Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte kånken- repuista

Vierailija
27.12.2013 |

Xxx

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää muotia ja huonot olkahihnat kuulemma, painavat hartioita, kun raskas lasti. Tytöllä oli pari vuotta, ei enää.

Oma mielipide (rumia)

Vierailija
2/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut niitä syystä jota en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 80-luvun alussa. kivoja olivat, silloin:) Ei niissä oikeasti mitään vikaa ole.

Vierailija
4/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu läppäri tai isommat kansiot. Epäkätevä. Pienellä lapsella ihan söpä tarhareppuna.

Vierailija
5/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot olkaimet muuten kivan näköisiä.

Vierailija
6/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt niiden olematonta ergonomiaa. Eikö olkahinat paina kun ei niissä ole pehmusteita? Heikosti näyttää olevan säätömahdollisuuksiakaan. Muutenkin sen verran neliskanttisen näköisiä, että ihmettelen miten niihin koululaiset saavat koulujuttunsa mahtumaan.

Vierailija
7/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille sopiva, aikuisilla huvittava. Liian pieni, ja nuo olkaimet naurettavat. Saa lisämaksusta pehmusteet, jee jee! 

Vierailija
8/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:52"]

Lapsille sopiva, aikuisilla huvittava. Liian pieni, ja nuo olkaimet naurettavat. Saa lisämaksusta pehmusteet, jee jee! 

[/quote]

no se on mulla ainakin sellainen kaupunkilaukku, käsilaukun korvike fillaroidessa jne. Ei sinne kuulukaan koko omaisuutta ja mitään painavaa latoa.

Vierailija
9/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:45"]

Ei mahdu läppäri tai isommat kansiot. Epäkätevä. Pienellä lapsella ihan söpä tarhareppuna.

[/quote]

onhan niitä erikokoisia, varmasti mahtuu läppäri. 

Vierailija
10/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, sopivan kokoinen työmatkoilla. Normaalireppu aivan liian iso ja olkalaukut aina kiertyy jotenkin pyöräiltäessä. 

Vierailija
11/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini Saarela reppu... fanaatikkojen epäkäytännöllinen ruma pieni reppu

Vierailija
12/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:55"]

[/quote]

no se on mulla ainakin sellainen kaupunkilaukku, käsilaukun korvike fillaroidessa jne. Ei sinne kuulukaan koko omaisuutta ja mitään painavaa latoa.

[/quote]

Seli seli... se aivan paska repuksi

Vierailija
13/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:45"]

[/quote]

onhan niitä isompana, niin että läppäri mahtuu. Siis joku perus 17tuumainen.

Vierailija
14/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]

Seli seli... se aivan paska repuksi

[/quote]

siis mitä ihmettä, mitä paskaa siinä on? Mulla on painoa ehkä 5kg työmatkalla ptöräiltäessä. Iso reppu olisi turha ja hankalakin, tätä helppo kantaa toisella olalla kaupassa.

Vierailija
15/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni: Ei ole tyylikäs vaan lähinnä aikuisilla hipahtavien viherpiippojen laukku. Kantaja on lähes aina pukeutunut ruskeaan tai tummanvihreään takkiin ja saman sävyiseen muuhun vaatetukseen, meikkiä ei ole. Samat ihmiset pitävät tyylikkäänä Marimekon raitapaitoja aikuisilla.

Vierailija
16/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:06"]

Oma mielipiteeni: Ei ole tyylikäs vaan lähinnä aikuisilla hipahtavien viherpiippojen laukku. Kantaja on lähes aina pukeutunut ruskeaan tai tummanvihreään takkiin ja saman sävyiseen muuhun vaatetukseen, meikkiä ei ole. Samat ihmiset pitävät tyylikkäänä Marimekon raitapaitoja aikuisilla.

[/quote]

olipas hauska =) mulla on parkatakki nyt talvella, musta sellainen. Meikkaan päivittäin ja inhoan marimekkoa ylikaiken. Eikös marimekko ole luokanopettajien vaate.  

Vierailija
17/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkoreppu. Itselläni sellainen koko ala-aste. Liki tuhoutumaton. Ja ainakin silloin repun mukana kulkeva istuinalusta oli kätevä, kun viherpiipertäjäope vei meitä koko ajan metsään.

Vierailija
18/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan symppis ruotsalainen reppu. muotiakin taitaa taas olla, kun niin monella näkee. Kiva.

Vierailija
19/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:43"]

Ei oo enää muotia

[/quote]

Heh, täällä kyllä kovasti moititaan myös niitä, jotka ostaa tuotteita silloin, kun ne ovat muotia :). Olen nähnyt useamman ketjun, joissa nimenomaan kaikki Fjällrävenin repun omistavat on tuomittu alimpaan kastiin muodin seuraamisen vuoksi.

Minulla oli 80-luvulla pari Kånkenia koulureppuina ja tykkäsin. En ole raaskinut ostaa sen jälkeen. Monet toki valittavat ohuita olkaimia, mutta minusta on kiva, kun ne saa tosi lyhyeksi. Paksuja olkaimia ei saa kiskottua kovin pitkälle solkien läpi, ja koska olen pienikokoinen, reppu roikkuu aina liian matalalla, eikä varmasti ole hyvä selälle.

Vierailija
20/44 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkureppu on ryhdikäs, tosi kestävä ja kätevä lapsen lääkereppuna. Siellä kulkee mukana insuliinit ja eväät, glukoositabletit, kumihanskoja jne.