Mies miettii; seksikkäät asiat, jotka eivät ole seksikkäitä
Tässä joitakin juttuja, joista miehen pitäisi populaarikulttuurin mukaan viehättyä;
-korkokengät; pehmoerotiikankin kontekstissa muutoin alastomalla naisella on korkokengät. Ne näyttävät vaivalloisilta ja ehkä vähän vaaralliseltakin molemmille osapuolille. Ennen kaikkea luonnottomilta.
-sormia tai esinettä imeskelevä nainen; ehkä tämä vetoaa johonkin infantiilisuusjuttuun ja saa naisen näyttämään haavoittuvaisemmalta; haavoittuvaisuus = naisellisuus periaatteena. Naisille tuntuu myös kynsien pureskelu maistuminen, kun taas miehet eivät sitä ikinä harrasta. Varmaankaan tämä ei siis liity suoraan fellaatiomielikuviin, koska naisilla on suurempi tarve laittaa epähygieenisiä juttuja suun alueelle kuin miehillä.
-notkeus; eli miehen pitäisi haluta taivutella naista luonnottomiin asentoihin sängyssä eikä arvostaa esim.esteettisen urheilulajin valmiuksien täyttymistä itsessään
-nainen kylpyammeessa; tässä ei ole varsinaisesti mitään vastenmielistä, jotenkin se kosteus ja veden likaisuus vain tulee mieleen.
-naisten tyynysodat; leffojen mukaan miehet eivät voi vastustaa tyttöjen tyynysotia, joissa vaatteetkin monesti vähenevät. Eräässä teinikomediassa parodioitiinkin tätä asetelmaa sanomalla ettei sitä esiinny tosielämässä.
Onko naisilla vastaavia juttuja; eli asioita, joista naisten 'tulisi' pitää mutta eivät välttämättä pidä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:03"]
Lisään tuohon aloitukseen vielä kohdan;
-Erittävä (virtsaava) nainen; leffoissa, niin erotiikassa kuin muissakin, on normaalia näyttää pöntöllä istuva nainen posiitivisessa valossa. Siinä annetaan aina ymmärtää, että nainen on sievästi pissalla eikä isoa asiaa vääntämässä ja sen pitäisi myös olla viehättävää. Virtsaavaa miestä ei ole koskaan erotisoitu missään. Googlettakaapa "girls peeing" ja pari ensimmäistä sivua on ihannoivaa (osa K-18 ja osa ei) materiaalia täynnä ja "boys peeing" taas tuottaa täysin muutaman huumoriviittauksen sekä uutisartikkeleita, joilla ei ole oikeastaan tekemistä itse asian kanssa.
-Mies miettii-
[/quote]
Ei pidä paikkaansa: http://www.datalounge.com/cgi-bin/iowa/ajax.html?t=9838855#page:showThread,9838855
Jaa-a, että naisilla on halu laittaa likaisia esineitä suuhun ja pureskella kynsiä? Ihan näin hammashoitajan kokemuksella on voin kertoa, että nimenomaan miehet pureskelevat esineitä ja käyttävät hampaita työkaluinaan. Sitten näitä jälkiä korjaillaan hammaslääkärin vastaanotolla. Eroosiovaurioita kynsienpureskelusta on tasaisesti miehillä ja naisilla.
Henkilökohtaisesti kuulostaa, että ap:lla on jokin fobia. Ainakin likaa kohtaan.En haluaisi törmätä tuollaiseen mieheen suhdekentillä.
Olen samaa mieltä Hunks-tyylistä, YÖK! Muutenkaan sellanen esineellistävässä tyylissä esiintyvä mies on aivan täysin turn-off. Seksikäs mies ei tiedosta olevansa seksikäs. Kaikenlainen miehen "keimailu", lihasten pullistelu ja strippi-show-meininki on aivan kammottavan epäseksikästä. Stringit miehellä... *oksentaa*. Ylipäänsä mies on yleensä paljon seksikkäämpi täysissä pukeissa kuin esim. alushousuissa tai alasti, vaikka olisi ihan hyvä kroppakin.
