Miehen käytös ihmetyttää
No tässäpä romaania näin perjantai illan ratoksi arvon palstaraadin ratkottavaksi. Tapasin miehen baarissa eräänä lauantaina kuukausi sitten. Juteltiin vähän aikaa ja hän pyysi numeroani mutta ilmoitti että hänellä on työmatka seuraavalla viikolla ja tämän takia hänestä ei vähään aikaan kuulu mitään. No, mies sitten tekstasi sen verran työmatkaltaan että saatiin sovittua treffit puolentoista viikon päähän baaritapaamisestamme. Sillä viikolla näimmekin sitten kahdesti ja sitä seuraavalla viikolla kahdesti. Seksiä oli ekaa kertaa kolmansilla treffeillä.
Olen ihmetellyt, miksei miehestä treffien välillä ole juurikaan kuulunut mitään, ei pistä tekstaria tai soita kuulumisia kyselläkseen. En toisaalta odotakaan jokapäiväistä yhteydenpitoa ja ehkä hän nyt ei vaan ole mitään turhanlörpöttelijätyyppiä. Mutta tällä viikolla miehen hiljaiselo on alkanut toden teolla ärsyttämään.
Tällä viikolla oltiin leffassa tiistaina (mies myöhästyi noilta treffeiltä 20 min. kun oli tekemässä kotona jotain muuta mikä vei huomion, ilmoitti kyllä myöhästymisestään ja oli pahoillaan). Noiden treffien jälkeen mies sanoi että "ollaan yhteyksissä" johon minä sitten ehdotin että hän voisi tulla mun luona käymään myöhemmin tällä viikolla. Mies siihen että hänelle saattais käydä to tai pe, katotaan. Kun miehestä ei sitten torstaihin mennessä ollut kuulunut mitään, ajattelin minä ottaa ohjakset käsiini ja laitoin to päivällä tekstaria että mulle kävisi mielellään perjantai että nähdään (mies oli tulossa ekaa kertaa mun luo, halusin valmistaa hyvän illallisen ja ajattelin et pe on enemmän aikaa kun ei sitten la tarvitse herätä aikaisin aamulla töihin ym.). Mies vastasi että hänellä on perjantaina menoa ja ehdotti että jos nähtäis lauantaina. Mä sit laitoin että se lauantaikin sopii, hän voisi tulla iltapäivällä/illalla mun luona käymään. Tähän mies ei vastannut mitään.
Tänään olenkin sitten siivoillut asuntoa ja käynyt ruokakaupassa ja alkossa hankkimassa vähän aineksia aikomaani huomista illallista varten. No, pari tuntia sitten mieheltä tuli viesti että huomenna vois nähdä päivällä, myöhemmin illalla hänellä on menoa.
Mua alko suututtaa niin paljon että valehtelin että mulla on päivällä menoa et ei sitten nähdä huomenna ollenkaan.
Ollaan siis nähty miehen kanssa vasta viisi kertaa baaritapaamisen jälkeen eikä vielä seurustella. Ei hän mulle tietenkään ole tilivelvollinen menemisistään enkä tietenkään oleta että hän tässä vaiheessa mun ehdoilla rupeaisi elämäänsä suunnittelemaan. Itsekään en haluaisi roikkua.
Ihmettelen vain miehen ristiriitaista käytöstä. Oon ajatellut että hän saattaa pitää mua vaan helppona hoitona kun jutustelummekin on pyörinyt melko lailla seksin ympärillä. Mielestäni hän puhuu aika paljon itsestään, ei siis juurikaan kysele mun kuulumisia.
Mutta, ekoilla treffeillä mies jopa puhui mitä kaikkea tekisimme tulevaisuudessa esmes kesällä ja kaikkein erikoisinta tässä sopassa on se, että kolmansilla treffeillä vietimme illan hänen tuttavapariskunnan kanssa lautapelejä baarissa pelaillen. Harvemmin sitä kait jotakuta random-hoitoa esitellään hyville ystäville..(?)
Eli vedinkö tänään koripallon nenuun liian hätäseen? Mies ei ole pariin vuoteen seurustellut, voiko hän vain olla niin "jäässä" että vaikuttaa vähän tökeröltä? Vai onko hän edes mielestänne tökerö, olenko se vain minä joka ylireagoin?
Taustatietoa vielä: Mies 33-v., minä 27-v. molemmat lapsettomia ja samassa kaupungissa asutaan. (Ja tänne vauva-palstalle tulin kun mielestäni täältä löytyvät aina kaikkein parhaimmat analyysit asiaan kuin asiaan:D)