Olut seuraa Espoosta miehelle 40+
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:05"]
No eipä ole paljon kerrottavaa. Tapasimme jossain Espoolaisessa räkälässä.Mies päissään jo valmiiksi, ei tarjonnut mitään.Työskenteli varastomiehenä, ollut naimissa, kaksi lasta. Puhui vain itsestään, viivyin vajaan tunnin tämän "komistuksen" seurassa :)
[/quote]
voi oksennus mikä äijä
Hei miten te osaatte? AV jaksaa yllättää aina. Täällä joku raukkaparka etsii itselleen seuraa, ja kohta täällä on tyyliin puhelinnumero ja kotiosote yleisessä tiedossa. Oon ite ollu av:lla yli kymmenen vuotta ja silti en tajuu miten te teette ton :D
No tää jota olut seuraa, oli itse laittanut s-postiosoitteensa. :)
Voiko joku mies oikeasti olla niin epätoivoinen, että hakee treffiseuraa täältä?! Säälittävää...
Ei paha. Kiloja pois ja tiukka kuntokuuri niin hyvä tulee. Olut kannattaa jättää pulloon dieetin ajaksi ja sen jälkeenkin.
t. Nainen 47v Espoosta
Hyvä kuva. Alkoholi pois niin hyvää tulee.
Mun mies vois varmaan lähteä oluelle... Tosin en tiedä haluaako se tuntemattomien kanssa oluelle.
Ei jumalauta! Mä olen myös viestitellyt joskus tän kanssa! Ihan järkkyjä viestejä ja tosiaan yhdyssanoja eikä muutenkaan kirjoittamista hallitse yhtään!
Oman kertomuksensa mukaan etsinyt jo vuosikausia seuraa netistä.
Muutaman vuoden takainen kuva.Silloinkin joi jo reippaasti.Lyhyt ja lihava.Kävin treffeillä kerran.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:40"]
Muutaman vuoden takainen kuva.Silloinkin joi jo reippaasti.Lyhyt ja lihava.Kävin treffeillä kerran.
[/quote]
kävitkö oikeesti? Kerro vähän treffeistä
No eipä ole paljon kerrottavaa. Tapasimme jossain Espoolaisessa räkälässä.Mies päissään jo valmiiksi, ei tarjonnut mitään.Työskenteli varastomiehenä, ollut naimissa, kaksi lasta. Puhui vain itsestään, viivyin vajaan tunnin tämän "komistuksen" seurassa :)
Ketä se olut seuraa..?