Onko kellään muulla näin kiittämättömiä lapsia?
Ekaluokkalaiseni sai lahjaksi upouuteen huoneeseensa (olemme juuri muuttaneet) uuden hienon telkkarin. Sai kyllä myös leluja, pelejä, vaatteita jne. Itku ja urputus tuli, koska ei saanut kaikkea mitä oli toivonut, paketteja oli liian vähän ja telkkari oli liian pieni.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:30"]
Kauheaa. Minkälaiset vanhemmat tuollaisella lapsella on. Sieltä hän kaikki kumpuaa.
[/quote]Oi kiitos. Ei, ei saa todellakaan yleensäkään kaikkea mitä tahtoo. ap
[/quote]
Olen tässä useamman lapsen äitinä todennut, että jotkut ovat materialistisempiua jo syntyessään. Meillä on yksi hippi, maailmanparantaja. Sitten yksi, jokja on pienestä asti ollut tavaran perään. Positiivista tässä on, että kyseinen lapsi on ollut kova tekemään töitä ja keräämään rahaa ja opiskelemaan. Huonoja se, että olen joutunut kovan työn tekemään kasvattaakseni siihen, että on tyytyväinen. Ihmiset on eriluonteisia. Siskoni, myös materiatyyppi on todella menestynyt elämässä. Minä olen se maailmanparantaja jha minusta tuli vain hoitsu, kenellä on vanha talo ja velkaa
[/quote] ja minulla on järkyttävän huono puhelin ja sormet ei mahdu kirjoittamaan, arghhhh
^ Aivan. Kasvatuksella ei omien havaintojeni mukaan tunnu olevan hirveän selkeää vaikutusta siihen, kuinka paljon materian haaliminen kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:24"]
Kyseessä on siis Samsungin 32 tuumainen led-TV. ap
[/quote]Oho, on tainnut pojalta odotustaso mennä lapasesta:) Ehkä taustalla on kuitenkin jotakin muuta. Vaihtuiko koulu/ kaveripiiri muutossa? Jos poika on viime aikoina saanut normaalia enemmän materiaa kun huonetta on kalustettu jne. se on voinut ihan sellaisenaan järkyttää suhteellisuudentajua.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:30"]
Kauheaa. Minkälaiset vanhemmat tuollaisella lapsella on. Sieltä hän kaikki kumpuaa.
[/quote]Oi kiitos. Ei, ei saa todellakaan yleensäkään kaikkea mitä tahtoo. ap
[/quote]
Olen tässä useamman lapsen äitinä todennut, että jotkut ovat materialistisempiua jo syntyessään. Meillä on yksi hippi, maailmanparantaja. Sitten yksi, jokja on pienestä asti ollut tavaran perään. Positiivista tässä on, että kyseinen lapsi on ollut kova tekemään töitä ja keräämään rahaa ja opiskelemaan. Huonoja se, että olen joutunut kovan työn tekemään kasvattaakseni siihen, että on tyytyväinen. Ihmiset on eriluonteisia. Siskoni, myös materiatyyppi on todella menestynyt elämässä. Minä olen se maailmanparantaja jha minusta tuli vain hoitsu, kenellä on vanha talo ja velkaa