Petän naistani miehen kanssa.
Olen elänyt jo vuosia onnettomassa avioliitossa naisen kanssa. Nyt petän häntä erään baarissa tapaamani nuoren miehen kanssa. En haluaisi pettää häntä mutta en myöskään aio tulla kaapista.
Olen aivan hajalla asian takia. Naiseni on kyllä tärkeä minulle, mutta en rakasta häntä muuta kuin ystävänä. Tiedän, että olen itsekäs, mutten haluaisi menettää häntä vaan pitää hänet elämässäni.
Kertokaa minulle mitä voin tehdä. En halua että kukaan loukkaantuu pahasti.
Kommentit (28)
Jos et aio tulla kaapista (suosittelen ensisijaisesti kyllä sitä), ota ero. Jos hoidat sen oikein, välit vaimoosi pysyvät hyvinä. Jos jatkat noin pilaat 1) oman elämäsi, koska joudut elämään valheessa 2) vaimosi elämän, koska riistät häneltä mahdollisuuden löytää se aito, oikea rakkaus. Etkä anna hänelle valinnanvaraa: olisiko hänen oma valintansa elää kulissiliitossa homomiehen kanssa joka ei häntä rakasta? Oikeasti. Jos välität hänestä yhtään, älä varasta hänen elämäänsä oman raukkamaisuutesi takia.
Ap?? aijotko kommentoida asiaa mitenkään enää
No minusta ihan ok. Mikäs siinä. Monen naisen on helpompi sulattaa toinen mies kuin toinen nainen. Jos on selkeästi bi mutta haluaa olla naisen kanssa naimisissa ja kumpikin on onnellinen, niin miksei voisi toteuttaa tätä piilossa olevaa puoltaan jonkun kanssa. Siis niin kauan, kuin taudit ja juorut eivät leviä. Minäkin olen naimisissa ja meillä on lapsikin, mutta avioliittomme perustuu alun alkaenkin lähinnä ystävyyteen eikä rakkauteen. En minä olisi pahoillani, jos mieheni kävisi tietämättäni kerran viikossa "kuntosalilla". Mitä ei tiedä, se ei satuta.
miksi kyselet mitä tehdä, jos et aio erota etkä kertoa ja tulla kaapista ulos? Jatkat sitten samaan malliin. Piste.
No jos luulet pystyväsi tohon järjestelyyn elämäs loppuun asti pitäen ittes ja vamos onnellinena niin siitä sitten vaan... Kannattais nyt kuitenkin harkita sitä kertomista
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:27"]
No jos luulet pystyväsi tohon järjestelyyn elämäs loppuun asti pitäen ittes ja vamos onnellinena niin siitä sitten vaan... Kannattais nyt kuitenkin harkita sitä kertomista
[/quote] Luitko aloitusta? Ne eivät ole onnellisia. Ja tuo mies ei haluakaan olla, koska jumittaa huonossa suhteessa. Varmaan sitten eläkkeellä kiva miettiä elämäänsä, jotta kivaa... tuli sitten oltua 50v huonossa suhteessa. JEE.
Miksi haluat sen naisen olevan onneton?