Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsemista harrastavat?

Vierailija
27.12.2013 |

Hei te, jotka olette kiinostuneita unista ja niiden tulkinnasta! Olisi hienoa kuulla, mitä ajatuksia tämä erikoinen uneni herättää teissä. Myös muiden unet ja niiden tulkinnat olisivat kiinnostavaa luettavaa.

Näin unta, jossa tajusin muuttuneeni jänikseksi. Istuin rantakivellä ja katselin järvelle, kunnes luokseni pysähtyi hieno jahtivene. En tiedä tunsinko siinä olleita ihmisiä ennestään, mutta kyydissä ollut mies tunnisti minut. Aivan kuin hän olisi tiennyt hakea minut kyytiin juuri siitä paikasta. Mies oli hämmentynyt olemuksestani ja kysyi, olisiko minulla jotain hienoa asua, jonka voisin pukea ennen kuin astuisin veneeseen. Samassa huomasin päälläni valkoisen oloasun ja ymmärsin ettei minulla sen hienompaa ollut. Mies kysyi nimeäni, jolloin kohautin olkapäitäni - tällöin mieskin tajusi että koska olin jänis, ei minulla varsinaista nimeä ollut. Unessa käyttäydyin kuin ihminen, vaikka tiedostin olevani jänis. Mies oli jahtiseurueensa edessä hieman häpeilevän oloinen. Kuin hän olisi odottanut kyytiinsä jotain fiiniä naista, ja olinkin jänis... Itse veneestä en muista mitään, mutta seuraava muistikuvani on se, kun makaan (edelleen jäniksenä) miehen sängyssä, ja mietin kuinka on mahdollista että olemme harrastaneet seksiä. Toisaalta olin hyvilläni, että kelpasin, vaikka olinkin muuttunut jänikseksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa unelta, johon ei elämäntilannettasi ja tunne-elämääsi tuntematon voi mitään kovin selkeää tulkintaa antaa... Mieti sitä, onko sinulla samanlaisia tuntemuksia ollut viime aikoina joissain tilanteissa, kuin mitä koit unessa esimerkiksi.

Noin yleisellä tasolla voisi sanoa että jänikseksi muuttuminen voisi tarkoittaa jotain sellaista, että koet itsesi oikeasti jotenkin erilaiseksi kuin mitä olet ennen ollut tai mitä olet ihmisille itsestäsi esittänyt. Nyt muut näkevät sinut erilaisena kuin ennen, ja sinua epäilyttää kelpaatko sellaisenasi näille ihmisille. Tai sitten olet vasta tulemassa esiin aitona itsenäsi, ja pelkäät sitä miten muut reagoi jos tuletkin heidän esiinsä "jäniksenä etkä fiininä naisena". Kuitenkin päädyit seksiinkin jäniksenä, kelpasit sellaisenasi. 

Vierailija
2/3 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänis on ainakin mytologiassa uuden elämän symboli, vertaa Ostara=pääsiäinen. Oletko ehkä eronnut, toipumassa erosta, aloittanut uudessa työssä? Vesi symboloi tunteita, unessasi vesi oli luultavasti tyyni. Ainakaan sisälläsi ei kuohua patoutuneita tunteita.

Ehkä olet ihastunut tai ajatellut viime päivinä elämällesi uutta suuntaa. Mies ja seksi voivat olla alitajunnastasi tulleita asioita, esimerkiksi rippeitä jostain elokuvasta/mainoksesta/haluistasi.

Olen vuosia tulkinnut omia ja läheisteni unia, kysy vain lisää jos haluat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin erityisesti tuosta jäniksenä olosta. Yleensä uneni ovat paljon epämääräisempiä, eikä niissä ole tuollaista eläinsymboliikkaa. Tosielämässäkin minulla on joskus tunne, etten kelpaa sellaisena kuin olen, tai kuin jokin taho vaatisi minua muuttumaan. Jokin aika sitten ajattelin olevani onnellinen, kun kelpaan kaikkine vikoineni miehelleni. Toisaalta unen mies ei ollut yhtään oman mieheni oloinen, enhän edes tunnistanut tai muistanut tätä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi