Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkin alan laihduttamaan, mikä olisi tehokkain tapa saada

Vierailija
27.12.2013 |

hyvä startti alkuun? Pitäis talvilomaan mennessä laihtua ainakin 15 kg.....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLCD ja liikunta siksi ajaksi minimiin. Viime keväänä itse sillä pudotin 17kg ja nyt olisi tarkoitus jatkaa samalla dieetillä, kunhan jouluruoista päästään.

Vierailija
22/26 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuotteita käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:18"]

VLCD ja liikunta siksi ajaksi minimiin. Viime keväänä itse sillä pudotin 17kg ja nyt olisi tarkoitus jatkaa samalla dieetillä, kunhan jouluruoista päästään.

[/quote]

Muakin kiinnostaa. Mä en vaan pysty jättää liikuntaa, kun se on mun "henkireikä". VLCD- dieetillä vaan tulee huono olo, jos liikaa liikkuu....sitä varmaan ajat takaa. ap

Vierailija
24/26 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaan alkuun, en muuten tykkää "kikkailla".....ap

Vierailija
25/26 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viikon nutriletilla, kun en myös jaksanut kikkailla. Sitten siirryin laskemaan kaloreita max 650päivään. kasviksia, marjoja, rahkaa, lihaa, kalaa, kanaa ja just tarpeeksi rasvoja. kaikki tarkasti vaa'an kautta. joskus otin sen pari suklaapalaa/puolikas muffinsi, mutta se oli sitten aterian sijaan, joten pari kertaa viikossa korkeintaan. paljon vettä ja 5-6 ateriaa päivässä.

Vierailija
26/26 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viikon nutriletilla, kun en myös jaksanut kikkailla. Sitten siirryin laskemaan kaloreita max 650päivään. kasviksia, marjoja, rahkaa, lihaa, kalaa, kanaa ja just tarpeeksi rasvoja. kaikki tarkasti vaa'an kautta. joskus otin sen pari suklaapalaa/puolikas muffinsi, mutta se oli sitten aterian sijaan, joten pari kertaa viikossa korkeintaan. paljon vettä ja 5-6 ateriaa päivässä.