Asenteena ja käytöksenä machoilu ja äijäily ei ole mielestäni puoleensavetävää. En tykkää nössöistäkään, mutta sellainen kiltti, turvallinen, "isällinen" mies vetoaa parhaiten.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:56"]
Housuton mies. Mies on seksiikkäämpi housut jalassa kuin ilman. Siinä vaiheessa kun housut pitää ottaa pois olen silmät kiinni hekumoimassa.
[/quote] Tietääkseni naisten ei ole ikinä ollut tarkoituskaan kiihottua housuttomasta miehestä, tai ainakin se on mennyt 50/50. Naista ei leimata lesboksi jos pitää koko miehen vartaloa vastenmielisenä. Mutta voisivatkohan naiset ottaa naisen roolin vastaan, jos miehet sanoisivat pitävänsä naisen vartaloa rumempana kuin miehen, mutta haluavansa silti seksiä naisen kanssa? Eli pitävänsä naisen vartaloa rumempana ja kiihottavampana, kuten naiset pitävät miehen vartaloa rumempana ja kiihottavampana (ainakin jollakin tavalla).
Minusta taas housuton nainen on seksikkäämpi kuin alaston tai yläosaton nainen eli oikeastaan parasta mitä tiedän.
-Mies miettii-
[/quote]
Kyllä minä tykkään katsella miestäni housuttomana, ja ihan alastomanakin, vaikka on jo liki viisikymppinen vatsakas mies. Vielä seksin jälkeenkin kun hän lähtee pesulle, ja penis on sellainen jo laskenut mutta paksu, kyllä oikein himo kouraisee :)
Naisenhan pitäisi olla se "kauniinpi sukupuoli" sehän on ihan epäreilua, kun mies voi olla karismaattinen eli seksikäs, vaikka olisi miten ruma hyvänsä, arvet, rypyt ja harmaa hiuksissa ja parrassa on vaan seksikästä, toisin kuin naisilla joiden pitäisi näyttää timmiltä 17 vuotiaalta koko ikänsä että olisi hyväksytty seksuaalisena olentona.
Seksikkäänä pidettyä mutta epäseksikästä
- Naisilla: posliini, stringit, valtavat pallotissit, tyhmyys
- Miehillä: posliini, tangat, pumpatut lihakset, hunks-tyyppinen ketkuttelu
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:41"]Minä en tykkää ajelluista miesten rinnoista, miehellä on rintakarvat ja se on seksikästä, en halua poikia rakastajaksi, minä kasvatan poikia lapsinani.
[/quote]
Mun miehellä ei ole rintakarvoja, sillä vaan ei kasva. Yli 40v ja muutamia hassuja karvoja vaan. Se on aika karvaton kaulasta napaan asti, selässä ja käsivarsissa ei mitään nähtävissä, mullakin on enemmän vaikka onkin hentoa ja vaaleaa :D Ja mies on tummahiuksinen ja -karvainen muuten ja muutenkin tummempi (ei suomalainen). Mun mielestä juuri sopiva <3
Miehellä ei ole minusta oikeasti seksikästä stringit, eikä karvojen ajelu.
Seksikästä ei ole omien huulien nuoleminen ja monesti sellainen näyttävästi toteutettu suuseksi tuhoaa viimeistään halut. Jos mies yrittää apinoida sitä mitä kuvittelee seksikkääksi ( elikkä sitä mitä itse naisessa seksikkäänä) on useimmiten tulos naurettava.
epäkiihottavaa mukakiihottavaa miehissä:
-treenattu mutta rasvaton kroppa (pinkeät vatsalihakset)
-alipaino
-Itsensä perusteeton korostaminen
-feikkirusketus
-vaalennettu tukka
-"homohyppyri"
-yleensäkin hiustenlaitto ja huolittelu.
-Jos mies miettii arkisinkin kauan, mitä laittaa päälleen.
-epäluontevuus (esimerkiksi esittää machompaa kuin on)
-pituus. Itse en ole koskaan välittänyt onko mies minua pidempi vai lyhyempi ja molempia on ollut.
-ylilyöty flirttailu. Ihastumisen tuomaa hehkua ymmärrän, mutta epäluontevaa ja persoonatonta iskemistä en. Tarkoitan baarissa hilluvia pelimiehiksi itseään kutsuvia :D
<3
Botox-huulet on kyllä ihan hirveitä!