Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte kånken- repuista

Vierailija
27.12.2013 |

Xxx

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:52"]

Lapsille sopiva, aikuisilla huvittava. Liian pieni, ja nuo olkaimet naurettavat. Saa lisämaksusta pehmusteet, jee jee! 

[/quote]

no se on mulla ainakin sellainen kaupunkilaukku, käsilaukun korvike fillaroidessa jne. Ei sinne kuulukaan koko omaisuutta ja mitään painavaa latoa.

[/quote]

Seli seli... se aivan paska repuksi

[/quote]

Miten tällaisenkin asian voi ottaa noin henkilökohtaisesti? Huono päivä?

Vierailija
22/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mikään tyylikäs.. kuka aikuinen, tyylikäs nainen, edes pitää jotain selässä heiluvaa reppua pääasiallisena laukkunaan? 

Ps. Tähänkin varmaan vastaa monta omasta mielestään "tyyliikästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:43"]

Ei oo enää muotia ja huonot olkahihnat kuulemma, painavat hartioita, kun raskas lasti. Tytöllä oli pari vuotta, ei enää.

Oma mielipide (rumia)

[/quote]

no sittenhän kehtaa taas käyttää, kun ei ole muotia vai? 

Vierailija
24/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:12"]

Ei ole kyllä mikään tyylikäs.. kuka aikuinen, tyylikäs nainen, edes pitää jotain selässä heiluvaa reppua pääasiallisena laukkunaan? 

Ps. Tähänkin varmaan vastaa monta omasta mielestään "tyyliikästä".

[/quote]

mikä sulla pysyy paremmin pyöräiltäessä selässä kuin reppu? En minä juhliin reppua laita, se on vapaa-ajan laukku, erityisesti pyöräiltäessä. Olkalaukku kiertyy aina pidemmällä matkalla. Ei se siis ole pääasiallinen laukkuni.

Vierailija
25/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillessä laukku on edessä olevassa korissa. Tai pysyy se olalla tai pyörän sangassakin, ei ongelmaa.

Vierailija
26/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:47"]Heikosti näyttää olevan säätömahdollisuuksiakaan. Muutenkin sen verran neliskanttisen näköisiä, että ihmettelen miten niihin koululaiset saavat koulujuttunsa mahtumaan.

[/quote]

Mun mielipide just päinvastainen :). Niitähän juuri pystyy säätämään olkaimen alusta loppuun asti, päinvastoin kuin muissa repuissa. Ja suorakulmaisia omat reppuni ainakin ennen olivat, aivan kuten koulukirjatkin. Moniin sellaisiin reppuihin, jotka kapenevat ylöspäin, ei mahdu ainakaan kunnollinen kansio.

Vai ovatko nykyiset Kånkenit sitten muotoiltu ihan eritavalla kuin minun vanhat reppuni?

(20)

Vierailija
27/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:17"]

Pyöräillessä laukku on edessä olevassa korissa. Tai pysyy se olalla tai pyörän sangassakin, ei ongelmaa.

[/quote]

no jos ei ole koria, pyörän sangassa ei kuljeteta kovin montaa kilometriä mitään. Se häiritsee todella paljon ajoa. Mutta sinä taidatkin olla sunnuntaipyöräilijöitä, joilla kori edessä ja kauppakassi sangalla.

Vierailija
28/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily on vain hyvä tekosyy käyttää tuota reppua, oikeastihan tykkäät siitä. Se on mielestäni ihan hirveä ja tyylitön, mutta sopii varmaan niille jotka sitä haluavat käyttää.

Vierailija
29/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:27"]

Pyöräily on vain hyvä tekosyy käyttää tuota reppua, oikeastihan tykkäät siitä. Se on mielestäni ihan hirveä ja tyylitön, mutta sopii varmaan niille jotka sitä haluavat käyttää.

