Ikäsi ja arviosi siitä, minkä ikäisenä et enää harrasta seksiä?
Saa myös kertoa perusteluita.
Olen 39 ja arvelisin, että kyllä se touhu 6-kymppisenä loppuu kun limakalvot kuivuu ja ukko alkaa olla iäkäs. Voin toki olla väärässäkin, ihan mielelläni olisin.
Kommentit (27)
Luultavasti seksi (itsetyydytys) loppuu sitten jos dementia tai vastaava iskee, enkä enää muista mitä seksi on. Olen 49v ja minulla on aktiivinen seksielämä ja lisäksi tyydytän itseni päivittäin.
Olen 41v ja seksi on jo loppunut.
t. kahden yh jo 10 vuotta
Oon 32 ja luulen, et loppuu siinä 120-vuotiaana, kun kuolen
41, ja en kyllä usko, että se loppuu ennen kuin kuolen.
Ikää on nyt 31 vuotta, eikä oo tullut vielä ikinä mieleen, että seksi loppuisi elämän aikana.
Olen 47 ja veikkaan että jos elän yli 90-vuotiaaksi niin siinä vaiheessa yhdyntäkerrat vähenevät, mutta tuskin kokonaan loppuvat.
42 ja uskon että lakkaan haluamasta seksiä sitten kun olen kuollut.
Meillä raja oli 34 vuotta. Sen jälkeen jo aiemmin väkinäiseksi pakkopullaksi muuttunutta seksiä ei ole enää montaa kertaa ollut.
Mies 39, toivon, että seksi loppuu sinä päivänä kuin kuolen. Eikä sillä ole kiire. Olisi kovin ikävää jos oma tai vaimon terveys pakottaisi lopettamaan hommat kesken kaiken.
Olen nyt 44v. ja niin kauan on seksielämää kun olen elossa, ruumiillisesti ja henkisesti niin terve että kykenen/ymmärrän haluta.
Seksiä ei ole pelkkä yhdyntä vaan myös nautinnollisen hyväilyn ym. ja itsetyydytyksen lasken seksiksi.
29v. Tällä menolla seksi loppuu 30 vuotiaana..
Olen 43 ja seksiä n.5 krt vuodessa, koska mies on haluton. Tuskin kauaa edes tätä vertaa on. Mies vuoden vanhempi. Pitää kait vaihtaa nuorempaan koska tunnen itseni jo vanhukseksi ton kanssa...
25 ja toivottavasti seksitöntä elämää 35-vuotiaana
36 v. ja seksi loppui jo vuosi sitten.
Ikä nyt 49 v. Seksin loppumisesta en osaa sanoa oikeestaan mitään. Ehkä silloin, kun oma tai miehen terveys menee siihen pisteeseen, ettei enää pysty.
Mies 55 ja tällä menolla loppua ei ole näkyvissä.
Miten seksi määritellään? Tavallisestihan palstan mielestä suutelu ja hitaiden tanssiminenkin on seksiä. Niitä uskon harrastavani, kunnes jään leskeksi, mutta on tietenkin vaikeaa arvioida, milloin se tapahtuu. Tiukimman määritelmän mukainen seksi on liitostamme jo loppunut mieheni aloitteesta. Olemme molemmat alle 60-vuotiaita.