G: montako kertaa päivässä kakkaat?
Joo, kysyn tosissani. Mikä on normaali määrä?
Kommentit (25)
1 kertaa päivässä max., joskus voi mennä vuorokausi paskomatta, mutta eipä haittaa, maha toimii aina kuin unelma vaikka mitä söisin.
neljä kertaa. Mutta se on suvussa faijan puolella lähes kaikilla, paska lentää.
Vähän hassusti asrteltu kysymys, kun on kuitenkin paljon ihmisiä jotka eivät pasko päivittäin. Mä paskon noin kerran viikossa, joskus voi mennä 1,5-2viikkoa. Ja ei ole ummetusta, ihan pehmeää kakkaa jota kyllä saisi kauhealla pusertamisella ulos vaikka päivittäinkin, mutta en nää järkeä puskea kauhealla hiellä ja ajankäytöllä, joten paskon sillon kun Se tulee itsestään ja minuutissa ulos
2-3 kertaa päivässä. Mitä ihmee miinustajia muuten liikenteessä? Onko teillä kaikilla miinustajilla joku kauhee ummetus ja ootte sitten kateellisia meille kakkaajille? !
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:07"]
Vähän hassusti asrteltu kysymys, kun on kuitenkin paljon ihmisiä jotka eivät pasko päivittäin. Mä paskon noin kerran viikossa, joskus voi mennä 1,5-2viikkoa. Ja ei ole ummetusta, ihan pehmeää kakkaa jota kyllä saisi kauhealla pusertamisella ulos vaikka päivittäinkin, mutta en nää järkeä puskea kauhealla hiellä ja ajankäytöllä, joten paskon sillon kun Se tulee itsestään ja minuutissa ulos
[/quote]
No ei tuokaan normaalilta kuulosta tuo paskaamisväli.
Normaalisti 1-2 krt/päivä mutta viimeksi kävin Tiistai aamuna, eikä vieläkään hätä??? Huomenna tuleekin luultavasti sitten semmoinen jööti että leviksetki repee.
Normaali on paskomisissa aika laaja käsite.
Itse istun vessassa hyvänä päivänä kolmesti, huonona tuplamäärän. Ripulivoittoinen ärtynyt suoli on.
Välillä kuusi kertaa, useimmiten pari kertaa. En tiedä, onko jotain vikaa noina kuusi kertaa päivässä-kerroilla kun osa kakasta ei vain tule ulos vaan joudun "imaisemaan" takaisin sisään koska punnertaminen ei tuota tulosta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:07"]
[/quote]
No ei tuokaan normaalilta kuulosta tuo paskaamisväli.
[/quote]
muutama päivä väliä on ihan normaalia, ei kaikki pasko joka päivä
ja tosiaan itse voisin paskoa joka päivä mutta mulla on muutakin tekemistä kun istua ja pusertaa väkisin joka päivä. Paskon siis vain sillon kun ei voi enää estää. Mies taas istuu päivittäin. 45min vessassa naama punaisena ja hikisenä kun on niin tärkeää paskoa joka päivä
Noin joka 3.päivä. Miehen mielestä syön epäterveellisesti, vaikka just syön terveellisesti. Salaatit ja kevyt ruoka ei vaan tule heti ulos niin kuin ranskikset ja makkarat.
Silloin kun ei suolisto ole sekaisin, eli ripulia, korkeintaan kerran päivässä, nuorempana oli tarvetta harvemmin.
Minä en myöskään haaskaa aikaani pöntöllä, tulee jos on tullakseen, jos ei tule kerralla kaikki, odotan hetken, mutta jos ei ala tapahtua, lähden pois, kyllä se sieltä sitten joskus tulee. Mieheni on myös näitä jotka istuvat kauan joka päivä pöntöllä, ja valittavat sitten että kaikki ei tule pois, ja on tukala olo, mulla ei ole tukala olo vaikka olisin pari päivää sontimatta.
Mulla on ärtynyt suoli, joka voi koska tahansa pistää ripuliksi, vessa pitää aina olla lähistöllä, joskus menee kuukausia ettei ole mitään ongelmia, ja joskus taas voi olla että menee monta viikkoa että on vähän häikkää tämän tästä.
Jos vapaapäivä tai loma, niin kerran päivässä.
Työpäivänä 7-8 kertaa. (stressi)
Kerran.