Seurakunnan perheneuvonta??
Saako sieltä asiallista tukea? Parisuhdeterapiaa siis kaipaisimme. Yksityisen puolen palvelut ovat liian kalliita, eikä niistäkään aina tiedä mitä saa.
Kommentit (10)
Minulla on hyvät kokemukset. Ammatti-ihmisiä.
Ei mitään hihhuleita. Uskonasiat eivät missään vaiheessa tulleet puheeksi. En aina edes muistanut olevani kirkon tarjoamassa terapiassa. Minäkin siis suosittelen.
Kyllä minä ainakin sain sanoo terapiassa, että "saatana kun mua vi****aa, että tuo ku***ää kävi nu***ssa sitä hel****in huo***". Pyysin kyllä anteeksi sanavalintaani, mutta ei mitenkään arvostellut minua. Niin ja ilmainenhan tämä on kun seurakuntaan kuulun.
No, mutta. Yritätkö vielä pistää reunaehtoja palvelulle, jota haluaisit käyttää vapaamatkustajana?
Kirkollisveron maksamalla saat seurakunnan tarjoamia palveluja ihan ilman luimistelua.
Yksityiselle vaan, kipin kapin. Valitsemasi tie sinne vie...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:01"]
No, mutta. Yritätkö vielä pistää reunaehtoja palvelulle, jota haluaisit käyttää vapaamatkustajana?
Kirkollisveron maksamalla saat seurakunnan tarjoamia palveluja ihan ilman luimistelua.
[/quote]
Hä? Kirkollisverot on kyllä maksettu. Pappisliittoonkin kuuluutaan.
- ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:01"]
[/quote]
Hä? Kirkollisverot on kyllä maksettu. Pappisliittoonkin kuuluutaan.
- ap
[/quote]
Pyydän anteeksi. Ajattelin, ihan liian pikaisesti, että taas joku pakana inuaa muiden kustantamia palveluja ja haluaa vielä ne tietynlaisena.
Nythän juuri Rauma ensimmäisenä kielsi perheneuvonnan kirkkoon kuulumattomilta (Hesarissa artikkeli). Tai saa sitä kaikki, mutta kirkkoon kuulumattomat 120e/kerta-hintaan.
Kyllä saa. Ovat koulutettuja perheterapeutteja. Ammattilaisia siis.