[/quote]

no tottakai tykkään siitä, jestas. kerroin vain, että työmatkoilla sopivan kokoinen ja hyvä. Ei mulla muutenkaan työmatkalla ole korkkareita, ne vaihdan töissä vasta. Mulla on pyöräilyyn sopivat vaatteet, luulisi jonkun tonnin käsilaukun näyttävän enemmän tyylittömältä asuni kanssa. 

Vierailija
30/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei en ostaisi välttämättä koulurepuksi, jos/kun pakkaa painavaksi ohuet hihnat hiertävät, eikä ole muutenkaan mikään ergonominen.

Itse tykkää välillä käyttää, koska repuksi on sellainen "ei sporttinen" :)

Vierailija
31/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu city-reppu nimenomaan

Vierailija
32/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen, mutta nykyään niiiiiin yleinen, etten hankkisi itselle. Liika on liikaa.

Vierailija
33/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkureppu sopii lapselle tarharepuksi, jos mukana tarvii kuljettaa vain vaihtovaatekerta ja matkakin on lyhyt. En tykkäisi itse kantaa painavaa isoa kånkenia, koska ne olkahihnat ei ole kovin hyvät isomman painon kanssa.

Vierailija
34/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokainen nainen ymmärtää että reppu joka sopii kenen tahansa lapsen ykkösrepuksi ei voi olla tyylikäs aikuisella naisella. En tunne tai ole nähnyt ketään tyylikästä tällaista reppua kantavaa. Ihan kauheita. Ymmärrän jos joku haluaa käyttää reppua pyörän kanssa, mutta että erikseen valitsee siihen tämän repun? Ei kyllä kerro tyylistä vaan sen puutteesta.

Vierailija
35/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:00"]

Varmaan jokainen nainen ymmärtää että reppu joka sopii kenen tahansa lapsen ykkösrepuksi ei voi olla tyylikäs aikuisella naisella. En tunne tai ole nähnyt ketään tyylikästä tällaista reppua kantavaa. Ihan kauheita. Ymmärrän jos joku haluaa käyttää reppua pyörän kanssa, mutta että erikseen valitsee siihen tämän repun? Ei kyllä kerro tyylistä vaan sen puutteesta.

[/quote]

onneksi en ole tyylikkääksi itseäni väittänytkään reppu ja pyöräilyvaatteet päälläni. Töissä olen tyylikäs. 

Vierailija
36/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään omastani. Opiskelen amk.ssa ja yhdelle tunnille pitää ottaa mukaan 2 kirjaa, penaali, laskin, lasit ja paksu kansio.

Kaikki mahtuu tähän reppuun loistavasti.

Normaalisti, esim jos lähden laivalle, sinne ei mahdu juuri mitään.

Tykkään lisäksi ulkonäöstä.

Vierailija
37/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Mulla on pari eri väristä. Mutta olenkin tämmöinen tyylitön kaupunkilainen viherhippi, ettäs kehtaan, ikääkin on jo 37v :)

Vierailija
38/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo mummoikäinen eikä onneksi tarvitse olla tyylikäs; riittää kun on käytännöllinen ja hauskan näköinen!

Minikånken on just sopiva käsilaukun korvike, kun pyöräilen asioille. Sinne mahtuu lompakko, puhelin, avaimet yms.  Mielestäni on tyylitöntä pyöräillä ulkoilupuvussa nahkainen käsilaukku olalla keikkuen!

Isompi Kånken on hyvän kokoinen vaikkapa uimarannalle tai souturetkelle mukaan.

Vierailija
39/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän eli pidän niistä.

Kätevä kaikin puolin. Sinne mahtuu mukana kuljetettavat tavarat, lastenkin tavarat tarvittaessa, pienet ostoksset. Kangas on vedenpitävää eli tavarta säilyvät kuivana sateellakin.

Pidän myös ulkonäöstä.

En tiennytkään, että monella on negatiivisai mielipiteitä toisten reppuvalinnasta. : )

Vierailija
40/44 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on fjällraven kånken ja tosi hyvä ja auttaa selkä kipuihin :) suosittelen kaikille joita kiinnostaa kyseinen reppu