita kirjoittajia ja keksiä heille sanoja suuhun!
[/quote]
Sinä sinä sinä, ei AINA puhuta sinusta. Avaa silmäsi.
Toivottavasti YLE tekee jatkoa tälle sarjalle, sillä seuraavalle tuotantokaudelle riittää osallistujia pilvin pimein jo pelkästään tämän ketjun täydellisistä kirjoittajista. Tulee aika reipasta viihdettä, kun kissatappelut alkavat ja tytöt ruotivat toisiaan ohjelman edetessä.
Enää pitäisi löytää lisää ohjelmaan sopivia miehiä Amerikasta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinä sinä sinä, ei AINA puhuta sinusta. Avaa silmäsi.
[/quote]
No kyllä näköjään puhutaan. Ja vielä täysiä valheita. :(
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:22"]
Jos ketjun loukkaukset eivät lopu, aion ilmoittaa koko ketjun asiattomasta sisällöstä ja toivottavasti tämä koko ketju poistetaan. Aivan luokatonta juttua. Varmaan keskustelijat ovat peruskoululaisia, ei kai aikuiset voi olla näin ajattelemattomia.
[/quote]
Sä varmaan tulet kopioimaan tänne ne asialliset viestit uudestaan, ettei tarvi aloittaa keskustelua alusta. Kiitos etukäteen vaivannäöstä.
Tässä vähän huumoria, kun on mennyt tämä ketju niin synkäksi... http://www.vauva.fi/keskustelu/3861682/ketju/olut_seuraa_espoosta_miehelle_40
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:03"]
Välikommentti: selkeästi tosifanit vasta katsoneet ohjelman, kun keskustelu on pysynyt niin hyvin aiheessa vrt. aiemmat keskustelut. Toivotaan, ettei tästä eteenpäinkään aleta pohtia esim. ruorijuoppouden promillerajoja, tutkintotodistuksia eikä av-mammojen tyttärien kauneutta tai keskipituuksia.
[/quote]
Taisin iloita liian aikaisin kirjoittaessani eilen yllä olevan kommentin. Tänään on päästy sitten taas kauneuskeskustelujankkaukseen, karismakeskusteluun, suomenruotsalaisten sosioekonomisen aseman vertailuun ja sokerina pohjalla jopa Nelson Mandelaan. Odotan vielä maisteri- ja koulutuskeskustelua alkavaksi iltaan mennessä. Kaikki varmasti omina keskusteluinaan hyviä aiheita, mutta täällä halutaan pohtia eilistä LC-jaksoa.
Aikanaan Nuutti-fanitkin osasivat perustaa kehotuksesta oman ketjun, joka päätyi aina LC:n viralliselle FB-sivulle asti.
Takaisin eiliseen jaksoon: käyttääköhän Markus aina treffeillään noin paljon alkoholia vai johtuuko viinalla läträäminen vaan siitä kiusallisesta tilanteesta, että pitäisi olla rennosti kameran edessä ja vielä puhua omista tunteistaan...
Ei koulutuskeskustelu voi alkaa, kun kukaan ei tiedä minkä lajin opettaja se Hannele oikein on... :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:19"]
Marksu, kauhee juoppo, not very interesting
[/quote]Häh? Noinhan täällä Suomessakin vedetään kesäyössä viinaa, kun treffataan!
[/quote]
No mua ei kiinnosta viinanvetäjät kesäyössä, eikä missään muussakaan yössä, eikä treffeillä, eikä Suomessa eikä missään. Tää on mun mielipide, mua ei vaan kiinnosta juopotteleva mies! Ja oon suomalainen, mutta ei mua siitäkään huolimatta kiinnosta kännääminen (oma tai muitten).
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]